SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
Your beauty never ever scared me.
Ja dus dan kan het niet de ziekte van plots zijn!!__]{%quote:Op maandag 24 november 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Viola Holt was ook een wappie toch?
Ik vind het altijd vooral bijzonder dat die mensen praten alsof het voor die tijd niet gebeurde.quote:Op maandag 24 november 2025 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus dan kan het niet de ziekte van plots zijn!!__]{%
Dagdagelijks je groentjes en je fruithapje nemen en een boswandeling maken en kanker gaat een deurtje verder.quote:Op maandag 24 november 2025 19:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg zoveel van die onzinnige gezondheidsclaims op Instagram ineens. Allemaal van die "draadjes" met berichten die uit meerdere slides bestaan over suiker en kanker en weet ik veel wat. Geschreven door een of andere goeroe die een boek heeft geschreven. Met reacties van mensen die nu allemaal gaan vasten ipv chemo nemen.
Mensen denken echt dat natuurlijk per se goed is en dat alles maakbaar is.
Oké Joep Rovers.quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagdagelijks je groentjes en je fruithapje nemen en een boswandeling maken en kanker gaat een deurtje verder.
Nee, voor de kronahoax en de chip van Bill Gates leefde iedereen in goede gezondheid en werden we in harmonie allemaal 97quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het altijd vooral bijzonder dat die mensen praten alsof het voor die tijd niet gebeurde.
Babyformule ontleden en verbaast zijn dat er allemaal vetten in zitten.quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Gaan die idioten een plant besmeuren met zonnebrandcrème, blad gaat dood. KIJK ZONNEBRAND IS KANKERVERWEKKEND.
Nooit geweten dat ik een begonia was.
Kregen de begonia's kanker? Kunnen planten kanker krijgen?quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Gaan die idioten een plant besmeuren met zonnebrandcrème, blad gaat dood. KIJK ZONNEBRAND IS KANKERVERWEKKEND.
Nooit geweten dat ik een begonia was.
Jij weet het beter dan ik. Jouw wereldje?quote:Op maandag 24 november 2025 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kwam toch van de Maanlichtzusjes?
Nee maar KANKER is erger dan gewoon dood gaan. Want hey, dood gaat iedereen aan het eind wel. Dat telt niet. Maar KANKER oeh jeetje.quote:Op maandag 24 november 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kregen de begonia's kanker? Kunnen planten kanker krijgen?
Wat als je nachtdagelijks je fruithapje neemt? Werkt het dan niet?quote:Op maandag 24 november 2025 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagdagelijks je groentjes en je fruithapje nemen en een boswandeling maken en kanker gaat een deurtje verder.
Of je baby vegan eten geven. Kind gaat dood.quote:Op maandag 24 november 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Babyformule ontleden en verbaast zijn dat er allemaal vetten in zitten.
EUh ja muts wat denk je dat er bij borstvoeding in het kind gaat. Extra skinny latte??
Hoho.quote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar KANKER is erger dan gewoon dood gaan. Want hey, dood gaat iedereen aan het eind wel. Dat telt niet. Maar KANKER oeh jeetje.
Die van mij krijgen vooral trips. Ik zal eens zonnebrandcrème proberen.quote:Op maandag 24 november 2025 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kregen de begonia's kanker? Kunnen planten kanker krijgen?
Oh bestaat dat ook al? Oh ja dat is dan nog NOG ergerderder!quote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho.
Vergeet de TURBOkanker niet he
Heb je straks witte trips ipv zwartequote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij krijgen vooral trips. Ik zal eens zonnebrandcrème proberen.
Ik ben zo nuchter als een kikker wat dat betreft.quote:Op maandag 24 november 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan ik. Jouw wereldje?
raw milk rechtstreeks van de koe...quote:Op maandag 24 november 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je baby vegan eten geven. Kind gaat dood.
Surprised Pikachu.
Jajaquote:Op maandag 24 november 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bestaat dat ook al? Oh ja dat is dan nog NOG ergerderder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |