O ik zelf zou dat niet doen. Je moet hem wel aflaten koelen voor hij de koeling ingaat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een gegrild kippetje gescoord in de supermarkt. Hij is nog warm. In de supermarkt staat die de hele dag buiten de koeling. Kan dat kwaad als ik dat ook doe?
oke dan zet ik hem straks in de koelkast. eerste keer dt ik dit kippetje heb gekochtquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zelf zou dat niet doen. Je moet hem wel aflaten koelen voor hij de koeling ingaat.
Ik ben, zeker met warm weer, daar altijd heel voorzichtig mee
Hopelijk smaakt hij lekker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan zet ik hem straks in de koelkast. eerste keer dt ik dit kippetje heb gekocht
Morguh Gianniquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop het ook![]()
heb sweet chili saus gekocht en ga vanaaf een salade halen voor er bij
Nou dit viel anders niet mee. Echt last van mijn rechtervoet. Zal wel overbelast zijn. Maar ja komt even niet goed uit want we moeten wel aan de stapjes komen natuurlijk. Glad is het niet. Als die voet pijnvrij geweest was had ik makkelijk een uur weg kunnen blijven. Nou bleef het met pijn en moeite bij een kwartiertje. 2800 stapjes nu.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn zwaardere dingen om je dag mee te starten
O lekker dat is altij wel lekker bij kip chilisausquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop het ook![]()
heb sweet chili saus gekocht en ga vanaaf een salade halen voor er bij
O dat is minder, wat heb je dan met je voet. Je moet het ook niet overbelasten dan natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dit viel anders niet mee. Echt last van mijn rechtervoet. Zal wel overbelast zijn. Maar ja komt even niet goed uit want we moeten wel aan de stapjes komen natuurlijk. Glad is het niet. Als die voet pijnvrij geweest was had ik makkelijk een uur weg kunnen blijven. Nou bleef het met pijn en moeite bij een kwartiertje. 2800 stapjes nu.
Hey mention je net, maar kan je niet verleiden he om daar dag te zeggenquote:
Nee daar ga ik niet meer posten, verleden tijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mention je net, maar kan je niet verleiden he om daar dag te zeggen![]()
GG plaatste zijn eerste post en ik zat eens door te lezen wie daar allemaal posten toen.
En heb jij dan uitlegt hoe het wel zit? Of heb je hem in de waan gelaten?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
vandaag bij het ontbijt was een zwitser, marcus heet hij en hij vertelde ons dat de nederlanders dutch worden genoemd omdat er ergens in nederland een deel is wat dutch heet. Dus ik vroeg waar is dat dan? zei die ja ergens aan de kust...
Dus ik zo van dat is niet waar.
Zei die jawel. je kan het gewoon opzoeken dat het waar is en ik weet het beter dan jij .
Ja wat hadden wij elkaar toch lief in die tijd he de vonken sprongen er vanafquote:Op dinsdag 25 november 2025 08:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee daar ga ik niet meer posten, verleden tijd.
Ja tijd om wakker te worden nattequote:
Het is nog steeds donker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tijd om wakker te worden natte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |