zorgen dat die naast je komt werken!!quote:Op maandag 24 november 2025 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een collega die chocolade uit komt delen.
Spier verrekt? Anders hoop ik niet dat het liesbreuk is.quote:Op maandag 24 november 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
De binnenkant van mijn lies doet aan één kant best wel pijn.
Geen idee maar ik dacht eerst het is vast een onderhuidseontsteking ofzo maar ik voel niks behalve als ik daar druk dat het wel pijn doet. Het was vanochtend wel minder erg.quote:Op maandag 24 november 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Spier verrekt? Anders hoop ik niet dat het liesbreuk is.
Even deze posts screenshotten voor je huisartsquote:Op maandag 24 november 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
Kijk het wel even aan tot morgen met wat paracetamol.
Je gaat maar 1x echt doodquote:Op maandag 24 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Misschien is het morgen wel weer beter. Of ik kan dan echt niet meer lopen.
Waarschijnlijk morgen weer beter.quote:Op maandag 24 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Rip portemonneequote:Op maandag 24 november 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Midweekje vakantiepark, vuurwerkvrij voor de hond. Kost 2000 euro
Niet dat ik ga, maar toch. Dat zijn toch geen gewone prijzen meer?quote:
Nee, dit is niet leuk meer.quote:Op maandag 24 november 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet dat ik ga, maar toch. Dat zijn toch geen gewone prijzen meer?
mja dat niet vooruit afspreke is nog wel te handelen maar dat negeren niet en denk dat die dat veel vaker heeft gedaanquote:Op maandag 24 november 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien dan accepteren dat hij dat niet kan of wil en kijken hoe je het voor jezelf minder vervelend kan maken dat hij zo met afspraken omgaat?
Je bent voor hem al geschiedenis hoorquote:Op maandag 24 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat niet vooruit afspreke is nog wel te handelen maar dat negeren niet en denk dat die dat veel vaker heeft gedaan
Ik zou iig niet te lang wachten met langs de huisarts te gaan.quote:Op maandag 24 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Ja kijk tot morgen aan.quote:Op maandag 24 november 2025 12:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou iig niet te lang wachten met langs de huisarts te gaan.
Zeg ik even vanuit eigen recente ervaring.
Bij andere mensen ook denk je? Het zou kunnen dat hij nu aan het negeren is omdat je iets bij hem getriggerd hebt. Als het niet lukt er goed met hem over te praten, wordt het wel ingewikkeld.quote:Op maandag 24 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat niet vooruit afspreke is nog wel te handelen maar dat negeren niet en denk dat die dat veel vaker heeft gedaan
Lucky you.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |