Ik ben de enige hier die niet in therapie is of hoeftquote:Op maandag 24 november 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij wel eens helemaal nagelopen? Gewoon een vraag, want soms twijfel ik eraan.
Ha, grapjas.quote:Op maandag 24 november 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die niet in therapie is of hoeft
quote:Op maandag 24 november 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die niet in therapie is of hoeft
die hebben het heerlijk gehad!quote:Op maandag 24 november 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje dat moet toch niet leuk zijn
Gezondheid. En sinds wanneer tikt Trump nieuwsbrieven?quote:Maak (opnieuw) kennis met Lefebvre Sdu
hmm weet wel waar ik over had geklaagdquote:Op maandag 24 november 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hebben het heerlijk gehad!
Alleen het eten was wat minder geregeld. de thuisbezorgd van het park was een beetje een magnetrongevoel..
Maar ja. het kan ook niet 100% super zijn, er moet iets te klagen over blijven.
ja maar daar moet jij dan niet naar toe gaan hequote:Op maandag 24 november 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm weet wel waar ik over had geklaagd
neequote:Op maandag 24 november 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
herkennen jullie het dat je instort na het eten van fruit?
nee k streep het van mijn lijstjequote:Op maandag 24 november 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar daar moet jij dan niet naar toe gaan he
Nee.quote:Op maandag 24 november 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
herkennen jullie het dat je instort na het eten van fruit?
en het is een anonieme enquęte zeker?quote:Op maandag 24 november 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook fijn. HR wilt dat je een formulier digitaal inlevert, maar het formulier hebben ze gemaakt in PDF en zo afgeschermd dat je er niets mee kan. Je moet het dus uitprinten, invullen en weer inscannen
als jij het gevoel prettig vond om zo behandeld te worden kun je hem altijd een bericht sturenquote:Op maandag 24 november 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb niks meer gehoord van die vriend die mij vorige week negeerde. Weet niet of jullie dat nog weten. Twijfel of ik contact moet zoeken of niet
nee vond het eigenlijk super beledigend. Al helemaal omdat het niet de eerste keer is.quote:Op maandag 24 november 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij het gevoel prettig vond om zo behandeld te worden kun je hem altijd een bericht sturen
Het is toch algemeen bekend dat hij geestelijk niet in orde is.quote:Op maandag 24 november 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben jij wel eens helemaal nagelopen? Gewoon een vraag, want soms twijfel ik eraan.
Hard werken!quote:Op maandag 24 november 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Fris op kantoor
En dat zegt veel komende van iemand die thuis gisteren pas voor het eerst de verwarming heeft aangegooid.
zonder kers er om heen?quote:Op maandag 24 november 2025 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de diepvrieskersen van de Picnic hoef ik even niet meer. 7 pitten in 1 doos
Deze weekquote:Op maandag 24 november 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begint wel weer tijd te worden om salaris te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |