Wel een hele saillante post om “per ongeluk” te reposten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar was het iemand uit zijn team die het per ongeluk deelde.
[..]
https://www.planetf1.com/(...)ry-social-media-post
quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een standaard kwalificatie waar weinig gebeurde.
Ik verwacht een saaie race.quote:
Heb wel zin in die start hoor. Max aan de binnenkant bij Lando. Altijd spannend.quote:
PALOquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:14 schreef tralalala het volgende:
https://streamain.com/en/bzFEuvYgKSTnPtr/watch
GOAT
Even iets te vroeg insturen.
De eerste bocht kan wel eens spannend worden. Alleen Norris heeft iets te verliezen en ze weten beide van elkaar dat ze dat ze allebei dat weten en realiserenquote:
Als Max de auto goed naast die van Norris krijgt voor het remmen denk ik dat Norris hem de positie toestaat. Ik verwacht niet dat Norris moeilijk gaat doen over de leiding in een enkel raceje in deze fase van het kampioenschap.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De eerste bocht kan wel eens spannend worden. Alleen Norris heeft iets te verliezen en ze weten beide van elkaar dat ze dat ze allebei dat weten en realiseren
Max gaat hard, Norris zal buigen. Verwacht ik.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De eerste bocht kan wel eens spannend worden. Alleen Norris heeft iets te verliezen en ze weten beide van elkaar dat ze dat ze allebei dat weten en realiseren
Als Norris de leiding verliest denk ik niet eens dat die gaat balen. Ja, jammer minder kans op een overwinning, maar dan is in ieder geval Max achter hem weg.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max gaat hard, Norris zal buigen. Verwacht ik.
VT3 Piastri en Norris P19 en P20quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:06 schreef SiGNe het volgende:
Norris en Piastri hebben het hele weekend tot nu to best kut gereden, Norris had geluk dat hij als een van de laatsten een kwalificatieronde neerzette en de baan was op dat moment op z'n snelst.
VT2 werd ook al onderbroken op het moment dat er maar een paar man net wat ronden op de softs ner gezet hadden.
Tenzij je Max bentquote:
Die heeft ook weleens een gelukje meegepakt. Zoals waarschijnlijk elke rijder.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Leclerc naar Aston Marting geruchten?
Dat zou wel écht dom zijn. Slaap lekker uit of zorg dat je niet pas wakker wordt als ze al startenquote:
"gewoon"quote:
samen ontbijtenquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou wel écht dom zijn. Slaap lekker uit of zorg dat je niet pas wakker wordt als ze al starten
04.15 hier, even op het gemakje ontbijten voor mijn vader arriveert om te kijken
Dan ben je wel een ektequote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou wel écht dom zijn. Slaap lekker uit of zorg dat je niet pas wakker wordt als ze al starten
04.15 hier, even op het gemakje ontbijten voor mijn vader arriveert om te kijken
Nou ja, ik hoop al eerder op gestaan te zijn dan.quote:
En dan perongeluk met je slaperige kop FOK!, Of het nieuws openenquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV > 'Kijk vanaf begin'
Rond half 9 waarschijnlijk.
Dat soort F1TV beginnersfouten zijn er wel uit tegenwoordig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En dan perongeluk met je slaperige kop FOK!, Of het nieuws openen
Op Fok wordt er goed rekening mee gehouden den wordt de uitslag eigenlijk nooit verklapt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Deze race lijkt mij bij daglicht ook leuker om te kijken. Maar goed, de lichtjes schijnen in LV ook wel heel belangrijk te zijn. Maar op TV krijg je dat toch niet echt door vind ikquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Waaom Vegas nou perse om 20:00 lokale tijd moet beginnen.. om 18:00 is het er ook donker en dan is het hier "slechts: 03:00
Stad van de nacht héquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:39 schreef SiGNe het volgende:
Waaom Vegas nou perse om 20:00 lokale tijd moet beginnen.. om 18:00 is het er ook donker en dan is het hier "slechts: 03:00
18:00 is er ook gewoon donker, de zon gaat er vandaag om 16:28 onder.quote:
Hij is stiekem net zo autistisch en ik heb ongetwijfeld niet exact de juiste spullen voor zijn ontbijt, dus hij gaat sowieso eerst even eten voor hij de fiets paktquote:
F1 kijk ik altijd wel live indien mogelijk, maar anders is het inderdaad even zorgen dat je niet de domme fout maakt op sites te kijken waar je redelijkerwijs een uitslag kunt verwachten. Is niet zo moeilijk natuurlijk, het spreekt allemaal wel voor zichquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op Fok wordt er goed rekening mee gehouden den wordt de uitslag eigenlijk nooit verklapt.
Bij andere media en zeker op Facebook wel
Ja hoi, ik vanochtendquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik wist de uitslag vanochtend zelf ook al voordat ik het terugkeek.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoi, ik vanochtend
Was het uitgelichte artikel ook nog eens, hersenen kregen niet eens de tijd om in te grijpen.
Maar is wel belachelijk eigenlijk dat je echt enorm je best moet doen om spoilkers te voorkomen als je niet live kan kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F1 kijk ik altijd wel live indien mogelijk, maar anders is het inderdaad even zorgen dat je niet de domme fout maakt op sites te kijken waar je redelijkerwijs een uitslag kunt verwachten. Is niet zo moeilijk natuurlijk, het spreekt allemaal wel voor zich
Ik kijk altijd graag naar de kwaliquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wist de uitslag vanochtend zelf ook al voordat ik het terugkeek.
Ding is: terugkijken is sowieso al mosterd na de maaltijd. De beste manier om live TV te volgen is live.
Race ga ik dan weer wel terugkijken zonder alles te weten. Vind ik toch interessanter dan de kwali.
Als je ouder word, slaap je vanzelf minderquote:Op zondag 23 november 2025 01:16 schreef THEFXR het volgende:
Zo vroeg opstaan zijn leuke plannen, in de pratijk komt het meestal niet uit.
In de VS is het doorgaans vrij normaal dat als je data verzamelt met belastinggeld dat je dit ook open publiceert, zou Nederland een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zondag 23 november 2025 03:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het bestaat ook nog.
[ afbeelding ]
Net driedubbele espresso opquote:Op zondag 23 november 2025 04:36 schreef Twieki het volgende:
Koet meurning! Iedereen een volle bak koffie?
[ afbeelding ]
Koffie en bier combineren prima!quote:Op zondag 23 november 2025 04:36 schreef Twieki het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gadverdammequote:Op zondag 23 november 2025 04:36 schreef Twieki het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft fascinerend hè. Die Catherina Zeta-Jones vond ik altijd zo'n mooie vrouw, en ook zij weet zichzelf helemaal te verpesten dan.quote:Op zondag 23 november 2025 04:40 schreef heywoodu het volgende:
Michael Douglas die met zijn bek vol eten staat te praten daar en niet normaal uit zijn woorden komt, gevolgd door een bij elkaar gebotoxde Catherina Zeta-Jones. Wat een treurnis, al dat Hollywood-gepeupel
Fat Albert terug met Jeto Takeoff!quote:Op zondag 23 november 2025 04:46 schreef 3rr0r het volgende:
Dit was niks. Hopelijk zo de B2 stealth flyover wel mooi
MOP's op die matige zanger.quote:Op zondag 23 november 2025 04:46 schreef 3rr0r het volgende:
Dit was niks. Hopelijk zo de B2 stealth flyover wel mooi
Ow, die moet ik hebbenquote:Op zondag 23 november 2025 04:36 schreef Twieki het volgende:
[ afbeelding ]
"Genoeg lullen in je mond, dan komt er vanzelf geld uit" blijkt dus nog waar ook.quote:Op zondag 23 november 2025 04:49 schreef raptorix het volgende:
Raven van der dorst achter de knoppen als DJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |