Dat is toch geen slecht nieuws bij huidplekken?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:23 schreef Karzai het volgende:
Bij huisarts geweest en die had slecht nieuws, hij vertelde mij dat het ouderdomsplekken waren die met alle waarschijnlijk weer terug komen, met een beetje geluk vallen ze er vanzelf af
langs de markt, visboer en de dirk van de broek , daar was de chocomel in de aanbieding, 89 cent per pak keb er 4 meegenomen
ja dat dus.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een "aaah, kut, ik had nog willen antwoorden" is al heel anders dan een snauw van "je bent m'n prio niet"
Ik dacht ook al, het is geen huidkanker.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch geen slecht nieuws bij huidplekken?
ja ik wilde ze eigenlijk weg hebbenquote:Op woensdag 19 november 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch geen slecht nieuws bij huidplekken?
nou ja toen de laatste keer met die keer dat die zei dat we zouden gaan eten kwam het er op neer dat ik het te serieus had genomen. Ja zeg het dan nietquote:Op woensdag 19 november 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je probeert er toch met hem over te praten? En dan heeft-ie allerlei verhalen. Dus wat moet je dan? Misschien proberen nog duidelijker te zeggen wat je stoort?
"Proficiat, u heeft ongeneselijke superhuidkanker, fijne dag nog"quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, het is geen huidkanker.
Misschien zegt dit ook iets over onze gedachten.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, het is geen huidkanker.
Ehmquote:Op woensdag 19 november 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk nu bij een restaurant waar ze frikandellensoep hebben.
Neequote:Op woensdag 19 november 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het ruziemaken met de huilstruik?
Ja, dat las ik eerder, maar ik schrok even toen ik slecht nieuws las.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik wilde ze eigenlijk weg hebben
'Je arm moet eraf.'quote:Op woensdag 19 november 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zegt dit ook iets over onze gedachten.
nou ja zie hem wel echt als een vriendquote:Op woensdag 19 november 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haar energie niet aan die knul verspild.
blijkbaar hij jou nietquote:Op woensdag 19 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zie hem wel echt als een vriend
Hij heeft wel een redelijke handleiding.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja toen de laatste keer met die keer dat die zei dat we zouden gaan eten kwam het er op neer dat ik het te serieus had genomen. Ja zeg het dan niet
Je zit op een eiland met totaalgekkies, de kunst is om daar totale schijt aan te hebben anders besmetten ze je.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja toen de laatste keer met die keer dat die zei dat we zouden gaan eten kwam het er op neer dat ik het te serieus had genomen. Ja zeg het dan niet
welkom in mijn konijnenholquote:Op woensdag 19 november 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Eensquote:Op woensdag 19 november 2025 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de "exclusief consumpties" wel intrigerend.
Snap ik welquote:
Wellichtquote:Op woensdag 19 november 2025 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze ook pannenkoekjes met haring en slagroom?
Goede optie welquote:
Lekker vroeg pieken.quote:
Brabantquote:
Precies ja. Maar dit is ook alleen op donderdag. Dus ik snap dan die tijd wel.quote:
Klopt ook wel. ik heb het dan ook wel gehad, zeker in het geval van pannenkoeken. Bij een ander restaurant met dit concept kan ik wel van 5 tot 22u zitten indien het gezelschap oké is. Maar in het geval van pannenkoeken, wil ik op een gegeven moment gewoon weg.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het klinkt leuk als je de hele avond mag blijven zitten maar volgens mij doet niemand dat. Sowieso ben ik er op een gegeven moment wel klaar mee als ik vol zit.
nou ja ik neem afspraken gewoon serieus. En hij dus totaal nietquote:Op woensdag 19 november 2025 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft wel een redelijke handleiding.
Er is natuurlijk ook eens kans dat Bal er gewoon tussenhoort en dat die andere op hun fora over Bal lopen te klagen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zit op een eiland met totaalgekkies, de kunst is om daar totale schijt aan te hebben anders besmetten ze je.
Oprechte vraag: Waarom?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zie hem wel echt als een vriend
Misschien te Duits ook wel?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik neem afspraken gewoon serieus. En hij dus totaal niet
ben te nederlands denk ik
Half vijf, wat is dat nou weer voor tijdstip. Op vrijdag.quote:All you can eat
Iedere Vrijdagavond hebben wij dč avond voor diegene die niet kunnen kiezen, die alles willen proeven, die willen genieten van hartig en zoet, die voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en nagerechtjes willen bestellen in welke volgorde dan ook!!!
All You Can Eat
Voor ¤27,50 p.p.* geniet je van een avondje kleine gerechtjes eten. Vanaf 16.30 uur kan je aan tafel en tot 20.00 uur kan je voor/hoofgerechtjes bestellen.
Lol watquote:Op woensdag 19 november 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik weet niet of dat het puntje is waarop het misgaat...quote:Op woensdag 19 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik neem afspraken gewoon serieus. En hij dus totaal niet
ben te nederlands denk ik
www.bal.thquote:Op woensdag 19 november 2025 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook eens kans dat Bal er gewoon tussenhoort en dat die andere op hun fora over Bal lopen te klagen.
Vanaf waar? Het is niet al te diep brabant in.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Brabant is wel een beetje ver weg om pannenkoeken te eten.
Ik lust best een frikandel maar ik weet niet zo goed of ik dit lust en wat ik mij erbij voor moet stellen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in Vierhouten, dat is nog te doen.
Emmenquote:Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vanaf waar? Het is niet al te diep brabant in.
Ik sla over. Dit is zelfs voor mijn doen, over de grens.quote:
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in Vierhouten, dat is nog te doen.
Misschien durf ik het stoned wel aan.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sla over. Dit is zelfs voor mijn doen, over de grens.
2:20 met de eauteau.quote:
Gelderland zegt Google. Dat is inderdaad niet ver weg maar ja.quote:
ja omdat we het altijd leuk hebben. Maar ik heb er gewoon echt een pleurishekel aan om genegeerd te worden. En zeker als ik je dan gewoon daar zie zitten. Dan vat ik het op als dat die mij niet wil zien en daarom niets stuurtquote:
Belangrijker, tot hoe lang kan je toetjes bestellen?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half vijf, wat is dat nou weer voor tijdstip. Op vrijdag.
O er lopen twee dingen door elkaar, de frikandellensoep is in Vierhouten en de proeverij in Brabant.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lust best een frikandel maar ik weet niet zo goed of ik dit lust en wat ik mij erbij voor moet stellen.
Oké dus als je eenmaal bij elkaar bent is het oké. Maar alles via de telefoon is kut?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat we het altijd leuk hebben. Maar ik heb er gewoon echt een pleurishekel aan om genegeerd te worden. En zeker als ik je dan gewoon daar zie zitten. Dan vat ik het op als dat die mij niet wil zien en daarom niets stuurt
Ik hoop dat ze in februari een beetje lekkere toetjes hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Belangrijker, tot hoe lang kan je toetjes bestellen?
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in februari een beetje lekkere toetjes hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |