Ik hoop toch voor je dat ie niet op je bed zitquote:
Nee zit nu nog op de bankquote:Op zondag 23 november 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop toch voor je dat ie niet op je bed zit
en hebben we daar ook een zoeklijstje van?quote:
Kloptquote:Op zondag 23 november 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Er is toch ook ergens een hele oude Smilie site van @:damart, ben de URL ff kwijt
Klopt ookquote:
Dit zijn de echte vragen.quote:
waar wil je hem hebben?quote:Op zondag 23 november 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die pas sinds gister live is?
Maar doe eens @:Nizno
Nee alleen die van CE.quote:Op zondag 23 november 2025 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar wil je hem hebben?
en moeten de andere twee er ook bij?
zet ik die van jou en die andere er gewoon bijquote:Op zondag 23 november 2025 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog wat historische KSC-smileys op mijn site staan hoor... zoals toen ik hier een verzoek kreeg voor een motorboatingsmiley en ik in al mijn onschuld dacht dat dit was wat werd bedoeld:
[ link | afbeelding ]
Naar de kringloop ermeequote:Op zondag 23 november 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
in al mijn onschuld heb ik 'rum' voor mijn verjaardag gevraagd.
Had kunnen weten dat iedereen dan met Bacardi aan komt zetten
Buurman van de andere kant van de snelwegquote:
durf duidelijke taal te vragenquote:Op zondag 23 november 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
ahhh dat klinkt goed man. Hier ook redelijk stabiel, zakelijk erg druk, prive GTST, maar veelag goedquote:Op zondag 23 november 2025 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buurman van de andere kant van de snelweg.
Ik heb momenteel weinig te klagen met hoe het gaat. En hoe gaat het aan jouw kant van de A12?
Geen strohrum 80% geven...quote:Op zondag 23 november 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
meursequote:Op zondag 23 november 2025 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Halve dag liggen meuren op de bank. Nu meuren in bed.
ik kreeg een fles Brugal 1888, daar was ik wel blij mee, lekker spulquote:
wilde ff voorkomen dat er een zweem van racisme in de rumwereld zou opduikenquote:Op zondag 23 november 2025 23:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb niet zo'n verstand van rum.
raar he.... dat dat niet werktquote:Op zondag 23 november 2025 23:16 schreef Koen66 het volgende:
als kleine Koen ging ik dan proberen niet te slapen. Wat nooit lukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |