Conservatieve wereld gaat helemaal uit de plaat, dit kan niet.quote:
whisky?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n kruik maar weer tevoorschijn gehaald
Chocomelquote:
Mijn kruik komt ook van de Kruidvat. Is zo'n grijs ding. Geen klachten over.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocomel
Ik had bij de Kruidvat een elektrische gezien en toen stond ik daarmee in de handen en ik dacht, gewoon bijvullen met heet water is handiger dan elke keer die accu aan het infuus hangen.
Ik zie dat ze ook langwerpige kruiken hebbenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kruik komt ook van de Kruidvat. Is zo'n grijs ding. Geen klachten over.
ik heb er wel nog 1 die nog van mn ouders is geweest. verbaasd me eigenlijk dat die nog waterdicht is. Ik had verwacht dat die kunststof na al die jaren de moed wel al had opgegevenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocomel
Ik had bij de Kruidvat een elektrische gezien en toen stond ik daarmee in de handen en ik dacht, gewoon bijvullen met heet water is handiger dan elke keer die accu aan het infuus hangen.
Ik zie ook staan nu dat je ze om de vijf jaar moet vervangenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel nog 1 die nog van mn ouders is geweest. verbaasd me eigenlijk dat die nog waterdicht is. Ik had verwacht dat die kunststof na al die jaren de moed wel al had opgegeven
Zijn dat geen kruikenzakken?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook langwerpige kruiken hebben
hmm ja, dat ding is sowieso ouder dan 20 jaar.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie ook staan nu dat je ze om de vijf jaar moet vervangen![]()
Volgens mij is degene die ik nu heb ouder dan ik.
Komt uit de tijd dat ze nog echt plastic maakten ipv die wegwerptroepquote:Op woensdag 19 november 2025 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er wel nog 1 die nog van mn ouders is geweest. verbaasd me eigenlijk dat die nog waterdicht is. Ik had verwacht dat die kunststof na al die jaren de moed wel al had opgegeven
Ik wist niet dat ik dit moest hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/mooi-(...)-teddy-61100243.html
Van de HEMA natuurlijk.
Oeh, die kat is cutequote:Op woensdag 19 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/mooi-(...)-teddy-61100243.html
Van de HEMA natuurlijk.
Je wordt gewoon gehemafluencedquote:Op woensdag 19 november 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dit moest hebben.
Hoog tijd dat onze Ger een affiliatecode krijgt.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je wordt gewoon gehemafluenced
Akelig zeg. Is dat bij jouw strand?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
De hulpdiensten zijn gestopt met zoeken
gr. gr. de HEMAfluencerquote:Op woensdag 19 november 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dit moest hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |