quote:Op maandag 24 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er zelf zo'n apparaat aan hangen Huehue maar loop daar altijd mee te klooien
Gaat ook vervelen zodra de balletjes leeg zijn.quote:Op maandag 24 november 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker in een hutje op de hei en dan samen koken en smoezelen
Oh dan hoop ik voor je dat het werkt.quote:Op maandag 24 november 2025 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er zelf zo'n apparaat aan hangen Huehue maar loop daar altijd mee te klooien
* kwiwi legt broodballetjes weer aan de kantquote:Op maandag 24 november 2025 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat ook vervelen zodra de balletjes leeg zijn.
Wel eerst even het haar verwijderen aub want anders knarst het zo tussen de tanden.quote:
Brandt er allemaal wel af op de grillquote:Op maandag 24 november 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel eerst even het haar verwijderen aub want anders knarst het zo tussen de tanden.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik mij bij hond of kat moet voorstellen. 🤷🏼♀️ Ik weet wel dat je aan mijn kat niet heel veel hebt en een chihuahua lijkt me ook niet perse heel voedzaam.quote:Op maandag 24 november 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eerlijk gezegd lijkt het mij niet lekker
quote:Op maandag 24 november 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar eerlijk gezegd lijkt het mij niet lekker
Is het vroegslaapdag ofzoquote:
Dus tegen een uurtje of 11 lig je te slapenquote:
Ja, waarschijnlijk wel. Want eerst nog even gamen op de telefoon.quote:Op maandag 24 november 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus tegen een uurtje of 11 lig je te slapen
Ja zie je, altijd hetzelfdequote:Op maandag 24 november 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Want eerst nog even gamen op de telefoon.
Omdat het regent?quote:
Omdat hij in teddy beer modus is. Lekker knuffelen, knuffelen en knuffelenquote:
Geef hem eens ongelijk?quote:Op maandag 24 november 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat hij in teddy beer modus is. Lekker knuffelen, knuffelen en knuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |