SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oemfoefoetje.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is toch veel te koud voor Oemfoefoe nu.
Die van de g'woon zijn ook niet zo. AH eigen merk is dan lekkerder.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips die Maltesers van Jumbo eigen merk zijn ook maar mweh. Chocolade van de echte is lekkerder.![]()
Ik zal die een keer meenemen als ik weer een keer bij de Albert Heijn ben.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van de g'woon zijn ook niet zo. AH eigen merk is dan lekkerder.
Ieuwl radio luisteren.quote:
hoeveel reclame zit er tegenwoordig in een gemiddeld radio uurquote:
Elk half uur 5-6 minuten.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoeveel reclame zit er tegenwoordig in een gemiddeld radio uur
25% van de tijd bijna dus. jezus.quote:
Alweerquote:Op woensdag 19 november 2025 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
Alweer deze TT?Straks zeker ook weer Orinoko in de oude verpakking
Deze is in het verleden ook al eens een paar keer voorbij gekomenquote:Op woensdag 19 november 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alweer
We zitten nog gewoon in hetzelfde deel.
Laten we het dan maar niet over de geschiedenis van @Haags hebben in een andere reeksquote:Op woensdag 19 november 2025 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze is in het verleden ook al eens een paar keer voorbij gekomen
Vriendje @Haags was immer origineel met zijn TTquote:Op woensdag 19 november 2025 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we het dan maar niet over de geschiedenis van @:haags hebben in een andere reeks
Geen TT, Beste TTquote:Op woensdag 19 november 2025 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
Alweer deze TT?Straks zeker ook weer Orinoko in de oude verpakking
er is een queer kerstmarkt?quote:Op woensdag 19 november 2025 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja deze vinden jullie wel leuk: mijn Duitse vriendin heeft ruzie met haar woke vegan nichtje omdat ze de queer kerstmarkt van Keulen Scheiße noemde
Die heeft ook gewoon gelijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja deze vinden jullie wel leuk: mijn Duitse vriendin heeft ruzie met haar woke vegan nichtje omdat ze de queer kerstmarkt van Keulen Scheiße noemde
wtf is een queer kerstmarkt?quote:Op woensdag 19 november 2025 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
Alsof een kerstmarkt van zichzelf al niet kitscherig genoeg isquote:Op woensdag 19 november 2025 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
er is een queer kerstmarkt?
waarom?
Geen idee, lijkt een ding te zijn in Duitsland dit jaar. Verder beschik ik alleen over de bovenstaande informatiequote:Op woensdag 19 november 2025 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
er is een queer kerstmarkt?
waarom?
Misschien als ik er glitters bij doe.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Als ik een queer vlaggetje in mijn drol steek is het toch ook niet ineens fabulous?
mijn drol van vanmorgen was 100% fabulousquote:Op woensdag 19 november 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Als ik een queer vlaggetje in mijn drol steek is het toch ook niet ineens fabulous?
@MizzezAmy kan je daar mee helpenquote:Op woensdag 19 november 2025 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als ik er glitters bij doe.
Uhuh... vraag me af of ie überhaupt ooit een schaakstuk heeft aangeraakt.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vriendje @:haags was immer origineel met zijn TT
ik moet nog een kerstmarkt uitzoeken waar ik 22 december heen gaquote:Op woensdag 19 november 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof een kerstmarkt van zichzelf al niet kitscherig genoeg is
apart apart.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt een ding te zijn in Duitsland dit jaar. Verder beschik ik alleen over de bovenstaande informatie
Kan ik wel met de kerst door het toetje gooien.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:mizzezamy kan je daar mee helpen
Die heeft volgens mij nog eetbare glitter liggen
Paaldansende kerstmannen?quote:Op woensdag 19 november 2025 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
Roze lampjes en paaldansende mannen, ik heb wel weer genoeg gezien denk ik
Maar dat mag toch ook gewoon jouw ding niet zijn?quote:Op woensdag 19 november 2025 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
Roze lampjes en paaldansende mannen, ik heb wel weer genoeg gezien denk ik
daar wil jij nu direct naar toe natuurlijkquote:
Ruikt ie ineens naar rozen.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar wil jij nu direct naar toe natuurlijk
ga bestellen danquote:
Wat houdt je tegen?quote:
ja hoor ik ga meteen met je meequote:
quote:
ga zo zelf bakken denk ik.quote:
Dit is correct! Gisteren nog met het potje in mn hand gestaan en overwogen om het in mn cola te gooien om te kijken hoe dat eruit ziet, om te bepalen of het leuk is om met kerst in de gluhwein te gooienquote:Op woensdag 19 november 2025 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:mizzezamy kan je daar mee helpen
Die heeft volgens mij nog eetbare glitter liggen
krijg je daar dan ook fabulous drollen van?quote:Op woensdag 19 november 2025 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is correct! Gisteren nog met het potje in mn hand gestaan en overwogen om het in mn cola te gooien om te kijken hoe dat eruit ziet, om te bepalen of het leuk is om met kerst in de gluhwein te gooien
Die drol of de glitters?quote:Op woensdag 19 november 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik wel met de kerst door het toetje gooien.
dat je dat moet vragen zegt genoeg over jouquote:
Gezelligquote:
Ook een prima optie.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
ga zo zelf bakken denk ik.
quote:Op woensdag 19 november 2025 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit is correct! Gisteren nog met het potje in mn hand gestaan en overwogen om het in mn cola te gooien om te kijken hoe dat eruit ziet, om te bepalen of het leuk is om met kerst in de gluhwein te gooien
Uiteraard, gewoon niet heen gaan dan.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat mag toch ook gewoon jouw ding niet zijn?
Het jammere aan die glitter is dat je eigenlijk moet blijven roeren, zinkt na een tijdje gewoon naar de bodem.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ruikt ie ineens naar rozen.
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het jammere aan die glitter is dat je eigenlijk moet blijven roeren, zinkt na een tijdje gewoon naar de bodem.
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik schreef net hoerig in plaats van hoekig
quote:
het ging om het roerenquote:
Dat zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je daar dan ook fabulous drollen van?
in een vertalingquote:Op woensdag 19 november 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik schreef net hoerig in plaats van hoekig
Fabulous splashes.quote:
Had ook in een appje ofzo kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een rouwkaart.
Natuurlijk in een vertaling.
Voor de verzameling bestaande uit klassiekers als 'hard dick' en 'plek des ongeils', 'free wifi in the pubic area'.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had ook in een appje ofzo kunnen zijn.
Zou het er gewoon in laten staan. gewoon voor de lol.
Koud wel.quote:
bovenlader?quote:
Ben wel benieuwd wat de context zou zijn op een rouwkaart.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een rouwkaart.
Natuurlijk in een vertaling.
Voel ik tenminste dat ik nog leef.quote:
Naar buiten stappen kost minder stroomquote:Op woensdag 19 november 2025 11:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voel ik tenminste dat ik nog leef.
Al gedaan. Maar dan praten mensen tegen me.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar buiten stappen kost minder stroom
Oh ieuw.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Al gedaan. Maar dan praten mensen tegen me.
wat doen die mensen buiten dan?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die willen ook voelen dat ze leven?quote:
Ik was gister naar de kapper geweest dus had m'n hoortoestel uit. Daarna even langs de supermarkt, maar had die dingen nog niet in gedaan. Natuuuurlijk beginnen er dan allemaal mensen tegen me te lullenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
gewoon stoppen met al het contact met mannelijke personenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
oke die vriend die op zaterdag altijd zo laat afwachten of die wel of niet wil eten he. Ik app hem tegenwoordig niet meer op zaterdag want heeft toch geen nut.
Nu doordeweeks gaan we vaak hangen in een cafe dus ik app of die daar naar toe gaat , geen reactie. Dus ik ga uiteindelijk daarheen om eten te hale voor vanavond. Zit die daar dus....
Dus ik zo van ik heb je geapptZegt ja het was al 1600 ( ze sluiten om 1700). Ik denk rare reden maar zeg verder niets , koop mijn eten en ga weer weg. Zei gedag tegen hem maar verder niets. Nu is die dus beledigd dat ik hem negeerde
en dit is niet de eerste keer dat hij mij negeert. Heb er echt zon pleurishekel aan
misschien ben ik te onaardig geweest?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon stoppen met al het contact met mannelijke personen
neequote:Op woensdag 19 november 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ben ik te onaardig geweest?
Zou in het vervolg negeren. Rare spelletjes man, niet aan meespelen.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
oke die vriend die op zaterdag altijd zo laat afwachten of die wel of niet wil eten he. Ik app hem tegenwoordig niet meer op zaterdag want heeft toch geen nut.
Nu doordeweeks gaan we vaak hangen in een cafe dus ik app of die daar naar toe gaat , geen reactie. Dus ik ga uiteindelijk daarheen om eten te hale voor vanavond. Zit die daar dus....
Dus ik zo van ik heb je geapptZegt ja het was al 1600 ( ze sluiten om 1700). Ik denk rare reden maar zeg verder niets , koop mijn eten en ga weer weg. Zei gedag tegen hem maar verder niets. Nu is die dus beledigd dat ik hem negeerde
en dit is niet de eerste keer dat hij mij negeert. Heb er echt zon pleurishekel aan
Ik heb gluurburen. Zodra ze iemand van ons gezin zien, staan ze buiten. 'Toevallig'.quote:
quote:
Nee johquote:Op woensdag 19 november 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ben ik te onaardig geweest?
dat laatste stuk zegt genoeg over hem.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
hij appte dus toen ik onderweg naar huis was dat dit niet zo bedoelde en dat die zijn eigen shit had om te deale maar dat ik ben weg gelopen als een klein kind
OH. dat is niet zo netjes van hem om te zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
hij appte dus toen ik onderweg naar huis was dat dit niet zo bedoelde en dat die zijn eigen shit had om te deale maar dat ik ben weg gelopen als een klein kind
Wat, je zei 'm toch gedag? Kleine kind is 'ie zelf.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Dat laatste had ie weg mogen laten.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Toxic.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[19-11-2025, 16:34:38] kfir raiby: I really don't understand what is up with the face and you ignoring/angry or something.
I just woke up was in a rush to get good before that close, had to answer to more urgent stuff I had like work and nave
So I didn't got to answer you..
So why act like this? Like I did something wrong to you
[19-11-2025, 16:35:05] kfir raiby: You give me this attitude like a kid
[19-11-2025, 16:35:28] kfir raiby: Instead of talking like people
[19-11-2025, 16:36:14] kfir raiby: Any way, im sorry of this offended you, I didn't mean it.
I had my own shit to deal this morning
Nou ja met die laatste zin zegt ie wel sorry.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[19-11-2025, 16:34:38] kfir raiby: I really don't understand what is up with the face and you ignoring/angry or something.
I just woke up was in a rush to get good before that close, had to answer to more urgent stuff I had like work and nave
[19-11-2025, 16:36:14] kfir raiby: Any way, im sorry of this offended you, I didn't mean it.
ja klopt.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja met die laatste zin zegt ie wel sorry.
Eerst vragen wat met je hoofd is (ehhh), je een kind noemen en dan sorry als je beledigd bent.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja met die laatste zin zegt ie wel sorry.
Ja, over eten maak je geen grapjesquote:Op woensdag 19 november 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt.
Maar het is niet de eerste keer. 2 weken terug zei die op een vrijdag dat we zaterdag pizza zoude gaan eten. Dus die zaterdag om 1600 app ik hem van gaan we nog pizza eten. HIj reageert pas om 20:00 die avond dat hij mijn berichtje zag. Geloof ik niet maar goed ik reageer er niet op.
Dus paar dagen daarna zie ik hem en vroeg ik dus hij was vergete wat hij vrijdag zei. Hij zo van nee maar het was een grapje ofzo. En zei die zoiets van dat hij zijn woorden voortaan zorgvuldiger moet uitkiezen.
Nou ja dat schiet bij mij ook in het verkeerde keelgat
nou dus dat.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, over eten maak je geen grapjes
Wat een onvolwassen type. Ik zou zoiets ook niet waarderen eigenlijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt.
Maar het is niet de eerste keer. 2 weken terug zei die op een vrijdag dat we zaterdag pizza zoude gaan eten. Dus die zaterdag om 1600 app ik hem van gaan we nog pizza eten. HIj reageert pas om 20:00 die avond dat hij mijn berichtje zag. Geloof ik niet maar goed ik reageer er niet op.
Dus paar dagen daarna zie ik hem en vroeg ik dus hij was vergete wat hij vrijdag zei. Hij zo van nee maar het was een grapje ofzo. En zei die zoiets van dat hij zijn woorden voortaan zorgvuldiger moet uitkiezen.
Nou ja dat schiet bij mij ook in het verkeerde keelgat
Heeft 'ie ook leuke kanten?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
en een andere keer dat die het zelfde deed en ik hem in een restaurant zag waar die toevallig ook zat. Zei ik tegen hem van ik heb je geappt. En toen reageerde die heel bitchy van je moet niet denken dat je mijn eerste prioriteit bent
dat denk ik ook niet maar een appje kan geen kwaad toch
die zou van mij geen contact meer krijgenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een onvolwassen type. Ik zou zoiets ook niet waarderen eigenlijk.
Ennnn *block*quote:Op woensdag 19 november 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
en een andere keer dat die het zelfde deed en ik hem in een restaurant zag waar die toevallig ook zat. Zei ik tegen hem van ik heb je geappt. En toen reageerde die heel bitchy van je moet niet denken dat je mijn eerste prioriteit bent
dat denk ik ook niet maar een appje kan geen kwaad toch
Dit.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zou van mij geen contact meer krijgen
Een "aaah, kut, ik had nog willen antwoorden" is al heel anders dan een snauw van "je bent m'n prio niet"quote:Op woensdag 19 november 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook geen communicatieve superheld met WA enzo maar ik gedraag me verder hopelijk niet als zo'n zure kut.
Hashafashashaquote:Op woensdag 19 november 2025 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
Mond verbrand aan de frikandellen overigens. Wel allebei binnen 2 minuten verslonden.
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een "aaah, kut, ik had nog willen antwoorden" is al heel anders dan een snauw van "je bent m'n prio niet"
''iK heB noG meEr tE dOeN hOoR dAn JoU aAnDacHT tE GevuH''quote:Op woensdag 19 november 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een "aaah, kut, ik had nog willen antwoorden" is al heel anders dan een snauw van "je bent m'n prio niet"
ik heb geen diagnose en ken gewoon het fatsoen om sorry te zeggen en normaal te gedragen.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan me nu tenminste achter m'n diagnose verstoppen.
"Blij dat je eindelijk dood bent, vuige hoekige hoer"quote:Op woensdag 19 november 2025 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat de context zou zijn op een rouwkaart.
Hoekig dan he, hoerig kan ik bedenken.
Maar je probeert er toch met hem over te praten? En dan heeft-ie allerlei verhalen. Dus wat moet je dan? Misschien proberen nog duidelijker te zeggen wat je stoort?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik zeg wel sorry, maar ik blijf slecht in antwoorden en contact houden.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen diagnose en ken gewoon het fatsoen om sorry te zeggen en normaal te gedragen.
WILDE GIJ ER NOU OVER PRATEN OFTE NIE?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je probeert er toch met hem over te praten? En dan heeft-ie allerlei verhalen. Dus wat moet je dan? Misschien proberen nog duidelijker te zeggen wat je stoort?
Ik snap de behoefte om dat te moeten uiten echt niet, tenzij er een expliciete afspraak is om een bericht te sturen, stuur je toch gewoon even niks als je met iets anders bezig bent? Merk het vanzelf wel wanneer je weer tijd hebt, joe.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''iK heB noG meEr tE dOeN hOoR dAn JoU aAnDacHT tE GevuH''
![]()
![]()
WIL JE VRIJDAG PIZZA ETEN OM 19:00? DIT BETREFT GEEN GRAP EN IK WIL OOK NIET AL JE AANDACHTquote:Op woensdag 19 november 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je probeert er toch met hem over te praten? En dan heeft-ie allerlei verhalen. Dus wat moet je dan? Misschien proberen nog duidelijker te zeggen wat je stoort?
Ga liever in m'n eentje pizza eten.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
WIL JE VRIJDAG PIZZA ETEN OM 19:00? DIT BETREFT GEEN GRAP EN IK WIL OOK NIET AL JE AANDACHT
GRGR
:$ LOBI
Nee, voor het vergeten bedoel ik. Dat schiet ook nog wel eens verkeerd wanneer iemand het opvat als een teken dat ze niet belangrijk genoeg zijn.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen diagnose en ken gewoon het fatsoen om sorry te zeggen en normaal te gedragen.
Dit.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga liever in m'n eentje pizza eten.
Huilstruik blijft een mooi woord.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit.
Zeker met zo'n huilstruik. Flikker lekker in de prikkers met je drama.
Per ongeluk een pizzapunt als bladwijzer gebruiken en je boek dichtslaan, wanneer je schrikt van de ober die ineens te hard zegt: ''ALLES NAAR WENS?"quote:
Ik zou laatst van iemand een kort verhaal lezen, en ik had het verkeerd begrepen want ik dacht dat ik er een kritische blik op moest werpen met feedback enzo, en daar moest ik even de tijd voor nemen. Dus hij vroeg na een paar dagen of ik het al had gelezen. Maar het was dus de bedoeling dat ik het gewoon voor de lol zou lezenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, voor het vergeten bedoel ik. Dat schiet ook nog wel eens verkeerd wanneer iemand het opvat als een teken dat ze niet belangrijk genoeg zijn.
Huilstruikquote:Op woensdag 19 november 2025 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit.
Zeker met zo'n huilstruik. Flikker lekker in de prikkers met je drama.
God, die vraag. Ook altijd wanneer je net je bakkes vol hebt gepropt, zit je weer als een zwakzinnige te knikken.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Per ongeluk een pizzapunt als bladwijzer gebruiken en je boek dichtslaan, wanneer je schrikt van de ober die ineens te hard zegt: ''ALLES NAAR WENS?"
Ja dit, of je zit midden in een beetje persoonlijk gesprek als ze het komen afruimen en dan zit je elkaar ongemakkelijk aan te kijken.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
God, die vraag. Ook altijd wanneer je net je bakkes vol hebt gepropt, zit je weer als een zwakzinnige te knikken.
Whehehe, oeps.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou laatst van iemand een kort verhaal lezen, en ik had het verkeerd begrepen want ik dacht dat ik er een kritische blik op moest werpen met feedback enzo, en daar moest ik even de tijd voor nemen. Dus hij vroeg na een paar dagen of ik het al had gelezen. Maar het was dus de bedoeling dat ik het gewoon voor de lol zou lezenMaar hij had al zoiets van 'het is een verhaal van 5000 woorden, lukt het?'
Ik kan niet goed communiceren. En ik kan geen nee zeggen dus dan zeg ik niks.
Te herkenbaar. Laatst nog gehad, en dan omdat je beleeft wil zijn snel alles doorslikken en dan je hele slokdarm verbranden aan de hete brie.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
God, die vraag. Ook altijd wanneer je net je bakkes vol hebt gepropt, zit je weer als een zwakzinnige te knikken.
Gewoon de pizza anaal eten en een beetje brutaal rondkijken naar iedereen.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Per ongeluk een pizzapunt als bladwijzer gebruiken en je boek dichtslaan, wanneer je schrikt van de ober die ineens te hard zegt: ''ALLES NAAR WENS?"
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou laatst van iemand een kort verhaal lezen, en ik had het verkeerd begrepen want ik dacht dat ik er een kritische blik op moest werpen met feedback enzo, en daar moest ik even de tijd voor nemen. Dus hij vroeg na een paar dagen of ik het al had gelezen. Maar het was dus de bedoeling dat ik het gewoon voor de lol zou lezenMaar hij had al zoiets van 'het is een verhaal van 5000 woorden, lukt het?'
Ik kan niet goed communiceren. En ik kan geen nee zeggen dus dan zeg ik niks.
Hete briequote:Op woensdag 19 november 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te herkenbaar. Laatst nog gehad, en dan omdat je beleeft wil zijn snel alles doorslikken en dan je hele slokdarm verbranden aan de hete brie.
Zo'n half stikkend en schor "ja hoor" eruit weten te persen.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te herkenbaar. Laatst nog gehad, en dan omdat je beleeft wil zijn snel alles doorslikken en dan je hele slokdarm verbranden aan de hete brie.
opgewondenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de pizza anaal eten en een beetje brutaal rondkijken naar iedereen.
En dat dan je brillenglazen aanslaanquote:Op woensdag 19 november 2025 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n half stikkend en schor "ja hoor" eruit weten te persen.
...hashafashasha?quote:Op woensdag 19 november 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de pizza anaal eten en een beetje brutaal rondkijken naar iedereen.
Ouch.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Was eens uit eten met een vriendin met wie ik een beetje overhoop lag en zij vertelde me net dat ze een burn-out had en toen begon ze te huilen en toen kwam de bediening die vroeg of alles naar wens was.
bediening die de room niet kunnen lezen idd .... ergerlijkquote:Op woensdag 19 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Was eens uit eten met een vriendin met wie ik een beetje overhoop lag en zij vertelde me net dat ze een burn-out had en toen begon ze te huilen en toen kwam de bediening die vroeg of alles naar wens was.
ik stikquote:Op woensdag 19 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik stik
..in de gloeiend hete brie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nou, dat scheelde niet veel.quote:
"ER DRIJFT EEN HAAR VAN ALI IN ME SOEP"quote:Op woensdag 19 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik stik
Toen dat meisje het zag voelde ze zich ook wel lullig denk ik, ze was snel weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Misschien was ze nieuwquote:Op woensdag 19 november 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen dat meisje het zag voelde ze zich ook wel lullig denk ik, ze was snel weer weg
het eten is zo slecht dat de klanten er van huilenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen dat meisje het zag voelde ze zich ook wel lullig denk ik, ze was snel weer weg
Grote kans dat het ook gewoon een automatisme is.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Of ze had gewoon niet naar onze gezichten gekeken, kan ook. Standaard vraagje enzo.
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Aan het ruziemaken met de huilstruik?quote:
Dit ruikt ze natuurlijk meteen aan je waffeltje.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
Snel m'n bordje afwassen en als kitten thuiskomt doen alsof ik nog geen frikandellen op heb.
Ik hoop dat ze haar energie niet aan die knul verspild.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het ruziemaken met de huilstruik?
De geur hangt in de kamer, dat ruiken ze meteen.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ruikt ze natuurlijk meteen aan je waffeltje.
Ik neem wel even koffie.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ruikt ze natuurlijk meteen aan je waffeltje.
Maar dat vind ik ook het irritante aan dat soort vragen. Alsof het een soort toneelvoorstelling is waarbij iedereen vaste teksten moet opdreunen.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grote kans dat het ook gewoon een automatisme is.
Nee ik doe een paar minuten voordat ze thuiskomt dat ding al aan voor haarquote:Op woensdag 19 november 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De geur hangt in de kamer, dat ruiken ze meteen.
quote:Op woensdag 19 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
"Mam, heb je koffie gedronken om de frinkandellengeur te maskeren?"
Had je kunnen gebruiken en zeggen dat het eten zo goor was dat ze ervan moest huilen en zo gratis toetjes krijgenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Of gewoon koffie met frikadellensmaak drinkenquote:Op woensdag 19 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
"Mam, heb je koffie gedronken om de frinkandellengeur te maskeren?"
quote:
Ja, eens hoor. Je merkt het verschil ook vaak wel wanneer ze daadwerkelijk het antwoord willen horen.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook het irritante aan dat soort vragen. Alsof het een soort toneelvoorstelling is waarbij iedereen vaste teksten moet opdreunen.
Onlangs wel pannenkoek met frikandel en kaas gegeten.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon koffie met frikadellensmaak drinken
Ik ga zo eens kijken wat de klant allemaal voor lekkers heeft staan voor de lunch.quote:
ik snap datquote:Op woensdag 19 november 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Tosti met frikandel ertussen was overigens niet écht lekker.
Koffie van knaksap.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon koffie met frikadellensmaak drinken
Gwerfquote:Op woensdag 19 november 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onlangs wel pannenkoek met frikandel en kaas gegeten.
Ik heb volgens mij een boekje met allerlei tostirecepten ergens liggen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Met knakworstjes is wel lekker.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Pak twee boterhammen, stop ertussen wat je zelf wil, ok doei.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een boekje met allerlei tostirecepten ergens liggen.
Ik vind knakworsten zo ontzettend goor. Het smaakt voor mij zoals ik denk dat kattenvoer smaakt.quote:
Ik zoek hem dus even op. Op haar website:quote:Op woensdag 19 november 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een boekje met allerlei tostirecepten ergens liggen.
Ondertussen bij Bol:quote:Het meest recente is mijn boek TOFFE TOSTI’S, dat je via deze link bij Bol.com kunt bestellen. Het is een boek met 55 tosti-recepten voor iedere tosti-liefhebber. Het boek kost ¤14,95 en is sinds november 2017 verkrijgbaar bij boekhandels en online.
Fair, maar een beetje een schifting van dingen die kans op eetbaar geven, is op zich ok. Frikandellen voorkomen enzo.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak twee boterhammen, stop ertussen wat je zelf wil, ok doei.
Dat heb ik met sommige vegetarische hamburgers.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind knakworsten zo ontzettend goor. Het smaakt voor mij zoals ik denk dat kattenvoer smaakt.
inflatie........ ofzoquote:Op woensdag 19 november 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek hem dus even op. Op haar website:
[..]
Ondertussen bij Bol:
https://www.bol.com/nl/nl/p/toffe-tosti-s/9200000083971719
34,90!
In een restaurant?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga volgende week pannenkoeken eten.
Als ik er over nadenk, snap ik 'm wel, maar toch voel ik enige weerstand bij de combinatie.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
Rauwe andijviestamppot met kroketten erdoor, is ook zo lekker
Corned Beef uit een blikje.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind knakworsten zo ontzettend goor. Het smaakt voor mij zoals ik denk dat kattenvoer smaakt.
Vooral vanwege de structuren.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik er over nadenk, snap ik 'm wel, maar toch voel ik enige weerstand bij de combinatie.
Zouden er ook pannenkoekenrestaurants met proefplankjes zijn?quote:
Mja, bij stamppot wordt het toch een grote breiij.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral vanwege de structuren.
Beetje diarree structuur.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik er over nadenk, snap ik 'm wel, maar toch voel ik enige weerstand bij de combinatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik als ik noten eet.quote:
Ja, die vibe geeft het wel.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Niet eens met babi pangangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Budapestenaar @4EverBlackEyed
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Welke moestuin verbouwt er kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb een oom op een verjaardag ooit hondenbrokken zitten voeren.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die vibe geeft het wel.![]()
Ik at een keer bij iemand een gerecht met zalm en garnalen en toen zag ik op het aanrecht een blikje zalm en garnalen voor de kat staan. Toen heb ik wel even flauw gedaan.
Omg dit is een goed idee.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden er ook pannenkoekenrestaurants met proefplankjes zijn?
Zou wel eten, daar niet van.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke moestuin verbouwt er kaas?
Snap ik, maar als je niks anders in huis hebt, omdat je dat al op hebt of vergeten bent te kopen, zijn kroketten een prima alternatief.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou die met spek, ham, ei en kaas wel willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Sommige mensen kweken zelfs kaas tussen hun tenen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke moestuin verbouwt er kaas?
Schatte je in dat hij die normaal ook at?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een oom op een verjaardag ooit hondenbrokken zitten voeren.
Beetje oorsmeer erbij als smaakmaker.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen kweken zelfs kaas tussen hun tenen.
Ja, bij ons in de buurt heb je geloof ik op donderdag een proeverij. Dan kun je dus mini pannenkoeken bestellen van alle soorten die ze hebben en mixen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden er ook pannenkoekenrestaurants met proefplankjes zijn?
quote:Op woensdag 19 november 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, bij ons in de buurt heb je geloof ik op donderdag een proeverij. Dan kun je dus mini pannenkoeken bestellen van alle soorten die ze hebben en mixen.
Parmezaanse kaas van je voetzolen afraspen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje oorsmeer erbij als smaakmaker.
Kippenkaas.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen kweken zelfs kaas tussen hun tenen.
Ik heb die vent al jaren, even spieken of ik 'm nog in m'n FoBo heb staan.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
@:ijsdraakje, die UI doet me aan een FOK!-er van lang geleden denken. Die had zo'n UI, maar dan niet als grap. Iets met Jeroen of zo.
Waar woon je ergens?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, bij ons in de buurt heb je geloof ik op donderdag een proeverij. Dan kun je dus mini pannenkoeken bestellen van alle soorten die ze hebben en mixen.
Is het niet gewoon Donald Trump toen die 33 was?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb die vent al jaren, even spieken of ik 'm nog in m'n FoBo heb staan.
Brabolandquote:
Hij heeft lekker een zonnebankje gepakt. Er zal wel sprake zijn van iets als Body Dysmorphic Disorder.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Het waarom weet ik echt niet meer trouwens.
Ik vind de "exclusief consumpties" wel intrigerend.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
In onze gezellige sfeer kunt u genieten van de allerlekkerste kleine pannenkoekjes in allerlei smaken en verrassende nieuwe creaties.
Tijdens de pannenkoekenproeverij mag iedere gast onbeperkt kleine pannenkoekjes bestellen. Per ronde kunt u twee pannenkoekjes kiezen, waardoor u in de gelegenheid bent om van allerlei variëteiten te proeven. Van klassieke smaken tot vernieuwende combinaties, er is voor ieder wat wils. Of u nu houdt van zoet of hartig, het aanbod zal u zeker verrassen.
Onze chef zorgt ook dat u een voor- en nagerecht ontvangt. Het zal u aan niks ontbreken.
De proeverij is perfect voor wie nieuwsgierig is naar nieuwe smaken en graag iets bijzonders ontdekt.
Pannenkoekjes te bestellen tot 19.45 uur (diner)
Pannenkoekjes te bestellen tot 15:15 (lunch)
¤ 32,50 p.p. (exclusief consumpties)
Niet geldig in combinatie met acties
Yoooo ik wil dit.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
In onze gezellige sfeer kunt u genieten van de allerlekkerste kleine pannenkoekjes in allerlei smaken en verrassende nieuwe creaties.
Tijdens de pannenkoekenproeverij mag iedere gast onbeperkt kleine pannenkoekjes bestellen. Per ronde kunt u twee pannenkoekjes kiezen, waardoor u in de gelegenheid bent om van allerlei variëteiten te proeven. Van klassieke smaken tot vernieuwende combinaties, er is voor ieder wat wils. Of u nu houdt van zoet of hartig, het aanbod zal u zeker verrassen.
Onze chef zorgt ook dat u een voor- en nagerecht ontvangt. Het zal u aan niks ontbreken.
De proeverij is perfect voor wie nieuwsgierig is naar nieuwe smaken en graag iets bijzonders ontdekt.
Hebben ze ook pannenkoekjes met haring en slagroom?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
MEETquote:Op woensdag 19 november 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
Onbeperkt tot 19:45...quote:Op woensdag 19 november 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
Het klinkt leuk als je de hele avond mag blijven zitten maar volgens mij doet niemand dat. Sowieso ben ik er op een gegeven moment wel klaar mee als ik vol zit.quote:
Dat is toch geen slecht nieuws bij huidplekken?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:23 schreef Karzai het volgende:
Bij huisarts geweest en die had slecht nieuws, hij vertelde mij dat het ouderdomsplekken waren die met alle waarschijnlijk weer terug komen, met een beetje geluk vallen ze er vanzelf af
langs de markt, visboer en de dirk van de broek , daar was de chocomel in de aanbieding, 89 cent per pak keb er 4 meegenomen
ja dat dus.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, het is geen huidkanker.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch geen slecht nieuws bij huidplekken?
ja ik wilde ze eigenlijk weg hebbenquote:Op woensdag 19 november 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch geen slecht nieuws bij huidplekken?
nou ja toen de laatste keer met die keer dat die zei dat we zouden gaan eten kwam het er op neer dat ik het te serieus had genomen. Ja zeg het dan nietquote:Op woensdag 19 november 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]
"Proficiat, u heeft ongeneselijke superhuidkanker, fijne dag nog"quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, het is geen huidkanker.
Misschien zegt dit ook iets over onze gedachten.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, het is geen huidkanker.
Ehmquote:Op woensdag 19 november 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk nu bij een restaurant waar ze frikandellensoep hebben.
Neequote:Op woensdag 19 november 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het ruziemaken met de huilstruik?
Ja, dat las ik eerder, maar ik schrok even toen ik slecht nieuws las.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik wilde ze eigenlijk weg hebben
'Je arm moet eraf.'quote:Op woensdag 19 november 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zegt dit ook iets over onze gedachten.
nou ja zie hem wel echt als een vriendquote:Op woensdag 19 november 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haar energie niet aan die knul verspild.
blijkbaar hij jou nietquote:Op woensdag 19 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zie hem wel echt als een vriend
Hij heeft wel een redelijke handleiding.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja toen de laatste keer met die keer dat die zei dat we zouden gaan eten kwam het er op neer dat ik het te serieus had genomen. Ja zeg het dan niet
Je zit op een eiland met totaalgekkies, de kunst is om daar totale schijt aan te hebben anders besmetten ze je.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja toen de laatste keer met die keer dat die zei dat we zouden gaan eten kwam het er op neer dat ik het te serieus had genomen. Ja zeg het dan niet
welkom in mijn konijnenholquote:Op woensdag 19 november 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Eensquote:Op woensdag 19 november 2025 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de "exclusief consumpties" wel intrigerend.
Snap ik welquote:
Wellichtquote:Op woensdag 19 november 2025 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze ook pannenkoekjes met haring en slagroom?
Goede optie welquote:
Lekker vroeg pieken.quote:
Brabantquote:
Precies ja. Maar dit is ook alleen op donderdag. Dus ik snap dan die tijd wel.quote:
Klopt ook wel. ik heb het dan ook wel gehad, zeker in het geval van pannenkoeken. Bij een ander restaurant met dit concept kan ik wel van 5 tot 22u zitten indien het gezelschap oké is. Maar in het geval van pannenkoeken, wil ik op een gegeven moment gewoon weg.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het klinkt leuk als je de hele avond mag blijven zitten maar volgens mij doet niemand dat. Sowieso ben ik er op een gegeven moment wel klaar mee als ik vol zit.
nou ja ik neem afspraken gewoon serieus. En hij dus totaal nietquote:Op woensdag 19 november 2025 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft wel een redelijke handleiding.
Er is natuurlijk ook eens kans dat Bal er gewoon tussenhoort en dat die andere op hun fora over Bal lopen te klagen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zit op een eiland met totaalgekkies, de kunst is om daar totale schijt aan te hebben anders besmetten ze je.
Oprechte vraag: Waarom?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zie hem wel echt als een vriend
Misschien te Duits ook wel?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik neem afspraken gewoon serieus. En hij dus totaal niet
ben te nederlands denk ik
Half vijf, wat is dat nou weer voor tijdstip. Op vrijdag.quote:All you can eat
Iedere Vrijdagavond hebben wij dč avond voor diegene die niet kunnen kiezen, die alles willen proeven, die willen genieten van hartig en zoet, die voorgerechtjes, hoofdgerechtjes en nagerechtjes willen bestellen in welke volgorde dan ook!!!
All You Can Eat
Voor ¤27,50 p.p.* geniet je van een avondje kleine gerechtjes eten. Vanaf 16.30 uur kan je aan tafel en tot 20.00 uur kan je voor/hoofgerechtjes bestellen.
Lol watquote:Op woensdag 19 november 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik weet niet of dat het puntje is waarop het misgaat...quote:Op woensdag 19 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik neem afspraken gewoon serieus. En hij dus totaal niet
ben te nederlands denk ik
www.bal.thquote:Op woensdag 19 november 2025 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook eens kans dat Bal er gewoon tussenhoort en dat die andere op hun fora over Bal lopen te klagen.
Vanaf waar? Het is niet al te diep brabant in.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Brabant is wel een beetje ver weg om pannenkoeken te eten.
Ik lust best een frikandel maar ik weet niet zo goed of ik dit lust en wat ik mij erbij voor moet stellen.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in Vierhouten, dat is nog te doen.
Emmenquote:Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vanaf waar? Het is niet al te diep brabant in.
Ik sla over. Dit is zelfs voor mijn doen, over de grens.quote:
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in Vierhouten, dat is nog te doen.
Misschien durf ik het stoned wel aan.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sla over. Dit is zelfs voor mijn doen, over de grens.
2:20 met de eauteau.quote:
Gelderland zegt Google. Dat is inderdaad niet ver weg maar ja.quote:
ja omdat we het altijd leuk hebben. Maar ik heb er gewoon echt een pleurishekel aan om genegeerd te worden. En zeker als ik je dan gewoon daar zie zitten. Dan vat ik het op als dat die mij niet wil zien en daarom niets stuurtquote:
Belangrijker, tot hoe lang kan je toetjes bestellen?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half vijf, wat is dat nou weer voor tijdstip. Op vrijdag.
O er lopen twee dingen door elkaar, de frikandellensoep is in Vierhouten en de proeverij in Brabant.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lust best een frikandel maar ik weet niet zo goed of ik dit lust en wat ik mij erbij voor moet stellen.
Oké dus als je eenmaal bij elkaar bent is het oké. Maar alles via de telefoon is kut?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat we het altijd leuk hebben. Maar ik heb er gewoon echt een pleurishekel aan om genegeerd te worden. En zeker als ik je dan gewoon daar zie zitten. Dan vat ik het op als dat die mij niet wil zien en daarom niets stuurt
Ik hoop dat ze in februari een beetje lekkere toetjes hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Belangrijker, tot hoe lang kan je toetjes bestellen?
Ja.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in februari een beetje lekkere toetjes hebben.
Nee ik ging er wel vanuit dat de frikandellen soep in Gelderland was.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O er lopen twee dingen door elkaar, de frikandellensoep is in Vierhouten en de proeverij in Brabant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |