Jinx het nu nietquote:Op donderdag 20 november 2025 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EN DE BEIDE MCLARENS TETSEN ERAF
WAT EEN DAG
Een voetbalveld per seconde.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Albon reed hier 369 km/uur vorig jaar.
Houd je toch niet tegen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu al met zekerheid zeggen dat ik geen sessie live ga kijken.
En ik had een achterlopend live topic geopend als ik niet nu al wist dat er extreem kansloze lui op dit forum rondlopen die daar de uitslag zouden gaan spoilen.
That's why we can't have nice things.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Houd je toch niet tegen.
Oh...quote:
Waarom rijden ze op een voetbalveld?quote:
Waarom niet, in Miami rijden ze over een parkeerplaatsquote:Op donderdag 20 november 2025 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom rijden ze op een voetbalveld?
Om een penalty te scoren.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
De lijnen stonden er toch al.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar die wil je toch vermijden?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om een penalty te scoren.
Jij wel, maar de rest eentje aansmerenquote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die wil je toch vermijden?
Dug-out als pitbox.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De lijnen stonden er toch al.
Een dergelijk idee is naar mijn weten nog niet uitgevoerd op dit forum dus is niet met zekerheid te zeggen. Misschien valt het wel reuze mee.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
En ik had een achterlopend live topic geopend als ik niet nu al wist dat er extreem kansloze lui op dit forum rondlopen die daar de uitslag zouden gaan spoilen.
Om te sleutelen aan de Touch-downforcequote:Op donderdag 20 november 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dug-out als pitbox.
contradictio in terminisquote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu al met zekerheid zeggen dat ik geen sessie live ga kijken.
Dat snap ik wel. Je ziet ze de hele week al.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Denk niet dat ik het trek om live te kijken, zaterdagavond ook nog een etentje met het werk en dat kan ik niet nuchter aan. Dus dan maar uitgesteld kijken.
Is altijd in Las Vegas. In de jaren '80 ook alquote:Op donderdag 20 november 2025 12:58 schreef Perox het volgende:
Dus kwa lokale tijden racen ze op zaterdag? Als ik morgen wakker wordt zijn de 2 eerste trainingen al voorbij?
* Perox is in de war
Hoezo ga jij in het weekend iets met je werk doen?!quote:Op donderdag 20 november 2025 11:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Denk niet dat ik het trek om live te kijken, zaterdagavond ook nog een etentje met het werk en dat kan ik niet nuchter aan. Dus dan maar uitgesteld kijken.
Doordeweeks is het te lastig en het is een hele lange traditie.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Je ziet ze de hele week al.
Waarom dan ook nog op fucking zaterdagavond? Kan dat niet door de weeks geplanned worden?
Leuk als dit zo kan. Niet alle werkomgevingen zijn gezellig genoeg dat men nog bereid is om in het weekend eens elkaar op te zoeken. Lees je alleen al aan de reacties hierquote:Op donderdag 20 november 2025 13:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doordeweeks is het te lastig en het is een hele lange traditie.
Het is maar een klein clubje en met wat drank erin zijn zelfs de ergste nog wel te pruimen. Restaurant is altijd top.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Leuk als dit zo kan. Niet alle werkomgevingen zijn gezellig genoeg dat men nog bereid is om in het weekend eens elkaar op te zoeken. Lees je alleen al aan de reacties hier
ik heb het idee dat vooral het laatste doorslaggevend isquote:Op donderdag 20 november 2025 13:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is maar een klein clubje en met wat drank erin zijn zelfs de ergste nog wel te pruimen. Restaurant is altijd top.
Bedankt voor de dienstmededeling.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:56 schreef Haags het volgende:
Ik denk niet dat ik veel ga zien van f1 dit weekend.
Einde mededeling.
Begin van het seizoen voelde Piastri zich goed in de auto en kan me herinneren dat hij bepaalde upgrades niet wilde, die Norris dan wel nam en daardoor ook meer vertrouwen in de auto kreeg. Misschien is dat wat Piastri nu opbreekt, de auto zoals hij hem wilde is inmiddels niet snel genoeg meer en in de snellere versie voelt Norris zich beter.quote:Op donderdag 20 november 2025 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max Verstappen noemt enorme ommekeer bij McLaren en dip van Piastri 'heel bizar'
De opmerkelijke ommekeer in het McLaren-duel
In de periode die Verstappen aanhaalt, is het interne McLaren-duel ook compleet gekanteld. Waar Oscar Piastri na de motorische DNF van Lando Norris in Zandvoort nog de beste papieren had, is dat beeld in sneltreinvaart veranderd. "Daar heb ik geen verklaring voor. Dat vind ik heel bizar", laat Verstappen na een vraag van Motorsport.com weten. "Ik had niet verwacht dat het zo zou gaan, al is dat eigenlijk ook niet mijn probleem." Als tijdens de Nederlandse mediasessie wordt opgemerkt dat Piastri niet ineens verleerd kan zijn hoe hij moet rijden, haakt Verstappen. "Dat lijkt me ook niet, nee. Het lijkt me niet, maar ik weet ook niet hoe het kan."
Jos Verstappen heeft recent laten weten dat Piastri of diens manager Mark Webber in zijn optiek eens met de vuist op tafel moet slaan. Het onderstreept dat Verstappen zo'n scenario wellicht niet op dezelfde manier had geaccepteerd. "Nee, maar ik denk dat dat ook te maken heeft met hoe zij als team opereren. Zo opereer ik natuurlijk niet - als team en in het algemeen niet. Maar goed, dat is prima, iedereen doet zijn eigen ding. Daar is op zich niks mis mee, maar ik ben op dat gebied wel wat anders."
https://nl.motorsport.com(...)heel-bizar/10778100/
Norris had ook een tijdje een mindere periode, begin dit seizoen. Zo zie je maar: dit kan blijkbaar dus beide van deze McLaren-rijders overkomen.
Zeker, gratis sjiek en goed kanen en drinken.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het idee dat vooral het laatste doorslaggevend is
Ze zagen eruit als marionettenpoppetjes omdat ze ook hun coureurspak aan moesten trekken. Beetje chanante vertoning inderdaad. Was voor de rest wel een leuke show dacht ik.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee jaar geleden was hier een groot voorprogramma, waar de coureurs per team op een container naar boven kwamen. Dat was typisch Amerika, met DJ's, dansvoorstellingen en noem maar op. De coureurs waren er minder happy mee, Verstappen vond het een clownvoorstelling.
Max die even casual een sponsor bij naam noemt in een gescript antwoordquote:Op donderdag 20 november 2025 19:33 schreef gbm het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Max bij Wired met F1 Driver Support, zijn altijd wel vermakelijke video's...
Was dat ook dat moment met Perez? Dat daar zo'n randdebiel met een microfoon SERGIO CHECO PEREZZZZ!!! in zijn gezicht stond te schreeuwen als aankondiging en dat Perez zoiets had van ok en nu? Dat was redelijk awkward.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Twee jaar geleden was hier een groot voorprogramma, waar de coureurs per team op een container naar boven kwamen. Dat was typisch Amerika, met DJ's, dansvoorstellingen en noem maar op. De coureurs waren er minder happy mee, Verstappen vond het een clownvoorstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |