Zelfs ik heb die gebruikt.quote:Op zondag 23 november 2025 20:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn mensen in dit topic die nog nooit een vhs gebruikt hebben gok ik
ow als jij het zelfs gebruikt heb zijn we nog niet zo oud @dud0rquote:
quote:Op zondag 23 november 2025 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Echt iets voor @:EttovanBelgie bij HHB
Maar ik nader inmiddels ook al de 30.quote:Op zondag 23 november 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow als jij het zelfs gebruikt heb zijn we nog niet zo oud @:dud0r
een per ongelukje?quote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook de 1e Harry Potter film voor mijn verjaardag gekregen een keer, dat was ook een videoband
Tuurlijk, wat denk jij dan.quote:Op zondag 23 november 2025 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk je het dan ook op een kwaliteit-scherm?
Vroeger hadden we zo'n beetje elke Disneyfilm op VHSquote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook de 1e Harry Potter film voor mijn verjaardag gekregen een keer, dat was ook een videoband
Nee?quote:
raarquote:
quote:
o nee, dat vinden we niet raar, we vinden dat heel bijzonderquote:
quote:
Echt hequote:Op zondag 23 november 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow als jij het zelfs gebruikt heb zijn we nog niet zo oud @:dud0r
De aftakeling is al begonnen bij jequote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik nader inmiddels ook al de 30.
En wat is er precies raar aan je kind die fan was van de boeken de eerste film cadeau te doen?quote:Op zondag 23 november 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
o nee, dat vinden we niet raar, we vinden dat heel bijzonder
potter kwam toen al op dvd uit toch?!quote:Op zondag 23 november 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat is er precies raar aan je kind die fan was van de boeken de eerste film cadeau te doen?
Maar wellicht hadden mijn ouders die toen nog niet?quote:Op zondag 23 november 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
potter kwam toen al op dvd uit toch?!
Maar Ess had nog heel lang een videorecorder.quote:Op zondag 23 november 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
potter kwam toen al op dvd uit toch?!
ja oke ik vergelijk denk ik te veel met mijn ouders...quote:Op zondag 23 november 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wellicht hadden mijn ouders die toen nog niet?
Ik was toen 12, weet ik veel
En wat ik zeg, wij hadden nog heul lang een werkende videospeler
Jij snapt hetquote:Op zondag 23 november 2025 21:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Ess had nog heel lang een videorecorder.
quote:
Oh snap.quote:
Mijn vader ook.quote:Op zondag 23 november 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke ik vergelijk denk ik te veel met mijn ouders...
Mijn pa was koopgek wat nieuwe technologie
@Modus die welke post dan ook in het verkeerde topic zit te postenquote:Op zondag 23 november 2025 21:20 schreef Modus het volgende:
@:Dr_Flash die lekker zijn muziekjes in het verkeerde topic zit te posten
quote:Op zondag 23 november 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:modus die welke post dan ook in het verkeerde topic zit te posten
Positief einde?quote:Op zondag 23 november 2025 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het positieve einde van de vorige film wordt compleet teniet gedaan
Over welke film gaat dit?quote:
Je post totaal random offtopic YTs in een topic waar mensen live met een radio-lijst mee zitten te luisteren.quote:
Kill mequote:Op zondag 23 november 2025 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Je post totaal random offtopic YTs in een topic waar mensen live met een radio-lijst mee zitten te luisteren.
Maar OK
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
genoeg. Maar ga lekker door met je daar achter te verschuilen. OOH FLES HEEFT WAT BIERTJES OP. Nou nou dat is erg.quote:
Ja.quote:
Ja, ook eens richting bedjequote:Op zondag 23 november 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Nog even een klein afwasje doen en maar richting bed.
Jij zou toch naar bed toe gaan zodra de Picnic was geweest?quote:
Oh jeetje ik maakte een grapje.quote:Op zondag 23 november 2025 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja sodemieter anders de tering lekker even op of zo. Ene @:Modus die een beetje drama loopt te schoppen alsof er heel wat aan de hand is. Tjee je mensenrechten. Meid toch. Donderop man. Gare idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |