Het wordt een probleem als ze zegt dat Stroll het ook altijd goed goed op het nat.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Toch eens aan Kelly vragen of Max echt de king of wet is
Williams - built to last.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:23 schreef Nizno het volgende:
albon met een kapotte auto nog boven een Ferrari een RBR en een Mercedes
Niet in beeld.quote:
ze onderzoeken even hoeveel asfalt Albon mee heeft genomen.quote:
mag vast wel vanuit de pit startenquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:28 schreef greysbones het volgende:
krijgt albon een douw voor doorrijden ?
Ligt eraan hoe hard ze de muur inga- oh wacht.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:32 schreef greysbones het volgende:
hoe snel gaan ze de full wets eraf gooien
Is ook droog zo te zien.quote:
Thee aan het zetten.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:38 schreef SiGNe het volgende:
Iemad gaat er crashen, waarschijnlijk ik eerst.. wat een kuttijd is dit
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:38 schreef SiGNe het volgende:
Iemad gaat er crashen, waarschijnlijk ik eerst.. wat een kuttijd is dit
Lec nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie gaat er naar inters...
@ESF1Gamerquote:
En die.quote:
Strollquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie gaat er naar inters...
ik ook, ik sla een nacht over zodat ik vanavond uiterlijk om 19u slaap en morgen om 5u weer aanwezig benquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niet.. maar het scheelt niet veel..
Ter excuus.. ben wel al de hele nacht wakker
mag hopen van nietquote:
Schiet ook niet op.quote:
nu P3quote:
Ik ga bijna wekelijks om 6 uur naar bed op vrijdag (Wan show kijken) maar het valt me deze week wat zwaarder.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook, ik sla een nacht over zodat ik vanavond uiterlijk om 19u slaap en morgen om 5u weer aanwezig ben
De McLarens zullen ook wel verbeteren.quote:
PIA gaat niet zo lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De McLarens zullen ook wel verbeteren.
ze hebben zn auto gesaboteerdquote:
Zak aan boord.quote:
ja dan ga je wel erg laag over de grond en traagquote:
Gegokt en verloren.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:49 schreef Nizno het volgende:
Stroll stond gewoon eerste tot twee keer toe en ligt er nu uit
water is natquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:51 schreef 3rr0r het volgende:
Yuki heeft er weer niks van gebakken dus?
Yuki is klaar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:51 schreef 3rr0r het volgende:
Nog verbazingwekkender is dat alleen Albon licht de muur heeft geraakt, en geen rode vlag gezien.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:48 schreef 3rr0r het volgende:
Schakel net in maar verbaasd dat ze met wets aan het kwalificeren zijn
Sushi hoef je niet te bakken is zijn ideequote:Op zaterdag 22 november 2025 05:51 schreef 3rr0r het volgende:
Nee, objecten die met water in contact komen worden nat. Water is niet natquote:
Kon snel de pits bereiken en geen schade aan de muur.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog verbazingwekkender is dat alleen Albon licht de muur heeft geraakt, en geen rode vlag gezien.
Yuki is natquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee, objecten die met water in contact komen worden nat. Water is niet nat
Die staat gezellig op de laatste rij met Lewisquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:51 schreef 3rr0r het volgende:
nee hij had zn pak en helm aan/opquote:
misschien een klein plasje in zijn broekquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hij had zn pak en helm aan/op
die werden wel nat
Hij heeft niet gezweet van dat rondje
Excitement piddle.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een klein plasje in zijn broek
Game recognizes game.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staat gezellig op de laatste rij met Lewis
omdat hij naast Lewis mag starten?quote:
aangezien de aluminium blokjes eraf moestenquote:
Neequote:Op zaterdag 22 november 2025 06:01 schreef greysbones het volgende:
die banden willen niet echt warm worden bij Max
nu komt iequote:
Ik word ook niet echt warm van Maxquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:01 schreef greysbones het volgende:
die banden willen niet echt warm worden bij Max
van kelly daarentegen.,.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik word ook niet echt warm van Max
nu dan?quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik word ook niet echt warm van Max
Iets warmerquote:
vul maar inquote:
Volgens mij niet.quote:
als hij maar van zijn gas gingquote:
geel was achter hemquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het elektronische bord waar hij langs reed knipperde geel.
quote:
Ok, lekker onduidelijk dan met die borden. Dan knippert ie vóór jou, maar betekent dat dat het achter jou geldig isquote:
slaap lekker nogmaalsquote:
dat was wat ze op zijn boardradio zeidenquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ok, lekker onduidelijk dan met die borden. Dan knippert ie vóór jou, maar betekent dat dat het achter jou geldig is
Ik neem aan dat ze dat op hun dashboard zienquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ok, lekker onduidelijk dan met die borden. Dan knippert ie vóór jou, maar betekent dat dat het achter jou geldig is
Ongetwijfeld. Opmerkelijk dat die systemen niet aan elkaar gekoppeld zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat op hun dashboard zien
of radio..
Ja jammer hoe hij van best een sympathiek ventje langzaam maar zeker is veranderd naar een behoorlijk arrogant kereltje.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:10 schreef greysbones het volgende:
sneertje Lando naar Pia
niet nodig
Rijdt de afgelopen weken helemaal top, valt weinig op af te dingen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat Norris hier boven komt drijven. Maar voorspelbaar, daar kan niks misgaan.
Jup.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Rijdt de afgelopen weken helemaal top, valt weinig op af te dingen.
aldus de race engineer van Lewisquote:
Alquote:Op zaterdag 22 november 2025 06:38 schreef Nizno het volgende:
Mercedes moet zich bij de stewards melden na een opmerkelijke overtreding. De Zilverpijlen hebben voor de kwalificatie in Las Vegas geen formulieren verstrekt over de afstelling van de auto's van George Russell en Kimi Antonelli.
Ze hadden het wel geprobeerd te versturen maar kwam niet aan vanwege it problemenquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al
Wat bekend ?
Zal wel weer NFI zijn
Want merc
Waarschijnlijk nog een oude spamfilter van Masi die mailtjes van Toto blokkeertquote:Op zaterdag 22 november 2025 09:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hadden het wel geprobeerd te versturen maar kwam niet aan vanwege it problemen
Is aangetoond en daarmee geen consequenties
quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:09 schreef gbm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog een oude spamfilter van Masi die mailtjes van Toto blokkeert![]()
Ik vraag me af of hij niet misschien een mental coach oid in de arm genomen heeft. Niet alleen rijd hij goed, hij straalt ook zelfvertrouwen uit. Daarvoor kon hij zichzelf nog wel eens de put in werken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Rijdt de afgelopen weken helemaal top, valt weinig op af te dingen.
Verdomme een extreem matige laatste sector en nog makkelijk naar P1quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat Norris hier boven komt drijven. Maar voorspelbaar, daar kan niks misgaan.
Dat heeft hij ook gedaan, een mental coach in de arm genomen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij niet misschien een mental coach oid in de arm genomen heeft. Niet alleen rijd hij goed, hij straalt ook zelfvertrouwen uit. Daarvoor kon hij zichzelf nog wel eens de put in werken.
Kom op Lando, sla met twee handen op je borst en roep heel hard, IK BEN GEEN BOERENLUL!quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook gedaan, een mental coach in de arm genomen.
Ze rijden rondjes. Dus alles wat achter je ligt, ligt ook weer vóór je.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn ook gewoon de leukste kwalificaties eigenlijk, lastig, steeds weer anders en dus aan moeten passen, constant ruimte voor verbeteringquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:41 schreef LTVDK het volgende:
Had met een natte kwalificatie eigenlijk meer spektakel verwacht hier, maar gebeurde weinig gekke dingen. Wel leuke zo'n kwalificatie omdat ze heel de tijd op de baan blijven
En geen social mediaquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook gedaan, een mental coach in de arm genomen.
Lawson staat vóór Hadjarquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:38 schreef raptorix het volgende:
Als ik zo terug zie ook mooie prestatie van Hadjar.
Goed plan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:09 schreef Adames het volgende:
[..]
En geen social media
Zou Piastri ook eens moeten doen
Blijkbaar was het iemand uit zijn team die het per ongeluk deelde.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:09 schreef Adames het volgende:
[..]
En geen social media
Zou Piastri ook eens moeten doen
https://www.planetf1.com/(...)ry-social-media-postquote:However, PlanetF1.com understands Piastri had no knowledge of the post, and it was erroneously posted by one of the small team that supports the Australian – who is head-down in race mode in Las Vegas.
...
And it seems, while being kept abreast of social media posts from news outlets, a post was inadvertently reshared from Piastri’s own social media account due to an accidental screen tap
wat ik nog geloof ook. kwam er achter dat ik na een scrollrondje op insta ook dingen had gedeeld. Dat deelknopje zit onder het lezen van reacties en er zit geen vraag als, wilt u dit delen? oid tussen..quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar was het iemand uit zijn team die het per ongeluk deelde.
[..]
https://www.planetf1.com/(...)ry-social-media-post
Die teamleden toch.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik nog geloof ook. kwam er achter dat ik na een scrollrondje op insta ook dingen had gedeeld. Dat deelknopje zit onder het lezen van reacties en er zit geen vraag als, wilt u dit delen? oid tussen..
Wel een hele saillante post om “per ongeluk” te reposten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar was het iemand uit zijn team die het per ongeluk deelde.
[..]
https://www.planetf1.com/(...)ry-social-media-post
quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een standaard kwalificatie waar weinig gebeurde.
Ik verwacht een saaie race.quote:
Heb wel zin in die start hoor. Max aan de binnenkant bij Lando. Altijd spannend.quote:
PALOquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:14 schreef tralalala het volgende:
https://streamain.com/en/bzFEuvYgKSTnPtr/watch
GOAT
Even iets te vroeg insturen.
De eerste bocht kan wel eens spannend worden. Alleen Norris heeft iets te verliezen en ze weten beide van elkaar dat ze dat ze allebei dat weten en realiserenquote:
Als Max de auto goed naast die van Norris krijgt voor het remmen denk ik dat Norris hem de positie toestaat. Ik verwacht niet dat Norris moeilijk gaat doen over de leiding in een enkel raceje in deze fase van het kampioenschap.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De eerste bocht kan wel eens spannend worden. Alleen Norris heeft iets te verliezen en ze weten beide van elkaar dat ze dat ze allebei dat weten en realiseren
Max gaat hard, Norris zal buigen. Verwacht ik.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De eerste bocht kan wel eens spannend worden. Alleen Norris heeft iets te verliezen en ze weten beide van elkaar dat ze dat ze allebei dat weten en realiseren
Als Norris de leiding verliest denk ik niet eens dat die gaat balen. Ja, jammer minder kans op een overwinning, maar dan is in ieder geval Max achter hem weg.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max gaat hard, Norris zal buigen. Verwacht ik.
VT3 Piastri en Norris P19 en P20quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:06 schreef SiGNe het volgende:
Norris en Piastri hebben het hele weekend tot nu to best kut gereden, Norris had geluk dat hij als een van de laatsten een kwalificatieronde neerzette en de baan was op dat moment op z'n snelst.
VT2 werd ook al onderbroken op het moment dat er maar een paar man net wat ronden op de softs ner gezet hadden.
Tenzij je Max bentquote:
Die heeft ook weleens een gelukje meegepakt. Zoals waarschijnlijk elke rijder.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Leclerc naar Aston Marting geruchten?
Dat zou wel écht dom zijn. Slaap lekker uit of zorg dat je niet pas wakker wordt als ze al startenquote:
"gewoon"quote:
samen ontbijtenquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou wel écht dom zijn. Slaap lekker uit of zorg dat je niet pas wakker wordt als ze al starten
04.15 hier, even op het gemakje ontbijten voor mijn vader arriveert om te kijken
Dan ben je wel een ektequote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou wel écht dom zijn. Slaap lekker uit of zorg dat je niet pas wakker wordt als ze al starten
04.15 hier, even op het gemakje ontbijten voor mijn vader arriveert om te kijken
Nou ja, ik hoop al eerder op gestaan te zijn dan.quote:
En dan perongeluk met je slaperige kop FOK!, Of het nieuws openenquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV > 'Kijk vanaf begin'
Rond half 9 waarschijnlijk.
Dat soort F1TV beginnersfouten zijn er wel uit tegenwoordig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En dan perongeluk met je slaperige kop FOK!, Of het nieuws openen
Op Fok wordt er goed rekening mee gehouden den wordt de uitslag eigenlijk nooit verklapt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Deze race lijkt mij bij daglicht ook leuker om te kijken. Maar goed, de lichtjes schijnen in LV ook wel heel belangrijk te zijn. Maar op TV krijg je dat toch niet echt door vind ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Waaom Vegas nou perse om 20:00 lokale tijd moet beginnen.. om 18:00 is het er ook donker en dan is het hier "slechts: 03:00
Stad van de nacht héquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Waaom Vegas nou perse om 20:00 lokale tijd moet beginnen.. om 18:00 is het er ook donker en dan is het hier "slechts: 03:00
18:00 is er ook gewoon donker, de zon gaat er vandaag om 16:28 onder.quote:
Hij is stiekem net zo autistisch en ik heb ongetwijfeld niet exact de juiste spullen voor zijn ontbijt, dus hij gaat sowieso eerst even eten voor hij de fiets paktquote:
F1 kijk ik altijd wel live indien mogelijk, maar anders is het inderdaad even zorgen dat je niet de domme fout maakt op sites te kijken waar je redelijkerwijs een uitslag kunt verwachten. Is niet zo moeilijk natuurlijk, het spreekt allemaal wel voor zichquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op Fok wordt er goed rekening mee gehouden den wordt de uitslag eigenlijk nooit verklapt.
Bij andere media en zeker op Facebook wel
Ja hoi, ik vanochtendquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik wist de uitslag vanochtend zelf ook al voordat ik het terugkeek.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoi, ik vanochtend
Was het uitgelichte artikel ook nog eens, hersenen kregen niet eens de tijd om in te grijpen.
Maar is wel belachelijk eigenlijk dat je echt enorm je best moet doen om spoilkers te voorkomen als je niet live kan kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F1 kijk ik altijd wel live indien mogelijk, maar anders is het inderdaad even zorgen dat je niet de domme fout maakt op sites te kijken waar je redelijkerwijs een uitslag kunt verwachten. Is niet zo moeilijk natuurlijk, het spreekt allemaal wel voor zich
Ik kijk altijd graag naar de kwaliquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wist de uitslag vanochtend zelf ook al voordat ik het terugkeek.
Ding is: terugkijken is sowieso al mosterd na de maaltijd. De beste manier om live TV te volgen is live.
Race ga ik dan weer wel terugkijken zonder alles te weten. Vind ik toch interessanter dan de kwali.
Als je ouder word, slaap je vanzelf minderquote:Op zondag 23 november 2025 01:16 schreef THEFXR het volgende:
Zo vroeg opstaan zijn leuke plannen, in de pratijk komt het meestal niet uit.
In de VS is het doorgaans vrij normaal dat als je data verzamelt met belastinggeld dat je dit ook open publiceert, zou Nederland een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zondag 23 november 2025 03:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het bestaat ook nog.
[ afbeelding ]
Net driedubbele espresso opquote:Op zondag 23 november 2025 04:36 schreef Twieki het volgende:
Koet meurning! Iedereen een volle bak koffie?
[ afbeelding ]
Koffie en bier combineren prima!quote:Op zondag 23 november 2025 04:36 schreef Twieki het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gadverdammequote:Op zondag 23 november 2025 04:36 schreef Twieki het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft fascinerend hè. Die Catherina Zeta-Jones vond ik altijd zo'n mooie vrouw, en ook zij weet zichzelf helemaal te verpesten dan.quote:Op zondag 23 november 2025 04:40 schreef heywoodu het volgende:
Michael Douglas die met zijn bek vol eten staat te praten daar en niet normaal uit zijn woorden komt, gevolgd door een bij elkaar gebotoxde Catherina Zeta-Jones. Wat een treurnis, al dat Hollywood-gepeupel
Fat Albert terug met Jeto Takeoff!quote:Op zondag 23 november 2025 04:46 schreef 3rr0r het volgende:
Dit was niks. Hopelijk zo de B2 stealth flyover wel mooi
MOP's op die matige zanger.quote:Op zondag 23 november 2025 04:46 schreef 3rr0r het volgende:
Dit was niks. Hopelijk zo de B2 stealth flyover wel mooi
Ow, die moet ik hebbenquote:Op zondag 23 november 2025 04:36 schreef Twieki het volgende:
[ afbeelding ]
"Genoeg lullen in je mond, dan komt er vanzelf geld uit" blijkt dus nog waar ook.quote:Op zondag 23 november 2025 04:49 schreef raptorix het volgende:
Raven van der dorst achter de knoppen als DJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |