Het wordt een probleem als ze zegt dat Stroll het ook altijd goed goed op het nat.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Toch eens aan Kelly vragen of Max echt de king of wet is
Williams - built to last.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:23 schreef Nizno het volgende:
albon met een kapotte auto nog boven een Ferrari een RBR en een Mercedes
Niet in beeld.quote:
ze onderzoeken even hoeveel asfalt Albon mee heeft genomen.quote:
mag vast wel vanuit de pit startenquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:28 schreef greysbones het volgende:
krijgt albon een douw voor doorrijden ?
Ligt eraan hoe hard ze de muur inga- oh wacht.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:32 schreef greysbones het volgende:
hoe snel gaan ze de full wets eraf gooien
Is ook droog zo te zien.quote:
Thee aan het zetten.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:38 schreef SiGNe het volgende:
Iemad gaat er crashen, waarschijnlijk ik eerst.. wat een kuttijd is dit
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:38 schreef SiGNe het volgende:
Iemad gaat er crashen, waarschijnlijk ik eerst.. wat een kuttijd is dit
Lec nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie gaat er naar inters...
@ESF1Gamerquote:
En die.quote:
Strollquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie gaat er naar inters...
ik ook, ik sla een nacht over zodat ik vanavond uiterlijk om 19u slaap en morgen om 5u weer aanwezig benquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niet.. maar het scheelt niet veel..
Ter excuus.. ben wel al de hele nacht wakker
mag hopen van nietquote:
Schiet ook niet op.quote:
nu P3quote:
Ik ga bijna wekelijks om 6 uur naar bed op vrijdag (Wan show kijken) maar het valt me deze week wat zwaarder.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook, ik sla een nacht over zodat ik vanavond uiterlijk om 19u slaap en morgen om 5u weer aanwezig ben
De McLarens zullen ook wel verbeteren.quote:
PIA gaat niet zo lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De McLarens zullen ook wel verbeteren.
ze hebben zn auto gesaboteerdquote:
Zak aan boord.quote:
ja dan ga je wel erg laag over de grond en traagquote:
Gegokt en verloren.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:49 schreef Nizno het volgende:
Stroll stond gewoon eerste tot twee keer toe en ligt er nu uit
water is natquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:51 schreef 3rr0r het volgende:
Yuki heeft er weer niks van gebakken dus?
Yuki is klaar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:51 schreef 3rr0r het volgende:
Nog verbazingwekkender is dat alleen Albon licht de muur heeft geraakt, en geen rode vlag gezien.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:48 schreef 3rr0r het volgende:
Schakel net in maar verbaasd dat ze met wets aan het kwalificeren zijn
Sushi hoef je niet te bakken is zijn ideequote:Op zaterdag 22 november 2025 05:51 schreef 3rr0r het volgende:
Nee, objecten die met water in contact komen worden nat. Water is niet natquote:
Kon snel de pits bereiken en geen schade aan de muur.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog verbazingwekkender is dat alleen Albon licht de muur heeft geraakt, en geen rode vlag gezien.
Yuki is natquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee, objecten die met water in contact komen worden nat. Water is niet nat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |