quote:
Voor hun woeste voorouders de holenleeuwen waren we voedsel, die voelen zich natuurlijk aardig bescheten bij al dat geknuffel.quote:
Leugens. Bijna elk dier wilt uiteindelijk wel vertroeteld wordenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hun woeste voorouders de holenleeuwen waren we voedsel, die voelen zich natuurlijk aardig bescheten bij al dat geknuffel.
Nee joh, die zijn hartstikke trots. Ipv dat ze die moeilijke vleesmensen zelf moeten vangen worden ze er nu door aanbeden en krijgen ze er voer van zonder dat ze er voor hoeven te jagenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hun woeste voorouders de holenleeuwen waren we voedsel, die voelen zich natuurlijk aardig bescheten bij al dat geknuffel.
Beetje een Zwarte Mamba aaien of knuffelen met een Portugees oorlogsschip.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leugens. Bijna elk dier wilt uiteindelijk wel vertroeteld worden
Ze eten nu ons afval.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn hartstikke trots. Ipv dat ze die moeilijke vleesmensen zelf moeten vangen worden ze er nu door aanbeden en krijgen ze er voer van zonder dat ze er voor hoeven te jagen
Maar ze hoeven geen onderdak te zoeken of hun territorium met hand en tand te verdedigen, daar hebben ze hun mensfiguur voorquote:
Eigenlijk ben je dus gewoon een moderne katoenplukker die alles doet voor de baasquote:Op woensdag 19 november 2025 16:03 schreef UitStraling het volgende:
Behalve mijn schatteboutje dan, die krijgt gewoon spartelverse biefstuk, tonijn, olijfjes, konijn en zeetong.
Sta jij midden in de nacht alle andere katten in de buurt weg te schreeuwen dan?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze hoeven geen onderdak te zoeken of hun territorium met hand en tand te verdedigen, daar hebben ze hun mensfiguur voor
Die kan toch ook gewoon lekker warm en droog binnen slapen zonder lastig gevallen te worden door het plebs?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta jij midden in de nacht alle andere katten in de buurt weg te schreeuwen dan?
Ik heb gister lampjes op mijn balkon gehangen, ff de donkere dagen doorquote:
Ben benieuwd of ik het lichtsnoer nog kan vinden dat ik vorig jaar had gekocht.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister lampjes op mijn balkon gehangen, ff de donkere dagen door
Wat is skimmia? Klinkt als een ziekte?quote:Op woensdag 19 november 2025 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk binnenkort naar het tuincentrum voor skimmia.
MAND PLANTquote:Op woensdag 19 november 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is skimmia? Klinkt als een ziekte?
Van die schimmelvlokken in huidplooien.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is skimmia? Klinkt als een ziekte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |