quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:09 schreef gbm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog een oude spamfilter van Masi die mailtjes van Toto blokkeert![]()
Ik vraag me af of hij niet misschien een mental coach oid in de arm genomen heeft. Niet alleen rijd hij goed, hij straalt ook zelfvertrouwen uit. Daarvoor kon hij zichzelf nog wel eens de put in werken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Rijdt de afgelopen weken helemaal top, valt weinig op af te dingen.
Verdomme een extreem matige laatste sector en nog makkelijk naar P1quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat Norris hier boven komt drijven. Maar voorspelbaar, daar kan niks misgaan.
Dat heeft hij ook gedaan, een mental coach in de arm genomen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij niet misschien een mental coach oid in de arm genomen heeft. Niet alleen rijd hij goed, hij straalt ook zelfvertrouwen uit. Daarvoor kon hij zichzelf nog wel eens de put in werken.
Kom op Lando, sla met twee handen op je borst en roep heel hard, IK BEN GEEN BOERENLUL!quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook gedaan, een mental coach in de arm genomen.
Ze rijden rondjes. Dus alles wat achter je ligt, ligt ook weer vóór je.quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ok, lekker onduidelijk dan met die borden. Dan knippert ie vóór jou, maar betekent dat dat het achter jou geldig is
Dit zijn ook gewoon de leukste kwalificaties eigenlijk, lastig, steeds weer anders en dus aan moeten passen, constant ruimte voor verbeteringquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:41 schreef LTVDK het volgende:
Had met een natte kwalificatie eigenlijk meer spektakel verwacht hier, maar gebeurde weinig gekke dingen. Wel leuke zo'n kwalificatie omdat ze heel de tijd op de baan blijven
En geen social mediaquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook gedaan, een mental coach in de arm genomen.
Lawson staat vóór Hadjarquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:38 schreef raptorix het volgende:
Als ik zo terug zie ook mooie prestatie van Hadjar.
Goed plan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:09 schreef Adames het volgende:
[..]
En geen social media
Zou Piastri ook eens moeten doen
Blijkbaar was het iemand uit zijn team die het per ongeluk deelde.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:09 schreef Adames het volgende:
[..]
En geen social media
Zou Piastri ook eens moeten doen
https://www.planetf1.com/(...)ry-social-media-postquote:However, PlanetF1.com understands Piastri had no knowledge of the post, and it was erroneously posted by one of the small team that supports the Australian – who is head-down in race mode in Las Vegas.
...
And it seems, while being kept abreast of social media posts from news outlets, a post was inadvertently reshared from Piastri’s own social media account due to an accidental screen tap
wat ik nog geloof ook. kwam er achter dat ik na een scrollrondje op insta ook dingen had gedeeld. Dat deelknopje zit onder het lezen van reacties en er zit geen vraag als, wilt u dit delen? oid tussen..quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar was het iemand uit zijn team die het per ongeluk deelde.
[..]
https://www.planetf1.com/(...)ry-social-media-post
Die teamleden toch.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat ik nog geloof ook. kwam er achter dat ik na een scrollrondje op insta ook dingen had gedeeld. Dat deelknopje zit onder het lezen van reacties en er zit geen vraag als, wilt u dit delen? oid tussen..
Wel een hele saillante post om “per ongeluk” te reposten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar was het iemand uit zijn team die het per ongeluk deelde.
[..]
https://www.planetf1.com/(...)ry-social-media-post
quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een standaard kwalificatie waar weinig gebeurde.
Ik verwacht een saaie race.quote:
Heb wel zin in die start hoor. Max aan de binnenkant bij Lando. Altijd spannend.quote:
PALOquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:14 schreef tralalala het volgende:
https://streamain.com/en/bzFEuvYgKSTnPtr/watch
GOAT
Even iets te vroeg insturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |