Jinx het nu nietquote:Op donderdag 20 november 2025 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EN DE BEIDE MCLARENS TETSEN ERAF
WAT EEN DAG
Een voetbalveld per seconde.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Albon reed hier 369 km/uur vorig jaar.
Houd je toch niet tegen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu al met zekerheid zeggen dat ik geen sessie live ga kijken.
En ik had een achterlopend live topic geopend als ik niet nu al wist dat er extreem kansloze lui op dit forum rondlopen die daar de uitslag zouden gaan spoilen.
That's why we can't have nice things.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Houd je toch niet tegen.
Oh...quote:
Waarom rijden ze op een voetbalveld?quote:
Waarom niet, in Miami rijden ze over een parkeerplaatsquote:Op donderdag 20 november 2025 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom rijden ze op een voetbalveld?
Om een penalty te scoren.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
De lijnen stonden er toch al.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar die wil je toch vermijden?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om een penalty te scoren.
Jij wel, maar de rest eentje aansmerenquote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die wil je toch vermijden?
Dug-out als pitbox.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De lijnen stonden er toch al.
Een dergelijk idee is naar mijn weten nog niet uitgevoerd op dit forum dus is niet met zekerheid te zeggen. Misschien valt het wel reuze mee.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
En ik had een achterlopend live topic geopend als ik niet nu al wist dat er extreem kansloze lui op dit forum rondlopen die daar de uitslag zouden gaan spoilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |