wat ik nog geloof ook. kwam er achter dat ik na een scrollrondje op insta ook dingen had gedeeld. Dat deelknopje zit onder het lezen van reacties en er zit geen vraag als, wilt u dit delen? oid tussen..quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar was het iemand uit zijn team die het per ongeluk deelde.
[..]
https://www.planetf1.com/(...)ry-social-media-post
Die teamleden toch.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik nog geloof ook. kwam er achter dat ik na een scrollrondje op insta ook dingen had gedeeld. Dat deelknopje zit onder het lezen van reacties en er zit geen vraag als, wilt u dit delen? oid tussen..
Wel een hele saillante post om “per ongeluk” te reposten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar was het iemand uit zijn team die het per ongeluk deelde.
[..]
https://www.planetf1.com/(...)ry-social-media-post
quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een standaard kwalificatie waar weinig gebeurde.
Ik verwacht een saaie race.quote:
Heb wel zin in die start hoor. Max aan de binnenkant bij Lando. Altijd spannend.quote:
PALOquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:14 schreef tralalala het volgende:
https://streamain.com/en/bzFEuvYgKSTnPtr/watch
GOAT
Even iets te vroeg insturen.
De eerste bocht kan wel eens spannend worden. Alleen Norris heeft iets te verliezen en ze weten beide van elkaar dat ze dat ze allebei dat weten en realiserenquote:
Als Max de auto goed naast die van Norris krijgt voor het remmen denk ik dat Norris hem de positie toestaat. Ik verwacht niet dat Norris moeilijk gaat doen over de leiding in een enkel raceje in deze fase van het kampioenschap.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De eerste bocht kan wel eens spannend worden. Alleen Norris heeft iets te verliezen en ze weten beide van elkaar dat ze dat ze allebei dat weten en realiseren
Max gaat hard, Norris zal buigen. Verwacht ik.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De eerste bocht kan wel eens spannend worden. Alleen Norris heeft iets te verliezen en ze weten beide van elkaar dat ze dat ze allebei dat weten en realiseren
Als Norris de leiding verliest denk ik niet eens dat die gaat balen. Ja, jammer minder kans op een overwinning, maar dan is in ieder geval Max achter hem weg.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max gaat hard, Norris zal buigen. Verwacht ik.
VT3 Piastri en Norris P19 en P20quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:06 schreef SiGNe het volgende:
Norris en Piastri hebben het hele weekend tot nu to best kut gereden, Norris had geluk dat hij als een van de laatsten een kwalificatieronde neerzette en de baan was op dat moment op z'n snelst.
VT2 werd ook al onderbroken op het moment dat er maar een paar man net wat ronden op de softs ner gezet hadden.
Tenzij je Max bentquote:
Die heeft ook weleens een gelukje meegepakt. Zoals waarschijnlijk elke rijder.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Leclerc naar Aston Marting geruchten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |