Jinx het nu nietquote:Op donderdag 20 november 2025 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EN DE BEIDE MCLARENS TETSEN ERAF
WAT EEN DAG
Een voetbalveld per seconde.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Albon reed hier 369 km/uur vorig jaar.
Houd je toch niet tegen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu al met zekerheid zeggen dat ik geen sessie live ga kijken.
En ik had een achterlopend live topic geopend als ik niet nu al wist dat er extreem kansloze lui op dit forum rondlopen die daar de uitslag zouden gaan spoilen.
That's why we can't have nice things.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Houd je toch niet tegen.
Oh...quote:
Waarom rijden ze op een voetbalveld?quote:
Waarom niet, in Miami rijden ze over een parkeerplaatsquote:Op donderdag 20 november 2025 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom rijden ze op een voetbalveld?
Om een penalty te scoren.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
De lijnen stonden er toch al.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar die wil je toch vermijden?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om een penalty te scoren.
Jij wel, maar de rest eentje aansmerenquote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die wil je toch vermijden?
Dug-out als pitbox.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De lijnen stonden er toch al.
Een dergelijk idee is naar mijn weten nog niet uitgevoerd op dit forum dus is niet met zekerheid te zeggen. Misschien valt het wel reuze mee.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
En ik had een achterlopend live topic geopend als ik niet nu al wist dat er extreem kansloze lui op dit forum rondlopen die daar de uitslag zouden gaan spoilen.
Om te sleutelen aan de Touch-downforcequote:Op donderdag 20 november 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dug-out als pitbox.
contradictio in terminisquote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu al met zekerheid zeggen dat ik geen sessie live ga kijken.
Dat snap ik wel. Je ziet ze de hele week al.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Denk niet dat ik het trek om live te kijken, zaterdagavond ook nog een etentje met het werk en dat kan ik niet nuchter aan. Dus dan maar uitgesteld kijken.
Is altijd in Las Vegas. In de jaren '80 ook alquote:Op donderdag 20 november 2025 12:58 schreef Perox het volgende:
Dus kwa lokale tijden racen ze op zaterdag? Als ik morgen wakker wordt zijn de 2 eerste trainingen al voorbij?
* Perox is in de war
Hoezo ga jij in het weekend iets met je werk doen?!quote:Op donderdag 20 november 2025 11:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Denk niet dat ik het trek om live te kijken, zaterdagavond ook nog een etentje met het werk en dat kan ik niet nuchter aan. Dus dan maar uitgesteld kijken.
Doordeweeks is het te lastig en het is een hele lange traditie.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Je ziet ze de hele week al.
Waarom dan ook nog op fucking zaterdagavond? Kan dat niet door de weeks geplanned worden?
Leuk als dit zo kan. Niet alle werkomgevingen zijn gezellig genoeg dat men nog bereid is om in het weekend eens elkaar op te zoeken. Lees je alleen al aan de reacties hierquote:Op donderdag 20 november 2025 13:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doordeweeks is het te lastig en het is een hele lange traditie.
Het is maar een klein clubje en met wat drank erin zijn zelfs de ergste nog wel te pruimen. Restaurant is altijd top.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Leuk als dit zo kan. Niet alle werkomgevingen zijn gezellig genoeg dat men nog bereid is om in het weekend eens elkaar op te zoeken. Lees je alleen al aan de reacties hier
ik heb het idee dat vooral het laatste doorslaggevend isquote:Op donderdag 20 november 2025 13:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is maar een klein clubje en met wat drank erin zijn zelfs de ergste nog wel te pruimen. Restaurant is altijd top.
Bedankt voor de dienstmededeling.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:56 schreef Haags het volgende:
Ik denk niet dat ik veel ga zien van f1 dit weekend.
Einde mededeling.
Begin van het seizoen voelde Piastri zich goed in de auto en kan me herinneren dat hij bepaalde upgrades niet wilde, die Norris dan wel nam en daardoor ook meer vertrouwen in de auto kreeg. Misschien is dat wat Piastri nu opbreekt, de auto zoals hij hem wilde is inmiddels niet snel genoeg meer en in de snellere versie voelt Norris zich beter.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max Verstappen noemt enorme ommekeer bij McLaren en dip van Piastri 'heel bizar'
De opmerkelijke ommekeer in het McLaren-duel
In de periode die Verstappen aanhaalt, is het interne McLaren-duel ook compleet gekanteld. Waar Oscar Piastri na de motorische DNF van Lando Norris in Zandvoort nog de beste papieren had, is dat beeld in sneltreinvaart veranderd. "Daar heb ik geen verklaring voor. Dat vind ik heel bizar", laat Verstappen na een vraag van Motorsport.com weten. "Ik had niet verwacht dat het zo zou gaan, al is dat eigenlijk ook niet mijn probleem." Als tijdens de Nederlandse mediasessie wordt opgemerkt dat Piastri niet ineens verleerd kan zijn hoe hij moet rijden, haakt Verstappen. "Dat lijkt me ook niet, nee. Het lijkt me niet, maar ik weet ook niet hoe het kan."
Jos Verstappen heeft recent laten weten dat Piastri of diens manager Mark Webber in zijn optiek eens met de vuist op tafel moet slaan. Het onderstreept dat Verstappen zo'n scenario wellicht niet op dezelfde manier had geaccepteerd. "Nee, maar ik denk dat dat ook te maken heeft met hoe zij als team opereren. Zo opereer ik natuurlijk niet - als team en in het algemeen niet. Maar goed, dat is prima, iedereen doet zijn eigen ding. Daar is op zich niks mis mee, maar ik ben op dat gebied wel wat anders."
https://nl.motorsport.com(...)heel-bizar/10778100/
Norris had ook een tijdje een mindere periode, begin dit seizoen. Zo zie je maar: dit kan blijkbaar dus beide van deze McLaren-rijders overkomen.
Zeker, gratis sjiek en goed kanen en drinken.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het idee dat vooral het laatste doorslaggevend is
Ze zagen eruit als marionettenpoppetjes omdat ze ook hun coureurspak aan moesten trekken. Beetje chanante vertoning inderdaad. Was voor de rest wel een leuke show dacht ik.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee jaar geleden was hier een groot voorprogramma, waar de coureurs per team op een container naar boven kwamen. Dat was typisch Amerika, met DJ's, dansvoorstellingen en noem maar op. De coureurs waren er minder happy mee, Verstappen vond het een clownvoorstelling.
Max die even casual een sponsor bij naam noemt in een gescript antwoordquote:Op donderdag 20 november 2025 19:33 schreef gbm het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Max bij Wired met F1 Driver Support, zijn altijd wel vermakelijke video's...
Was dat ook dat moment met Perez? Dat daar zo'n randdebiel met een microfoon SERGIO CHECO PEREZZZZ!!! in zijn gezicht stond te schreeuwen als aankondiging en dat Perez zoiets had van ok en nu? Dat was redelijk awkward.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee jaar geleden was hier een groot voorprogramma, waar de coureurs per team op een container naar boven kwamen. Dat was typisch Amerika, met DJ's, dansvoorstellingen en noem maar op. De coureurs waren er minder happy mee, Verstappen vond het een clownvoorstelling.
dat was inderdaad met zo'n Amerikaanse stem die uitgebreid de namen aankondigde van de coureurs.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Was dat ook dat moment met Perez? Dat daar zo'n randdebiel met een microfoon SERGIO CHECO PEREZZZZ!!! in zijn gezicht stond te schreeuwen als aankondiging en dat Perez zoiets had van ok en nu? Dat was redelijk awkward.
Bruce Buffer godquote:Op donderdag 20 november 2025 20:32 schreef vosss het volgende:
Deze dus:
https://youtube.com/shorts/nBwSd-w5pR4?si=jqz2ilnEwNdkv6iA
Ik blijf dat moment hilarisch vinden.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:32 schreef vosss het volgende:
Deze dus:
https://youtube.com/shorts/nBwSd-w5pR4?si=jqz2ilnEwNdkv6iA
Was wel LVquote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik blijf dat moment hilarisch vinden.![]()
![]()
![]()
Was in Austin, Texas overigens.
Nee joh, Las Vegas, eerste opzet. Dat was namelijk onderdeel van een hele grote show er omheen.quote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik blijf dat moment hilarisch vinden.![]()
![]()
![]()
Was in Austin, Texas overigens.
Nee, was nog een video van Styro Pyro aan het kijken, merkte niet dat het a tijd wasquote:Op vrijdag 21 november 2025 01:33 schreef Twieki het volgende:
Stelletje mietjes, liggen allemaal te slapen zeker?
Waarom zou die met een helm ver moeten komen? 🤔quote:Op vrijdag 21 november 2025 01:43 schreef Twieki het volgende:
[..]
Absoluut prachtig! Komt ie alleen niet ver mee.
Goedenavond vriendquote:
Waarom zou een glitterhelm mooi zijn? Het maakt je niet sneller.quote:Op vrijdag 21 november 2025 01:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou die met een helm ver moeten komen? 🤔
Een glitterhelm is mooi omdat die vet isquote:Op vrijdag 21 november 2025 01:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Waarom zou een glitterhelm mooi zijn? Het maakt je niet sneller.
Alleen in de ochtend daar regen toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:01 schreef SiGNe het volgende:
Wel prima om te zien dat Max voorlopig op 1 staat en Norris slechts op 12 ( en Piastri op 7)
Morgen schijnt er weer flink regen aan te komen dus dat wordt in elk geval leuk voor de kwalificatie.
Dat zou ik niet weten maar ook dan is de baan weer schoon en mogelijk nog vochtig.quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend daar regen toch?
Norris "Hold my Fanta"quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:15 schreef SiGNe het volgende:
Belangrijkste is dat McLaren het niet goed doet en dat lukt ze aardig tot nu toe.
quote:
Ik had gezegd dat ik er deels zou zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 05:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
meer dan een half uur te laat
zit hier een beetje in mijn eentjequote:Op vrijdag 21 november 2025 05:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ik er deels zou zijn.
Nou ben ik er toch!quote:Op vrijdag 21 november 2025 05:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit hier een beetje in mijn eentje
gezellig hoor
hartstikke roodquote:Op vrijdag 21 november 2025 05:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ben ik er toch!
En rood?
Zo het putje in.quote:Op vrijdag 21 november 2025 05:50 schreef greysbones het volgende:
we mogen niet zien wat ze doen aan de putdeksel
Denk het. Nog niet op softs geweest?quote:
was net op softs naar buitenquote:Op vrijdag 21 november 2025 05:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk het. Nog niet op softs geweest?
Oei, en dat zo dicht voor het einde van z'n proeftijd.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vergeten van Voorbeschouwing naar Live te zetten @:TheStigsdutchcousin
Ik was laat thuis vandaag en heb een kutnacht gehad.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vergeten van Voorbeschouwing naar Live te zetten @:TheStigsdutchcousin
Ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was laat thuis vandaag en heb een kutnacht gehad.
Droogt snel op.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:51 schreef AnneX het volgende:
Trouwens…van de week stond Las Vegas vanwege een stortbui nog blank!? tot aan de velgen 😇
Dat is dus voorbij?
Leuke humor van die LVPD.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Oh wacht, Max hield in want er werd geflitst
https://x.com/jameypricephoto/status/1991768304965546019
Putdeksels weghalen, laat dat maar aan Carlos over.quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Water wordt ook snel afgevoerd zonder putdeksels
Door die rode vlaggen is er nauwelijks op soft gereden, dus daar zou ik nog niet teveel achter zoeken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris p1. Deed die knap. Kimi wel dichtbij. Kan dus een beetje worden zoals Brazilië. En Oscar in geen velden of wegen te bekennen. Ach ach ach.
VT3 zal meer uitsluitsel geven, als er niks gebeurt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Door die rode vlaggen is er nauwelijks op soft gereden, dus daar zou ik nog niet teveel achter zoeken.
wat een bsquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris p1. Deed die knap. Kimi wel dichtbij. Kan dus een beetje worden zoals Brazilië. En Oscar in geen velden of wegen te bekennen. Ach ach ach.
Sessie heb ik niet gezien, alleen uitslagen en wat quotes.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Door die rode vlaggen is er nauwelijks op soft gereden, dus daar zou ik nog niet teveel achter zoeken.
Zullen we het even gezellig houden. Dank.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een bs
was een rode vlag
er zijn amper rondjes op rood gereden
de meesten kregen de kans niet
vrouw3quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zullen we het even gezellig houden. Dank.
wederomquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sessie heb ik niet gezien, alleen uitslagen en wat quotes.
Norris heeft zelfvertrouwen voor pole, Max is zoekende wat ze met de banden moeten doen, en Oscar zei: genoeg positiefs wat we mee kunnen nemen uit de oefensessies. (Nu heeft Oscar dat vaker geroepen zonder resultaat.)
Denk dat Oscar wel dichterbij zal zitten in kwali dan P14. Maar waarschijnlijk niet dicht genoeg zoals gewoonlijk de laatste tijd.
Leuk verslagquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
wederom
Lando had meerdere momenten waarop hij naast de baan stond
dat hij P1 stond is te wijten aan de rode vlaggen
Russell zag er veel sterker uit
waar Oscar gaat staan geen idee het leek allemaal heel moeizaam bij hem
bijna alle coureurs hadden moeite de banden warm te krijgen
maar ook te houden
zelfs tijdens kwali ronden werden banden nog warm gezigzagt
waarom zet je hier dan van die onzin verhalen neer?quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk verslag![]()
En gaaf om te zien dat Russell blijkbaar ook sterk is. Zoiets las ik toevallig ook, hij scheen paars te hebben toen de rode vlag procedure in gang werd gezet.
Voel je vrij om aanvullingen te doen op mijn posts als je daar behoefte aan hebt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zet je hier dan van die onzin verhalen neer?
ik hoef geen aanvullingen te doenquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voel je vrij om aanvullingen te doen op mijn posts als je daar behoefte aan hebt.
Verder vind ik het jammer dat je mijn post afdoet als “onzinverhalen” omdat je het misschien niet met de inhoud eens bent. De aanvallende toon is volgens mij niet noodzakelijk.
Het enige feit dat er in staat is "Norris P1" En dat is een feit dat klopt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoef geen aanvullingen te doen
op iets wat feitelijk niet klopt
VT3 sla ik over, kwalificatie ben ik erbij.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:14 schreef DKUp het volgende:
We zien het morgen/vannacht wel in de kwalificatie
Volgens mij staan er in mijn posts geen feitelijke onjuistheden. Ik gaf een beschouwing over sec het resultaat. De resultaten zijn klip en klaar. Dat die niet het volledige beeld schetsen kan verder worden aangetoond in een reactie op de post.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoef geen aanvullingen te doen
op iets wat feitelijk niet klopt
nvmquote:Op donderdag 20 november 2025 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga dit weekend VT1 tot en met de race niet live zien
En weer door...quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:32 schreef Evenstar het volgende:
Nu de FIA heeft gezegd dat motor wisselen geen probleem is ben ik benieuwd of RB dat vaker gaat doen. Vraag mij af of dat in LV wat kan opleveren of dat het teveel tijd kost om in te halen. In 2021 bracht het Lewis bijna alsnog een kampioenschap.
Ook iets van gelezen ja.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:19 schreef Dazalbest1 het volgende:
Nogal wat ophef met/door Piastri? Hij zou een bericht hebben geliked ofzo?
Hij heeft een bericht gere-post van gpfansglobal, waarin Bernie Ecclestone word gequote.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:19 schreef Dazalbest1 het volgende:
Nogal wat ophef met/door Piastri? Hij zou een bericht hebben geliked ofzo?
Ge-repost, en inmiddels ook weer ge-un-repost.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hij heeft een bericht gere-post van gpfansglobal, waarin Bernie Ecclestone word gequote.
“McLaren geeft de voorkeur aan de Engelse coureur Norris. Hij heeft meer sterrenstatus en marketingwaarde voor hen,” beweerde Ecclestone.
Die tekst heeft Piastri dus gere-post op Instagram
Is goed @Nattekatquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:09 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik Las Vegas echt een klote raceweekend vinden?
- Alle tijden (training, kwali, wedstrijd) komen op klote tijden.
- het circuit is überhaupt niet interessant.
- je ziet geen volle stadions
- sowieso is 3 races in 1 land kut. Van mij mag alleen Austin blijven.
- de race is soms moeilijk te volgen door aparte camera stands.
Rot op met Miami en Vegas en kom weer met Hockenheim of de Turkse GP.
Wel fijn dat je mij als toonbeeld van de gemiddelde echte fan ziet, maar dat is wat te veel eer voor mij.quote:
Dat mag zeker.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind overigens al een paar seizoenen dat er geen enkel causaal verband meer is tussen de aantrekkelijkheid van het circuit en of we uiteindelijk een leuke race te zien krijgen. De sport is zo afhankelijk geworden van randzaken die bepalen of een race leuk wordt, dat een uitdagend circuit een soort van derderangs meespelende factor is geworden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat mag zeker.
Dat de tijden kut zijn eens, maar als Europeanen hebben wij wel "geluk" dat dit een van de weinige GP's is waarbij het irritant is om het live te volgen. Circuit vind ik redelijk. Publiek zie je inderdaad maar dat is zo met de meeste nachtraces.
In dat opzicht zou ik ook wel een keertje de race van Las Vegas in daglicht willen zien.
Mon dieu prima mini-ophefquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ge-repost, en inmiddels ook weer ge-un-repost.
[ afbeelding ]
Ach Oscar.quote:
Dit bevestigt wel verder dat hij gewoon gebroken is door het team.quote:
't gaat er bij mij niet in dat McLaren opzettelijk een auto anders gaat prepareren. Oscar heeft hetzelfde materiaal als Lando. Niemand durft het hardop uit te spreken zonder woordjes als 'het lijkt alsof...'quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit bevestigt wel verder dat hij gewoon gebroken is door het team.
Jouw antwoord heeft echt niets te maken met de inhoud van mijn post.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
't gaat er bij mij niet in dat McLaren opzettelijk een auto anders gaat prepareren. Oscar heeft hetzelfde materiaal als Lando. Niemand durft het hardop uit te spreken zonder woordjes als 'het lijkt alsof...'
Zak Brown ontkent het elk raceweekend opnieuw.
Lando had op een gegeven moment aangeven dat hij niet om kon gaan met de nieuwe updates waar Piastri wel goed mee om kon gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
't gaat er bij mij niet in dat McLaren opzettelijk een auto anders gaat prepareren. Oscar heeft hetzelfde materiaal als Lando. Niemand durft het hardop uit te spreken zonder woordjes als 'het lijkt alsof...'
Zak Brown ontkent het elk raceweekend opnieuw.
In welke zin heeft het team dan schuld aan de gemoedstoestand van Piastri?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw antwoord heeft echt niets te maken met de inhoud van mijn post.
Dit bevestigt alleen dat hij gebroken is en het team daar de schuld van geeft. Dat is echt iets heel anders.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja en toen ineens kon die niet meer rijden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nergens een bron te vinden die bevestigt dat die dit echt heeft gezegd.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:09 schreef FireFox1 het volgende:
En Piastri is meer foutjes gaan maken, en Lando minder (wat mogelijk door de updates komt).quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lando had op een gegeven moment aangeven dat hij niet om kon gaan met de nieuwe updates waar Piastri wel goed mee om kon gaan.
Lando kreeg op een gegeven moment andere updates
Het verhaal gaat dat Norris favoeriet is omdat die al veel langer bij het team zit en ook de lastigere jaren heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En Piastri is meer foutjes gaan maken, en Lando minder (wat mogelijk door de updates komt).
Maar als Piastri dat repost, en op de persco aangeeft dat hij wilde dat mensen dat zouden zien, dan rijdt hij volgend jaar niet meer bij McLaren.
Elk team zou het makkelijk hebben met de 2e rijder als de 1ste rijder Max is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat Norris favoeriet is omdat die al veel langer bij het team zit en ook de lastigere jaren heeft meegemaakt.
Dat kan ik opzich wel begrijpen dat je die dan wat meer voorrang geeft dan degene die er net 2 jaar rijdt.
Maar voor volgend jaar zou ik dan in elk geval de boel wel echt vrij laten, evt zelfs ervoor zorgen dat die ander WK wordt, zijn ze beiden blij en is er ook minder rivaliteit binnen het team.
Wat dat betreft heeft Red Bull het een stuk makkelijker, daar klagen de 2e rijders wel maar zelfs met het beste spul ter wereld komen ze niet bij Max in de buurt.
Oscar heeft dat niet gezegd. Die quote is hartstikke fake.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
en op de persco aangeeft dat hij wilde dat mensen dat zouden zien,
Perez dacht nog dat die het beter zou kunnen als die hetzelfde materuaal kreeg...quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Elk team zou het makkelijk hebben met de 2e rijder als de 1ste rijder Max is.
Updates aan de ophanging die Piastri niet wilde want hij kon prima met de oude uit de voeten, in tegenstelling tot Norris.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lando had op een gegeven moment aangeven dat hij niet om kon gaan met de nieuwe updates waar Piastri wel goed mee om kon gaan.
Lando kreeg op een gegeven moment andere updates
Must be the waterquote:
Het is wachten op de volgende snelste tijd, de secondes vliegen eraf.quote:Op zaterdag 22 november 2025 02:18 schreef SiGNe het volgende:
Max doet het best leuk met 0.6 sneller.
En Norris doet het ook leuk op P8
Lawson nu 0.009 sneller dan Maxquote:Op zaterdag 22 november 2025 02:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is wachten op de volgende snelste tijd, de secondes vliegen eraf.
Norris was net snel bezig, maar ging de pits in.quote:Op zaterdag 22 november 2025 02:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lawson nu 0.009 sneller dan Max
Maat belangrijkste is dat McLarenb behoorlijk tegen valt
handje vasthouden want Pia doet naar?quote:
Geen idee, leek op succes wensen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
handje vasthouden want Pia doet naar?
Dat ik dit ooit zou lezen.quote:
geen idee of het 'weer' was... en of het verkeerd was ook niet. Maar wij zitten hier en daar in je eentje lijkt me niet gezelligquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zat ik weer in het verkeerde topic?
Is ie ergens goed in.quote:
Hij is niet de enige.quote:
nu bezigquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:13 schreef SiGNe het volgende:
max moet even een redelijke tijd neerzetten.. wordt spann0nd zo
als hij geen TL heeft dan is hij wel doorquote:
Moet nog wel harder denk ik, iedereen gaat steeds harder.quote:Op zaterdag 22 november 2025 05:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij geen TL heeft dan is hij wel door
Ze rijden allemaal door. Dit gaat wel sneller.quote:
dat dusquote:Op zaterdag 22 november 2025 05:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet nog wel harder denk ik, iedereen gaat steeds harder.
Zag hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |