dat was inderdaad met zo'n Amerikaanse stem die uitgebreid de namen aankondigde van de coureurs.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Was dat ook dat moment met Perez? Dat daar zo'n randdebiel met een microfoon SERGIO CHECO PEREZZZZ!!! in zijn gezicht stond te schreeuwen als aankondiging en dat Perez zoiets had van ok en nu? Dat was redelijk awkward.
Bruce Buffer godquote:Op donderdag 20 november 2025 20:32 schreef vosss het volgende:
Deze dus:
https://youtube.com/shorts/nBwSd-w5pR4?si=jqz2ilnEwNdkv6iA
Ik blijf dat moment hilarisch vinden.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:32 schreef vosss het volgende:
Deze dus:
https://youtube.com/shorts/nBwSd-w5pR4?si=jqz2ilnEwNdkv6iA
Was wel LVquote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik blijf dat moment hilarisch vinden.![]()
![]()
![]()
Was in Austin, Texas overigens.
Nee joh, Las Vegas, eerste opzet. Dat was namelijk onderdeel van een hele grote show er omheen.quote:Op donderdag 20 november 2025 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik blijf dat moment hilarisch vinden.![]()
![]()
![]()
Was in Austin, Texas overigens.
Nee, was nog een video van Styro Pyro aan het kijken, merkte niet dat het a tijd wasquote:Op vrijdag 21 november 2025 01:33 schreef Twieki het volgende:
Stelletje mietjes, liggen allemaal te slapen zeker?
Waarom zou die met een helm ver moeten komen? 🤔quote:Op vrijdag 21 november 2025 01:43 schreef Twieki het volgende:
[..]
Absoluut prachtig! Komt ie alleen niet ver mee.
Goedenavond vriendquote:
Waarom zou een glitterhelm mooi zijn? Het maakt je niet sneller.quote:Op vrijdag 21 november 2025 01:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou die met een helm ver moeten komen? 🤔
Een glitterhelm is mooi omdat die vet isquote:Op vrijdag 21 november 2025 01:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Waarom zou een glitterhelm mooi zijn? Het maakt je niet sneller.
Alleen in de ochtend daar regen toch?quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:01 schreef SiGNe het volgende:
Wel prima om te zien dat Max voorlopig op 1 staat en Norris slechts op 12 ( en Piastri op 7)
Morgen schijnt er weer flink regen aan te komen dus dat wordt in elk geval leuk voor de kwalificatie.
Dat zou ik niet weten maar ook dan is de baan weer schoon en mogelijk nog vochtig.quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend daar regen toch?
Norris "Hold my Fanta"quote:Op vrijdag 21 november 2025 02:15 schreef SiGNe het volgende:
Belangrijkste is dat McLaren het niet goed doet en dat lukt ze aardig tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |