slaapliedje voor ze zingen?quote:
tijd om gewoon alles naar 1 site te verzamelenquote:Op zondag 23 november 2025 22:34 schreef Nizno het volgende:
https://www.berkery.nl/fok/00smile/
deze heb ik ook nog in mn favorieten
quote:
sommige dingen zijn op die leeftijd inderdaad nog niet ingedaaldquote:Op zondag 23 november 2025 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja dat snap je op die leeftijd nog niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Net Avengers Infinity War gekeken. Begin van die film verpest het goede einde van de Thor film die eraan vooraf ging.quote:Op zondag 23 november 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Over welke film gaat dit?Ik zie trouwens de nieuwe Bridget Jones op Prime staan.
Ik kijk daar echt veel te weinig dus waarschijnlijk staat het er al vet lang op.
#marvelmoequote:Op zondag 23 november 2025 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Wel een verdomd goede film trouwens. Ben enorm blij dat ik op aandringen van m'n oude collega's toch de hele Marvelbibliotheek ben langsgegaan.
Cliffhangergenot
nooit de behoefte gevoeld om er mee te beginnen.quote:
Marvel heeft gepiekt met Endgame, en dat is precies waar ik naartoe heb zitten bouwen.quote:
vertel ons meer!!!quote:Op zondag 23 november 2025 23:46 schreef drakin het volgende:
Ik heb laatst ook een film gezien![]()
Dit komt wel heel dichtbij
Geen marvelquote:
oh, ruim daarvoor was ik al marvelmoequote:Op zondag 23 november 2025 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Marvel heeft gepiekt met Endgame, en dat is precies waar ik naartoe heb zitten bouwen.
Ellende is dat hè.quote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom word ik de laatste paar dagen steeds ongeveer een uur te vroeg wakker.
Omdat je zo graag wil werkenquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nuquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik werd zondag ook al een uur te vroeg wakker.quote:
Heel goed. Ik ga vanavond badmintonnen.quote:
Hopelijk keert het tij snel en slaap je dat uur gewoon doorquote:
Ja, hopelijk wel. Het is ook veel te koud nu om er een uur eerder uit te komen.quote:Op maandag 24 november 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk keert het tij snel en slaap je dat uur gewoon door
Ja koud en donker.quote:Op maandag 24 november 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel. Het is ook veel te koud nu om er een uur eerder uit te komen.
Omdat je lichaam dacht dat het maandag was en graag wilde werken.quote:Op maandag 24 november 2025 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik werd zondag ook al een uur te vroeg wakker.
Verwacht ik ook vandaagquote:
Vaak een teken dat het einde nabij isquote:Op maandag 24 november 2025 05:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.quote:
Geen huur, gas water en derg?quote:Op maandag 24 november 2025 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt voor mij uitgeven aan de tandarts, boodschappen, robotstofzuiger, keukenmachine en een weegschaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |