quote:
Voor hun woeste voorouders de holenleeuwen waren we voedsel, die voelen zich natuurlijk aardig bescheten bij al dat geknuffel.quote:
Leugens. Bijna elk dier wilt uiteindelijk wel vertroeteld wordenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hun woeste voorouders de holenleeuwen waren we voedsel, die voelen zich natuurlijk aardig bescheten bij al dat geknuffel.
Nee joh, die zijn hartstikke trots. Ipv dat ze die moeilijke vleesmensen zelf moeten vangen worden ze er nu door aanbeden en krijgen ze er voer van zonder dat ze er voor hoeven te jagenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hun woeste voorouders de holenleeuwen waren we voedsel, die voelen zich natuurlijk aardig bescheten bij al dat geknuffel.
Beetje een Zwarte Mamba aaien of knuffelen met een Portugees oorlogsschip.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leugens. Bijna elk dier wilt uiteindelijk wel vertroeteld worden
Ze eten nu ons afval.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn hartstikke trots. Ipv dat ze die moeilijke vleesmensen zelf moeten vangen worden ze er nu door aanbeden en krijgen ze er voer van zonder dat ze er voor hoeven te jagen
Maar ze hoeven geen onderdak te zoeken of hun territorium met hand en tand te verdedigen, daar hebben ze hun mensfiguur voorquote:
Eigenlijk ben je dus gewoon een moderne katoenplukker die alles doet voor de baasquote:Op woensdag 19 november 2025 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Behalve mijn schatteboutje dan, die krijgt gewoon spartelverse biefstuk, tonijn, olijfjes, konijn en zeetong.
Sta jij midden in de nacht alle andere katten in de buurt weg te schreeuwen dan?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze hoeven geen onderdak te zoeken of hun territorium met hand en tand te verdedigen, daar hebben ze hun mensfiguur voor
Die kan toch ook gewoon lekker warm en droog binnen slapen zonder lastig gevallen te worden door het plebs?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta jij midden in de nacht alle andere katten in de buurt weg te schreeuwen dan?
Ik heb gister lampjes op mijn balkon gehangen, ff de donkere dagen doorquote:
Ben benieuwd of ik het lichtsnoer nog kan vinden dat ik vorig jaar had gekocht.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister lampjes op mijn balkon gehangen, ff de donkere dagen door
Wat is skimmia? Klinkt als een ziekte?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk binnenkort naar het tuincentrum voor skimmia.
MAND PLANTquote:Op woensdag 19 november 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is skimmia? Klinkt als een ziekte?
Van die schimmelvlokken in huidplooien.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ze had het ook al over haar bloedende lidcactusquote:Op woensdag 19 november 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je die alleen op bij het tuincentrum of kun je dat ook ergens anders oplopen?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die schimmelvlokken in huidplooien.
Ik denk ook wel in het zwembad.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop je die alleen op bij het tuincentrum of kun je dat ook ergens anders oplopen?
Bloeiende lidcactus. Eufemisme voor stijve piemelquote:Op woensdag 19 november 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze had het ook al over haar bloedende lidcactus
Nee, want katten jagen dan op alles. Slecht voor alle andere beestjes.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katten zijn schemerdieren dus zo lang mogelijk buiten laten anders kwijnen ze weg.
Ja jammer dan.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katten zijn schemerdieren dus zo lang mogelijk buiten laten anders kwijnen ze weg.
Ja ze moeten gewoon even hun energie kwijtquote:Op woensdag 19 november 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want katten jagen dan op alles. Slecht voor alle andere beestjes.
Ja daarom ook ongeschikt als huisdiertje feitelijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want katten jagen dan op alles. Slecht voor alle andere beestjes.
quote:Op woensdag 19 november 2025 16:22 schreef Haags het volgende:
Laat mijn kat met rust. Die mag al 15 jaar niet naar buiten.
Heeft ook helemaal geen interesse daarin. Tuindeur staat regelmatig open maar zet zelden een stap in de tuin. Soms steekt ze even haar koppie naar buiten maar dat is het ook wel.quote:
Heeft ze ook een eigen zolderkamertje?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft ook helemaal geen interesse daarin. Tuindeur staat regelmatig open maar zet zelden een stap in de tuin. Soms steekt ze even haar koppie naar buiten maar dat is het ook wel.
Nee, mijn dochter heeft van lego wel een huis voor haar gemaakt. Doet ze uiteraard geen fuck mee maar het idee is wel schattig.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze ook een eigen zolderkamertje?
Beestje gaat waarschijnlijk liever in een Legodoos liggenquote:Op woensdag 19 november 2025 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, mijn dochter heeft van lego wel een huis voor haar gemaakt. Doet ze uiteraard geen fuck mee maar het idee is wel schattig.
En dan gaan ze dus nog dieper.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot aan je middel is (behalve misschien in een zwembad) al veel te ver als je niet kunt zwemmen. Evenwicht verliezen, kopje ondergaan en in paniek raken is genoeg om te verdrinken.
Wat is deze onderwerp?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan gaan ze dus nog dieper.
Thuiswerkdag.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdacht stil op de weg... 52 minuten reistijd heb ik al weken niet meer gezien in de middag.
Woensdag is bijna zonder uitzondering de grootste drama in de middagspits.quote:
Vanmiddag met rondje lopen in de regen kwam ik eigenlijk ook niemand tegenquote:Op woensdag 19 november 2025 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdacht stil op de weg... 52 minuten reistijd heb ik al weken niet meer gezien in de middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |