Nee op het noorden van het eiland. Ze roepen nu op of er mannen zijn die kunnen komen helpen zoeken op het strand.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Akelig zeg. Is dat bij jouw strand?
quote:Op woensdag 19 november 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee op het noorden van het eiland. Ze roepen nu op of er mannen zijn die kunnen komen helpen zoeken op het strand.
In Thailand verdrinken er best veel mensen vind ik.
Ze kunnen ook geen vlaggen lezen.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft niet iedereen daar een zwemdiploma?
Goed wandelweer.quote:Koude dag met veel buien en kans op onweer, hagel en natte sneeuw
Moet je woensdag de deur uit? Zorg dan dat je handschoenen en regenpak klaarliggen. In het hele land is het bewolkt en komen er veel buien voor. Plaatselijk kan een bui gepaard gaan met onweer, hagel of natte sneeuw.
Dat kan ik ook niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen ook geen vlaggen lezen.
Ja en denk dat er heel veel nationaliteiten de zee onderschatten. Zie je in nl ook met toeristen. Als je die stromingen niet als kind hebt mee gekregen neem je de waarschuwingen denk ik ook niet zo serieus.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft niet iedereen daar een zwemdiploma?
Ja staan veel rode vlaggen met de tekst don’t swim maar mensen gaan er nog steeds inquote:Op woensdag 19 november 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen ook geen vlaggen lezen.
Dat is sowieso de hel natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet straks naar Veenendaal.
treurigquote:Op woensdag 19 november 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
De hulpdiensten zijn gestopt met zoeken
Hier willen nog weleens Polen en Syriërs enzo de Rijn in springen in de zomerquote:Op woensdag 19 november 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en denk dat er heel veel nationaliteiten de zee onderschatten. Zie je in nl ook met toeristen. Als je die stromingen niet als kind hebt mee gekregen neem je de waarschuwingen denk ik ook niet zo serieus.
Met zo'n skelet erop? Ik doelde meer op rode vlaggen.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een zwarte vlag zou me toch een beetje afschrikken.
Ik koop eigenlijk zelden wat bij de Hemaquote:
Klopt, zijn er een hoop die geen idee hebben van de risico's en het eerder zien als een groot meertje. Of, nog gevaarlijker, een zwembad.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en denk dat er heel veel nationaliteiten de zee onderschatten. Zie je in nl ook met toeristen. Als je die stromingen niet als kind hebt mee gekregen neem je de waarschuwingen denk ik ook niet zo serieus.
Red flags zitten meer bij Bal in What's App.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Met zo'n skelet erop? Ik doelde meer op rode vlaggen.
Ja, de Nederlandse zee en rivieren zijn ook echt gevaarlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier in het Hollandsch Diep, een zeevaartroute ...quote:Op woensdag 19 november 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier willen nog weleens Polen en Syriërs enzo de Rijn in springen in de zomer
quote:Op woensdag 19 november 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Red flags zitten meer bij Bal in What's App.
Qua stroming niet direct, maar wel heel erg druk met bootjesquote:Op woensdag 19 november 2025 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de Nederlandse zee en rivieren zijn ook echt gevaarlijk natuurlijk.
Nou, qua stroming ook op veel plaatsen.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua stroming niet direct, maar wel heel erg druk met bootjes
Mwah, een mui als je niet weet wat het is, is wel gewoon een ding met risico.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua stroming niet direct, maar wel heel erg druk met bootjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |