quote:Op maandag 24 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er zelf zo'n apparaat aan hangen Huehue maar loop daar altijd mee te klooien
Gaat ook vervelen zodra de balletjes leeg zijn.quote:Op maandag 24 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in een hutje op de hei en dan samen koken en smoezelen
Oh dan hoop ik voor je dat het werkt.quote:Op maandag 24 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er zelf zo'n apparaat aan hangen Huehue maar loop daar altijd mee te klooien
* kwiwi legt broodballetjes weer aan de kantquote:Op maandag 24 november 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat ook vervelen zodra de balletjes leeg zijn.
Wel eerst even het haar verwijderen aub want anders knarst het zo tussen de tanden.quote:
Brandt er allemaal wel af op de grillquote:Op maandag 24 november 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel eerst even het haar verwijderen aub want anders knarst het zo tussen de tanden.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik mij bij hond of kat moet voorstellen. 🤷🏼♀️ Ik weet wel dat je aan mijn kat niet heel veel hebt en een chihuahua lijkt me ook niet perse heel voedzaam.quote:Op maandag 24 november 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eerlijk gezegd lijkt het mij niet lekker
quote:Op maandag 24 november 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eerlijk gezegd lijkt het mij niet lekker
Is het vroegslaapdag ofzoquote:
Dus tegen een uurtje of 11 lig je te slapenquote:
Ja, waarschijnlijk wel. Want eerst nog even gamen op de telefoon.quote:Op maandag 24 november 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus tegen een uurtje of 11 lig je te slapen
Ja zie je, altijd hetzelfdequote:Op maandag 24 november 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Want eerst nog even gamen op de telefoon.
Omdat het regent?quote:
Omdat hij in teddy beer modus is. Lekker knuffelen, knuffelen en knuffelenquote:
Geef hem eens ongelijk?quote:Op maandag 24 november 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat hij in teddy beer modus is. Lekker knuffelen, knuffelen en knuffelen
Kan je nog iets aanpassen in TV?quote:Op maandag 24 november 2025 21:49 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af..
Gute Nacht Freunde
donequote:Op maandag 24 november 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je nog iets aanpassen in TV?
Daarom kan je beter geboren worden als kat.quote:Op maandag 24 november 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kiezen tussen knuffelen of gaan wandelen in de kou en donkerte.
In een volgend leven word ik katquote:Op maandag 24 november 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom kan je beter geboren worden als kat.
Heel de dag op je luie reet liggen en gratis eten dat naar je wordt gebrachtquote:Op maandag 24 november 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom kan je beter geboren worden als kat.
Dit klinkt echt als het leven.quote:Op maandag 24 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag op je luie reet liggen en gratis eten dat naar je wordt gebracht
Klinkt goedquote:Op maandag 24 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag op je luie reet liggen en gratis eten dat naar je wordt gebracht
Dan konden we niet typenquote:
En eten, vergeet het eten nietquote:
Daar hoef je geen kat voor te zijnquote:
Goede vraag. Is wel beter leven.quote:
Nee doeiquote:
Goed plan.quote:
*bonk*quote:Op maandag 24 november 2025 23:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan.
Tot morgen.
* dud0r doet licht uit in de KSC
quote:Op maandag 24 november 2025 23:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed plan.
Tot morgen.
* dud0r doet licht uit in de KSC
Helloquote:
Ik kom daar nog zeldenquote:Op maandag 24 november 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
@:karzai ze kunnen jou voor seizoen 3 bij ons op de wallen ook wel interviewen.
Dat zou handig zijnquote:
Hmmm niet echt. Bewolkt en wind maar wel droog. Op het vaste land hebben ze hele erge overstromingen dus we hebben veel geluk hier.quote:
O dan heb je nog geluk dat je niet op het vaste land zitquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm niet echt. Bewolkt en wind maar wel droog. Op het vaste land hebben ze hele erge overstromingen dus we hebben veel geluk hier.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Dat krijg je ervan als je op tijd gaat slapen he
Morguh herenquote:
ZIjn zwaardere dingen om je dag mee te startenquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar eens even buiten kijken. Je moet toch wat hea.
brrrrquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog geluk dat je niet op het vaste land zit
Hier is het ook niet al te warm hoor, 3 graden geeft het nu aan.
.5quote:
nou das ook een sobere verhogingquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
.5
Ja het was 15.1 graden hier in de kamer, ik heb de verwarming op 16.5 gezet
Net genoeg, Ik heb het niet snel koud, maar voor het vocht in huis en de muren en meubels niet al te koud te laten worden even iets aan. Vanavond gaat hij naar 17quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook een sobere verhoging
O ik zelf zou dat niet doen. Je moet hem wel aflaten koelen voor hij de koeling ingaat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een gegrild kippetje gescoord in de supermarkt. Hij is nog warm. In de supermarkt staat die de hele dag buiten de koeling. Kan dat kwaad als ik dat ook doe?
oke dan zet ik hem straks in de koelkast. eerste keer dt ik dit kippetje heb gekochtquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zelf zou dat niet doen. Je moet hem wel aflaten koelen voor hij de koeling ingaat.
Ik ben, zeker met warm weer, daar altijd heel voorzichtig mee
Hopelijk smaakt hij lekker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan zet ik hem straks in de koelkast. eerste keer dt ik dit kippetje heb gekocht
Morguh Gianniquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop het ook![]()
heb sweet chili saus gekocht en ga vanaaf een salade halen voor er bij
Nou dit viel anders niet mee. Echt last van mijn rechtervoet. Zal wel overbelast zijn. Maar ja komt even niet goed uit want we moeten wel aan de stapjes komen natuurlijk. Glad is het niet. Als die voet pijnvrij geweest was had ik makkelijk een uur weg kunnen blijven. Nou bleef het met pijn en moeite bij een kwartiertje. 2800 stapjes nu.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn zwaardere dingen om je dag mee te starten
O lekker dat is altij wel lekker bij kip chilisausquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop het ook![]()
heb sweet chili saus gekocht en ga vanaaf een salade halen voor er bij
O dat is minder, wat heb je dan met je voet. Je moet het ook niet overbelasten dan natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dit viel anders niet mee. Echt last van mijn rechtervoet. Zal wel overbelast zijn. Maar ja komt even niet goed uit want we moeten wel aan de stapjes komen natuurlijk. Glad is het niet. Als die voet pijnvrij geweest was had ik makkelijk een uur weg kunnen blijven. Nou bleef het met pijn en moeite bij een kwartiertje. 2800 stapjes nu.
Hey mention je net, maar kan je niet verleiden he om daar dag te zeggenquote:
Nee daar ga ik niet meer posten, verleden tijd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mention je net, maar kan je niet verleiden he om daar dag te zeggen![]()
GG plaatste zijn eerste post en ik zat eens door te lezen wie daar allemaal posten toen.
En heb jij dan uitlegt hoe het wel zit? Of heb je hem in de waan gelaten?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
vandaag bij het ontbijt was een zwitser, marcus heet hij en hij vertelde ons dat de nederlanders dutch worden genoemd omdat er ergens in nederland een deel is wat dutch heet. Dus ik vroeg waar is dat dan? zei die ja ergens aan de kust...
Dus ik zo van dat is niet waar.
Zei die jawel. je kan het gewoon opzoeken dat het waar is en ik weet het beter dan jij .
Ja wat hadden wij elkaar toch lief in die tijd he de vonken sprongen er vanafquote:Op dinsdag 25 november 2025 08:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee daar ga ik niet meer posten, verleden tijd.
Ja tijd om wakker te worden nattequote:
Het is nog steeds donker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tijd om wakker te worden natte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |