quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat ik gisteren ben aangedragen voor niet één, maar twee projecten?
Ik ben mezelf uit aan het faserenquote:
Maken we gewoon een onderwaterstad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets wat Nederland niet aan kan.
Ik (nog) niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je ontslagen of ga je zelf weg?
quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maken we gewoon een onderwaterstad.
Eerst maar beide processen goed doorlopen en kijken of er überhaupt wat te kiezen is. Maar als ik mag kiezen is het wel een verdomd lastige. De leukere klus versus werken met collega's en dichterbij huis.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Mag je nu kiezen of ga je er 2 tegelijk doen
Jezelf gewoon onvervangbaar makenquote:[..]
Ik ben mezelf uit aan het faseren
Alleen partij die ons overneemt kan niet zo snel. Volgend jaar ook nog een speciaal jaar met Olympische Spelen en WK voetbal dus dan zijn er wat grote dingen links en rechts die ook nog een dwars liggen.
Niemand is onvervangbaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst maar beide processen goed doorlopen en kijken of er überhaupt wat te kiezen is. Maar als ik mag kiezen is het wel een verdomd lastige. De leukere klus versus werken met collega's en dichterbij huis.
[..]
Jezelf gewoon onvervangbaar maken
De vacature bij mijn oude werkgever om mij te vervangen staat anders nog steeds openquote:
Kan je weer terug. Heb je minder reistijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vacature bij mijn oude werkgever om mij te vervangen staat anders nog steeds open
Dan hebben ze gewoon niet zoveel haast nog, of het werk wordt bij ex-collega's gedumpt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vacature bij mijn oude werkgever om mij te vervangen staat anders nog steeds open
- rode pandaquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij écht onvervangbaar komt er wel een "wat kunnen we bieden dat je blijft".
- Thuiswerkenquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
- rode panda
-onbeperkt sushi
-verwarming altijd op 25 graden
Dat is bij een collega van me gebeurd. Die werkte eerst ergens anders maar wou terug naar ons (RWS). Ze boden haar van alles maar ze zei nee. En nu is ze weer terug bij ons.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij écht onvervangbaar komt er wel een "wat kunnen we bieden dat je blijft".
een salade van gefrituurde aardappel en gesnipperde ui met een mayonaise en curry dressingquote:Op dinsdag 25 november 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik maar alvast de salade halen voor bij de kip
Geef.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een salade van gefrituurde aardappel en gesnipperde ui met een mayonaise en curry dressing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |