Helloquote:
Ik kom daar nog zeldenquote:Op maandag 24 november 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
@:karzai ze kunnen jou voor seizoen 3 bij ons op de wallen ook wel interviewen.
Dat zou handig zijnquote:
Hmmm niet echt. Bewolkt en wind maar wel droog. Op het vaste land hebben ze hele erge overstromingen dus we hebben veel geluk hier.quote:
O dan heb je nog geluk dat je niet op het vaste land zitquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm niet echt. Bewolkt en wind maar wel droog. Op het vaste land hebben ze hele erge overstromingen dus we hebben veel geluk hier.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Dat krijg je ervan als je op tijd gaat slapen he
Morguh herenquote:
ZIjn zwaardere dingen om je dag mee te startenquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar eens even buiten kijken. Je moet toch wat hea.
brrrrquote:Op dinsdag 25 november 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog geluk dat je niet op het vaste land zit
Hier is het ook niet al te warm hoor, 3 graden geeft het nu aan.
.5quote:
nou das ook een sobere verhogingquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
.5
Ja het was 15.1 graden hier in de kamer, ik heb de verwarming op 16.5 gezet
Net genoeg, Ik heb het niet snel koud, maar voor het vocht in huis en de muren en meubels niet al te koud te laten worden even iets aan. Vanavond gaat hij naar 17quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook een sobere verhoging
O ik zelf zou dat niet doen. Je moet hem wel aflaten koelen voor hij de koeling ingaat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een gegrild kippetje gescoord in de supermarkt. Hij is nog warm. In de supermarkt staat die de hele dag buiten de koeling. Kan dat kwaad als ik dat ook doe?
oke dan zet ik hem straks in de koelkast. eerste keer dt ik dit kippetje heb gekochtquote:Op dinsdag 25 november 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zelf zou dat niet doen. Je moet hem wel aflaten koelen voor hij de koeling ingaat.
Ik ben, zeker met warm weer, daar altijd heel voorzichtig mee
Hopelijk smaakt hij lekker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan zet ik hem straks in de koelkast. eerste keer dt ik dit kippetje heb gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |