SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Pannenkoeken in Vierhouten.quote:brie noten en honing
brie peer noten en honing
geitenkaas noten en honing
geitenkaas appel spek en honing
Appel noten geitenkaas en karamelsaus
peer noten en honing
Peer noten en karamelsaus
warme kersen ijs en slagroom
appel vanille ijs en slagroom
appel banaan vanille ijs en slagroom
Wat een amateurs daar:quote:Op woensdag 19 november 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pannenkoeken in Vierhouten.
Eens een uitstapje maken denk ik.
quote:Voor nagerechten kun je tot 20:30 uur bestellen, met één ronde nagerechten per persoon.
Geen ham enz?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pannenkoeken in Vierhouten.
Eens een uitstapje maken denk ik.
nou het is lastig om met hem af te spreken. Ik kan hem appen van ga je naar dat cafe bv en dan reageert die meestal wel maar ik kan niet met hem afspreken om morgen iets te gaan doen ofzo. Dan zegt die ja we kijken wel om dan vervolgens die dag daarop niet te reageren of heel laat. En mijn fout s dat ik dan toch rekening hou met het feit dat het misschien wel doorgaat.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dus als je eenmaal bij elkaar bent is het oké. Maar alles via de telefoon is kut?
1 ronde????quote:
Ik ben sowieso wel benieuwd wat ze allemaal hebben. Ik kan natuurlijk even op de site kijken.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
In Heinde wil ik de red velvet cookie en de kaiserschmarrnnnrnrn en de berliner bol en de cannoli.
dan spreek je gewoon niet meer af.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het is lastig om met hem af te spreken. Ik kan hem appen van ga je naar dat cafe bv en dan reageert die meestal wel maar ik kan niet met hem afspreken om morgen iets te gaan doen ofzo. Dan zegt die ja we kijken wel om dan vervolgens die dag daarop niet te reageren of heel laat. En mijn fout s dat ik dan toch rekening hou met het feit dat het misschien wel doorgaat.
Of afspreken en er geen rekening mee houden en als hij dan een tijd later ja zegt al iets anders geregeld hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan spreek je gewoon niet meer af.
Ik heb het ook al jaren niet meer gehad.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Hier geen toetjes, heb Kibbeling gehaald. Ook bijna niet meer te betalen 7 euro voor een klein bakkie, niet meer leuk
Ik ook niet de laatste keer dat ik docht was het net 4 euro een bakkie en zat er veel meer inquote:Op woensdag 19 november 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook al jaren niet meer gehad.
nee heb sowieso al het idee dat het van mijn kant moet komenquote:Op woensdag 19 november 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan spreek je gewoon niet meer af.
WAARquote:Op woensdag 19 november 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
lange vingers met custard en bitterkoekjespudding
quote:Op woensdag 19 november 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ga een zalm quiche met een salade eten.
Uit de airfryert
klinkt goed een salade uit de airfryerquote:Op woensdag 19 november 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Uit de airfryert
quote:Op woensdag 19 november 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
ik heb een scholletje gehaad net bij de visboer
nice and crispyquote:Op woensdag 19 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt goed een salade uit de airfryer
Oh maar doen wij dat.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
die heeft nu reuma, dus ze kan geen slagroom meer kloppen
O lekkerquote:Op woensdag 19 november 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
lange vingers met custard en bitterkoekjespudding
Gratis E. Coli erbij.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
25 euro p/p en je mag het mee naar huis nemen
Papa heeft z'n kind vermoord.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
kind vermist in zeewaren al rode vlaggen geplaatst en vader en kind gaan zwemmen en nu is het kind vermist
en het zijn israeliers. al 1 comment; fuck israelquote:Op woensdag 19 november 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Papa heeft z'n kind vermoord.
Is de overstroming begonnen?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Uit de airfryert
Dus, wat is de uitslag?quote:Op woensdag 19 november 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Die assessment die ik gisteren verkloot heb zegt dat ik hoog scoor op hbo niveau. Belediging voor zowel mij als hbo niveau
dat hij blijkbaar vmbo niveau heeft eigenlijk maar omdat hij het verkloot heeft en dus alles anders heeft gedaan dan hij dacht blijkt hij goed gegokt te hebben en komt hij toch op hbo uitquote:Op woensdag 19 november 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus, wat is de uitslag?
Ik wil een herkansingquote:Op woensdag 19 november 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus, wat is de uitslag?
quote:Op woensdag 19 november 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Die assessment die ik gisteren verkloot heb zegt dat ik hoog scoor op hbo niveau. Belediging voor zowel mij als hbo niveau
Puzzel van 2 tot 5 jaar had je binnen een uur opgelost?quote:Op woensdag 19 november 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb hem verkloot omdat ik te traag begon. De puzzels zelf waren een makkie.
Oh dat is echt lulligquote:Op woensdag 19 november 2025 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik las gister op Reddit iemand die fout ingeschaald was qua assessment en toen moest ik ook even aan jou denken. Die had een hele goede score voor hbo'er maar wilde een wo-functie.
Tijd voor Stig snelheid.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb hem verkloot omdat ik te traag begon. De puzzels zelf waren een makkie.
Op hoog hbo niveauquote:Op woensdag 19 november 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Puzzel van 2 tot 5 jaar had je binnen een uur opgelost?
Ja, die kon nu alleen met die hbo-dingen verder. Want voor de wo-functies was hij met deze score waarschijnlijk afgevallen.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh dat is echt lullig
Dan heeft het nog gevolgen. Ik hoef het alleen maar uit te leggen en dan is het 'volgende keer beter'.
Ja, die had ik daarna wel. Maar ik had pas te laat door dat ik echt veel te traag erdoorheen ging.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor Stig snelheid.
Sowieso wel echt extreem kansloos hoor. Neem nou mijn situatie. Ja, stom dat ik niet van tevoren even bedacht dat 20 minuten best krap is, maar shit happens. Om daar nou alles van af te laten hangen...quote:Op woensdag 19 november 2025 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die kon nu alleen met die hbo-dingen verder. Want voor de wo-functies was hij met deze score waarschijnlijk afgevallen.
Zijn wel vaker dingen gewoon een momentopname.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sowieso wel echt extreem kansloos hoor. Neem nou mijn situatie. Ja, stom dat ik niet van tevoren even bedacht dat 20 minuten best krap is, maar shit happens. Om daar nou alles van af te laten hangen...
Vier voetstapjesquote:Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow. Hier had ik wel paar euro voor over.
Ja, en mij zou het die wo functie kosten terwijl ik eigenlijk met twee vingers in de neus door die problemen ging, zelfs toen ik niet meer ruim de tijd nam.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wel vaker dingen gewoon een momentopname.
Echt erg, ik hoopte ergens dat het AI was.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat stukje gezien waar trump een reporter piggy noemt![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Echt hoe hebben ze op deze man kunnen stemmen
Dat wordt dus straks lunchen met frikandellenbroodjes en red bullquote:Op woensdag 19 november 2025 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, en mij zou het die wo functie kosten terwijl ik eigenlijk met twee vingers in de neus door die problemen ging, zelfs toen ik niet meer ruim de tijd nam.
De assessment die ik heb gedaan voor mijn sollicitatie was gewoon 2 uur - heel ruim - en drie programmeerproblemen. Dat is geen momentopname, maar iets dat daadwerkelijk wat test.
Je wil me weer terug naar de derde klas sturen als 14-jarige?quote:Op woensdag 19 november 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt dus straks lunchen met frikandellenbroodjes en red bull
voor hij de eerste verkiezingen won was dit al zijn hoogstandjequote:Op woensdag 19 november 2025 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt erg, ik hoopte ergens dat het AI was.
Dat is al heel lang bekendquote:Op woensdag 19 november 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
Het Witte Huis poste ook een filmpje waar ze de foto van Biden eruit hadden gehaald bij de muur met foto's van vorige presidenten en hadden vervangen voor een krabbeltje. Zou me dood schamen als mijn president zo'n kleuter is.
Heel veel mensen vinden zichzelf geen piggy. Dus dan kun je er gewoon op stemmen.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat stukje gezien waar trump een reporter piggy noemt![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Echt hoe hebben ze op deze man kunnen stemmen
Ja klopt is ook niet recent maar blijft kinderachtig.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is al heel lang bekendValt mee dat Obama er nog wel tussen hangt.
Leukste is de website van Witte Huis dat ze aangepast hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
Het Witte Huis poste ook een filmpje waar ze de foto van Biden eruit hadden gehaald bij de muur met foto's van vorige presidenten en hadden vervangen voor een krabbeltje. Zou me dood schamen als mijn president zo'n kleuter is.
Wel slim gespeeld, gewoon zulke rare dingen zeggen dat mensen gaan twijfelen of het echt is of AI. Als die dan later wordt aangeklaagd voor een uitspraak kan die zeggen dat het AI was.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt erg, ik hoopte ergens dat het AI was.
Ik ben echt dom maar wat is er aangepast.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leukste is de website van Witte Huis dat ze aangepast hebben.
De major events timeline https://www.whitehouse.gov/about-the-white-house/the-white-house/
Major Events Timelinequote:Op woensdag 19 november 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt dom maar wat is er aangepast.
Denk dat ze "Cocaine discovered" er normaal niet bij hadden staan.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt dom maar wat is er aangepast.
Ja ik wist gewoon niet waar ik moest kijken want ook veel tekst.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze "Cocaine discovered" er normaal niet bij hadden staan.
die van 2012 heb ik ook het idee dat dat er eerder niet bij stondquote:Op woensdag 19 november 2025 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze "Cocaine discovered" er normaal niet bij hadden staan.
Allemaal bouwkundige gebeurtenissen en dan dit er zo tussenquote:Op woensdag 19 november 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De major events timeline https://www.whitehouse.gov/about-the-white-house/the-white-house/
quote:Bill Clinton Scandal
Muslim Brotherhood Visit
Cocaine Discovered
Trans Day of Visibility
Niet alleen vroeger.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trump die moet vroeger toch heel veel gepest zijn.
Nou ja ik vind het best fascinerend dat zo'n kleuter aan de macht kan komen.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Je kan er maar druk mee zijn, dat gekke land.
...quote:Op woensdag 19 november 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer zijn opvoeding denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trump die moet vroeger toch heel veel gepest zijn.
Bedankt.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben het niet snel met je eens maar nu wel.
*hoekenweerquote:
Conservatieve wereld gaat helemaal uit de plaat, dit kan niet.quote:
whisky?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n kruik maar weer tevoorschijn gehaald
Chocomelquote:
Mijn kruik komt ook van de Kruidvat. Is zo'n grijs ding. Geen klachten over.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocomel
Ik had bij de Kruidvat een elektrische gezien en toen stond ik daarmee in de handen en ik dacht, gewoon bijvullen met heet water is handiger dan elke keer die accu aan het infuus hangen.
Ik zie dat ze ook langwerpige kruiken hebbenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kruik komt ook van de Kruidvat. Is zo'n grijs ding. Geen klachten over.
ik heb er wel nog 1 die nog van mn ouders is geweest. verbaasd me eigenlijk dat die nog waterdicht is. Ik had verwacht dat die kunststof na al die jaren de moed wel al had opgegevenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocomel
Ik had bij de Kruidvat een elektrische gezien en toen stond ik daarmee in de handen en ik dacht, gewoon bijvullen met heet water is handiger dan elke keer die accu aan het infuus hangen.
Ik zie ook staan nu dat je ze om de vijf jaar moet vervangenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel nog 1 die nog van mn ouders is geweest. verbaasd me eigenlijk dat die nog waterdicht is. Ik had verwacht dat die kunststof na al die jaren de moed wel al had opgegeven
Zijn dat geen kruikenzakken?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook langwerpige kruiken hebben
hmm ja, dat ding is sowieso ouder dan 20 jaar.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie ook staan nu dat je ze om de vijf jaar moet vervangen![]()
Volgens mij is degene die ik nu heb ouder dan ik.
Komt uit de tijd dat ze nog echt plastic maakten ipv die wegwerptroepquote:Op woensdag 19 november 2025 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel nog 1 die nog van mn ouders is geweest. verbaasd me eigenlijk dat die nog waterdicht is. Ik had verwacht dat die kunststof na al die jaren de moed wel al had opgegeven
Ik wist niet dat ik dit moest hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/mooi-(...)-teddy-61100243.html
Van de HEMA natuurlijk.
Oeh, die kat is cutequote:Op woensdag 19 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/mooi-(...)-teddy-61100243.html
Van de HEMA natuurlijk.
Je wordt gewoon gehemafluencedquote:Op woensdag 19 november 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dit moest hebben.
Hoog tijd dat onze Ger een affiliatecode krijgt.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wordt gewoon gehemafluenced
Akelig zeg. Is dat bij jouw strand?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
De hulpdiensten zijn gestopt met zoeken
gr. gr. de HEMAfluencerquote:Op woensdag 19 november 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dit moest hebben.
Nee op het noorden van het eiland. Ze roepen nu op of er mannen zijn die kunnen komen helpen zoeken op het strand.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Akelig zeg. Is dat bij jouw strand?
quote:Op woensdag 19 november 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee op het noorden van het eiland. Ze roepen nu op of er mannen zijn die kunnen komen helpen zoeken op het strand.
In Thailand verdrinken er best veel mensen vind ik.
Ze kunnen ook geen vlaggen lezen.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft niet iedereen daar een zwemdiploma?
Goed wandelweer.quote:Koude dag met veel buien en kans op onweer, hagel en natte sneeuw
Moet je woensdag de deur uit? Zorg dan dat je handschoenen en regenpak klaarliggen. In het hele land is het bewolkt en komen er veel buien voor. Plaatselijk kan een bui gepaard gaan met onweer, hagel of natte sneeuw.
Dat kan ik ook niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen ook geen vlaggen lezen.
Ja en denk dat er heel veel nationaliteiten de zee onderschatten. Zie je in nl ook met toeristen. Als je die stromingen niet als kind hebt mee gekregen neem je de waarschuwingen denk ik ook niet zo serieus.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft niet iedereen daar een zwemdiploma?
Ja staan veel rode vlaggen met de tekst don’t swim maar mensen gaan er nog steeds inquote:Op woensdag 19 november 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen ook geen vlaggen lezen.
Dat is sowieso de hel natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet straks naar Veenendaal.
treurigquote:Op woensdag 19 november 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
De hulpdiensten zijn gestopt met zoeken
Hier willen nog weleens Polen en Syriërs enzo de Rijn in springen in de zomerquote:Op woensdag 19 november 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en denk dat er heel veel nationaliteiten de zee onderschatten. Zie je in nl ook met toeristen. Als je die stromingen niet als kind hebt mee gekregen neem je de waarschuwingen denk ik ook niet zo serieus.
Met zo'n skelet erop? Ik doelde meer op rode vlaggen.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een zwarte vlag zou me toch een beetje afschrikken.
Ik koop eigenlijk zelden wat bij de Hemaquote:
Klopt, zijn er een hoop die geen idee hebben van de risico's en het eerder zien als een groot meertje. Of, nog gevaarlijker, een zwembad.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en denk dat er heel veel nationaliteiten de zee onderschatten. Zie je in nl ook met toeristen. Als je die stromingen niet als kind hebt mee gekregen neem je de waarschuwingen denk ik ook niet zo serieus.
Red flags zitten meer bij Bal in What's App.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Met zo'n skelet erop? Ik doelde meer op rode vlaggen.
Ja, de Nederlandse zee en rivieren zijn ook echt gevaarlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier in het Hollandsch Diep, een zeevaartroute ...quote:Op woensdag 19 november 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier willen nog weleens Polen en Syriërs enzo de Rijn in springen in de zomer
quote:Op woensdag 19 november 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Red flags zitten meer bij Bal in What's App.
Qua stroming niet direct, maar wel heel erg druk met bootjesquote:Op woensdag 19 november 2025 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de Nederlandse zee en rivieren zijn ook echt gevaarlijk natuurlijk.
Nou, qua stroming ook op veel plaatsen.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua stroming niet direct, maar wel heel erg druk met bootjes
Mwah, een mui als je niet weet wat het is, is wel gewoon een ding met risico.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua stroming niet direct, maar wel heel erg druk met bootjes
quote:Op woensdag 19 november 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk zelden wat bij de Hema
Dan ga je op je mui ... lquote:Op woensdag 19 november 2025 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, een mui als je niet weet wat het is, is wel gewoon een ding met risico.
Heb er dit jaar nog wel handdoeken gekochtquote:
Ik wilde er ook iets over zeggen maar dat ging dus even niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaan we weer richting een 503 ofzo?
Likesysteem ook weer stervende.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde er ook iets over zeggen maar dat ging dus even niet.
Of Cloudflare waar naar de gallemiezenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaan we weer richting een 503 ofzo?
Beetje traag van begrip en vergeten wat je aan het doen was?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
Ik voel me ongeveer zoals FOK! vandaag.
quote:Op woensdag 19 november 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje traag van begrip en vergeten wat je aan het doen was?
Aansteller. Prima te doen. Je bent niet van suikerquote:Op woensdag 19 november 2025 14:40 schreef Recce het volgende:
Ik wilde wel even met paraplu wat stapjes gaan zetten, maar het is echt niet best buiten.
Net scheen hier nog even de zon, inmiddels is het alweer bijna nachtquote:Op woensdag 19 november 2025 14:40 schreef Recce het volgende:
Ik wilde wel even met paraplu wat stapjes gaan zetten, maar het is echt niet best buiten.
Het klinkt alsof iemand de vaatwasser heeft aangezet.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aansteller. Prima te doen. Je bent niet van suiker
hoezo?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
Ik voel me ongeveer zoals FOK! vandaag.
Hier niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het klinkt alsof iemand de vaatwasser heeft aangezet.
Misschien zijn het parachutemieren. Die komen uit de lucht.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier sinds een paar dagen elke dag 1 a 2 van die grote rode mieren in huis en heb echt geen idee waar ze vandaan komen
Geen kogelmieren?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier sinds een paar dagen elke dag 1 a 2 van die grote rode mieren in huis en heb echt geen idee waar ze vandaan komen
Hmmm even aan je kussen ruiken nu?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Moe! Had niet zo goed geslapen en vroeg een afspraak.
*kijkt naar het plafondquote:Op woensdag 19 november 2025 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn het parachutemieren. Die komen uit de lucht.
Dan slaap ik ook niet echt en word ik heel brak.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm even aan je kussen ruiken nu?
Ik zou ook gaan schelden als ik door zo'n beest gebeten werd.quote:Het gif van de mier is uitzonderlijk krachtig in vergelijking tot dat van andere mieren. Enkele onderzoekers hebben zich vrijwillig laten steken door de mier. Het resultaat van deze steek was ondraaglijke pijn waarbij men het letterlijk uitschreeuwde.[3] Verder kan men ook ongecontroleerd beven, zweten en in sommige gevallen ook schelden.[4]
Volgens mij kun je daar wel een dag enorme pijn van hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan schelden als ik door zo'n beest gebeten werd.
Hmmquote:Op woensdag 19 november 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan schelden als ik door zo'n beest gebeten werd.
quote:
Dus tenzij iemand z'n huisdieren heeft losgelaten hoef je je daar geen zorgen om te maken.quote:De soort komt voor in Midden- en Zuid-Amerika
quote:According to Schmidt, the pain is like "[w]alking over flaming charcoal with a three-inch nail embedded in your heel". Some victims compared the pain to that of being shot, hence the name of the insect. It is described as causing "waves of burning, throbbing, all-consuming pain that continues unabated for up to 24 hours".
maar het hageltquote:Op woensdag 19 november 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor laptop dichtklappen, uit het raam gooien en weglopen.
Mooi, weet ik zeker dat de laptop het niet meer doetquote:
Jawelquote:Op woensdag 19 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Aansteller. Prima te doen. Je bent niet van suiker
Seksismequote:Op woensdag 19 november 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga maar niet helpen. Ze zoeken specifiek mannen en dichte schoenen
Zijn er ook gevaarlijke beesten met stekels op de zeebodem daar?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga maar niet helpen. Ze zoeken specifiek mannen en dichte schoenen
Tot aan je middel is (behalve misschien in een zwembad) al veel te ver als je niet kunt zwemmen. Evenwicht verliezen, kopje ondergaan en in paniek raken is genoeg om te verdrinken.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed dat lui die niet kunnen zwemmen tot dieper dan hun middel het water in willen, maar goed.
Ik vermoed dat ze het op het strand willen zoeken maar anders idd misschien vanwege de zee egels jaquote:Op woensdag 19 november 2025 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er ook gevaarlijke beesten met stekels op de zeebodem daar?
K mocht altijd alleen tot aan mijn knieën als kindquote:Op woensdag 19 november 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot aan je middel is (behalve misschien in een zwembad) al veel te ver als je niet kunt zwemmen. Evenwicht verliezen, kopje ondergaan en in paniek raken is genoeg om te verdrinken.
kladiladiquote:Op woensdag 19 november 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor laptop dichtklappen, uit het raam gooien en weglopen.
Ik mocht gewoon de Golf van Biskaje in, daar sta je met 3 stappen al onder waterquote:Op woensdag 19 november 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K mocht altijd alleen tot aan mijn knieën als kind
Jij bent toevallig Grieks en een jaartje of 2500 oud?quote:Op woensdag 19 november 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet gewoon het water ingegooid werdenen als je niet kon zwemmen ach tja dan maakten je ouders gewoon een nieuw kind.
Nee en volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toevallig Grieks en een jaartje of 2500 oud?
Je weet het niet zeker?quote:
Klinkt als iets wat ik niet per se hoef te ervarenquote:
Correct. Ik kan niet bevestigen dat ik niet 2500 jaar oud benquote:
Dit ga ik toch ook maar doen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:09 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen in de regen
Niemand op straat, lekker frisse neus
Door de plassen banjeren met mijn waterdichte wandelschoenen
En nu weer binnen lekker opwarmen
Kijk nou uit, straks smelt ikquote:
Heerlijkquote:
quote:
Heb ik ook net gedaanquote:
Maar hebben ze je ramen alweer goed gehangenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Begint wel echt een teringzooi in huis te worden met bouwvakkers die de hele tijd naar binnen en buiten lopen met al die regen
Dan eet je je hond op.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon ook in Wageningen. Hier krijg je een strippenkaart met hoeveel vlees je mag eten op jaarbasis. Aangezien ik een hond heb, ben ik er al doorheen
Ja dat was zo gepiept gelukkigquote:Op woensdag 19 november 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hebben ze je ramen alweer goed gehangen
Trek in babi pangang nuquote:
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Er zijn niet voor niets zoveel Chinezen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinees stoofpotje, goed voor de piel ook.
Oef wel lekker hoor.quote:
Moet ook wel, anders zijn er niet genoeg Chinese kindervingertjes om onze Action filialen te vullen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niets zoveel Chinezen.
🤔quote:Op woensdag 19 november 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niets zoveel Chinezen.
quote:Op woensdag 19 november 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
GelukkigZe zijn nu alles aan het afwerken, hoop voor ze dat ze snel klaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De chinees hier is nog steeds met vakantiequote:Op woensdag 19 november 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef wel lekker hoor.
Gebakken banaan erbij
dies gewoon in winterslaapquote:Op woensdag 19 november 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De chinees hier is nog steeds met vakantie
Nou jullie hebben tenminste nog een Chinees.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De chinees hier is nog steeds met vakantie
Hier is ie ook wegquote:Op woensdag 19 november 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou jullie hebben tenminste nog een Chinees.
We hebben wel op Thuisbezorgd maar moet je meteen voor ¤35.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is ie ook weg
Ik mis de babi pangang.
diepvriesvullingquote:Op woensdag 19 november 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben wel op Thuisbezorgd maar moet je meteen voor ¤35.
Er zit er een eindje verderop eentje, dan zou ik die met de auto moeten halen, maar dan heb je voor ¤22 en er staat niet bij voor hoeveel personen het is.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben wel op Thuisbezorgd maar moet je meteen voor ¤35.
Neuh, die is gewoon op familiebezoek in Chinaquote:
Dingen met kip in saus zoals kip kerrie kunnen nog wel lekker zijn uit de vriezer, babi pangang moet je niet willenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Uit de vriezer is het ook niet meer zo lekker.
potato, potahtoquote:Op woensdag 19 november 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, die is gewoon op familiebezoek in China
mini-telefoontjesquote:Op woensdag 19 november 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
Jurkjes bezorgd
Nu nog wachten op de belletjes voor de gnoom
quote:
Voor hun woeste voorouders de holenleeuwen waren we voedsel, die voelen zich natuurlijk aardig bescheten bij al dat geknuffel.quote:
Leugens. Bijna elk dier wilt uiteindelijk wel vertroeteld wordenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hun woeste voorouders de holenleeuwen waren we voedsel, die voelen zich natuurlijk aardig bescheten bij al dat geknuffel.
Nee joh, die zijn hartstikke trots. Ipv dat ze die moeilijke vleesmensen zelf moeten vangen worden ze er nu door aanbeden en krijgen ze er voer van zonder dat ze er voor hoeven te jagenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hun woeste voorouders de holenleeuwen waren we voedsel, die voelen zich natuurlijk aardig bescheten bij al dat geknuffel.
Beetje een Zwarte Mamba aaien of knuffelen met een Portugees oorlogsschip.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leugens. Bijna elk dier wilt uiteindelijk wel vertroeteld worden
Ze eten nu ons afval.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn hartstikke trots. Ipv dat ze die moeilijke vleesmensen zelf moeten vangen worden ze er nu door aanbeden en krijgen ze er voer van zonder dat ze er voor hoeven te jagen
Maar ze hoeven geen onderdak te zoeken of hun territorium met hand en tand te verdedigen, daar hebben ze hun mensfiguur voorquote:
Eigenlijk ben je dus gewoon een moderne katoenplukker die alles doet voor de baasquote:Op woensdag 19 november 2025 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Behalve mijn schatteboutje dan, die krijgt gewoon spartelverse biefstuk, tonijn, olijfjes, konijn en zeetong.
Sta jij midden in de nacht alle andere katten in de buurt weg te schreeuwen dan?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze hoeven geen onderdak te zoeken of hun territorium met hand en tand te verdedigen, daar hebben ze hun mensfiguur voor
Die kan toch ook gewoon lekker warm en droog binnen slapen zonder lastig gevallen te worden door het plebs?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta jij midden in de nacht alle andere katten in de buurt weg te schreeuwen dan?
Ik heb gister lampjes op mijn balkon gehangen, ff de donkere dagen doorquote:
Ben benieuwd of ik het lichtsnoer nog kan vinden dat ik vorig jaar had gekocht.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister lampjes op mijn balkon gehangen, ff de donkere dagen door
Wat is skimmia? Klinkt als een ziekte?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk binnenkort naar het tuincentrum voor skimmia.
MAND PLANTquote:Op woensdag 19 november 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is skimmia? Klinkt als een ziekte?
Van die schimmelvlokken in huidplooien.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ze had het ook al over haar bloedende lidcactusquote:Op woensdag 19 november 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je die alleen op bij het tuincentrum of kun je dat ook ergens anders oplopen?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die schimmelvlokken in huidplooien.
Ik denk ook wel in het zwembad.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je die alleen op bij het tuincentrum of kun je dat ook ergens anders oplopen?
Bloeiende lidcactus. Eufemisme voor stijve piemelquote:Op woensdag 19 november 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze had het ook al over haar bloedende lidcactus
Nee, want katten jagen dan op alles. Slecht voor alle andere beestjes.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katten zijn schemerdieren dus zo lang mogelijk buiten laten anders kwijnen ze weg.
Ja jammer dan.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katten zijn schemerdieren dus zo lang mogelijk buiten laten anders kwijnen ze weg.
Ja ze moeten gewoon even hun energie kwijtquote:Op woensdag 19 november 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want katten jagen dan op alles. Slecht voor alle andere beestjes.
Ja daarom ook ongeschikt als huisdiertje feitelijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want katten jagen dan op alles. Slecht voor alle andere beestjes.
quote:Op woensdag 19 november 2025 16:22 schreef Haags het volgende:
Laat mijn kat met rust. Die mag al 15 jaar niet naar buiten.
Heeft ook helemaal geen interesse daarin. Tuindeur staat regelmatig open maar zet zelden een stap in de tuin. Soms steekt ze even haar koppie naar buiten maar dat is het ook wel.quote:
Heeft ze ook een eigen zolderkamertje?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft ook helemaal geen interesse daarin. Tuindeur staat regelmatig open maar zet zelden een stap in de tuin. Soms steekt ze even haar koppie naar buiten maar dat is het ook wel.
Nee, mijn dochter heeft van lego wel een huis voor haar gemaakt. Doet ze uiteraard geen fuck mee maar het idee is wel schattig.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze ook een eigen zolderkamertje?
Beestje gaat waarschijnlijk liever in een Legodoos liggenquote:Op woensdag 19 november 2025 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, mijn dochter heeft van lego wel een huis voor haar gemaakt. Doet ze uiteraard geen fuck mee maar het idee is wel schattig.
En dan gaan ze dus nog dieper.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot aan je middel is (behalve misschien in een zwembad) al veel te ver als je niet kunt zwemmen. Evenwicht verliezen, kopje ondergaan en in paniek raken is genoeg om te verdrinken.
Wat is deze onderwerp?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan gaan ze dus nog dieper.
Thuiswerkdag.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdacht stil op de weg... 52 minuten reistijd heb ik al weken niet meer gezien in de middag.
Woensdag is bijna zonder uitzondering de grootste drama in de middagspits.quote:
Vanmiddag met rondje lopen in de regen kwam ik eigenlijk ook niemand tegenquote:Op woensdag 19 november 2025 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdacht stil op de weg... 52 minuten reistijd heb ik al weken niet meer gezien in de middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |