Je weet het niet zeker?quote:
Klinkt als iets wat ik niet per se hoef te ervarenquote:
Correct. Ik kan niet bevestigen dat ik niet 2500 jaar oud benquote:
Dit ga ik toch ook maar doen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:09 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen in de regen
Niemand op straat, lekker frisse neus
Door de plassen banjeren met mijn waterdichte wandelschoenen
En nu weer binnen lekker opwarmen
Kijk nou uit, straks smelt ikquote:
Heerlijkquote:
quote:
Heb ik ook net gedaanquote:
Maar hebben ze je ramen alweer goed gehangenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Begint wel echt een teringzooi in huis te worden met bouwvakkers die de hele tijd naar binnen en buiten lopen met al die regen
Dan eet je je hond op.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon ook in Wageningen. Hier krijg je een strippenkaart met hoeveel vlees je mag eten op jaarbasis. Aangezien ik een hond heb, ben ik er al doorheen
Ja dat was zo gepiept gelukkigquote:Op woensdag 19 november 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hebben ze je ramen alweer goed gehangen
Trek in babi pangang nuquote:
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Er zijn niet voor niets zoveel Chinezen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinees stoofpotje, goed voor de piel ook.
Oef wel lekker hoor.quote:
Moet ook wel, anders zijn er niet genoeg Chinese kindervingertjes om onze Action filialen te vullen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niets zoveel Chinezen.
🤔quote:Op woensdag 19 november 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn niet voor niets zoveel Chinezen.
quote:Op woensdag 19 november 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
GelukkigZe zijn nu alles aan het afwerken, hoop voor ze dat ze snel klaar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De chinees hier is nog steeds met vakantiequote:Op woensdag 19 november 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef wel lekker hoor.
Gebakken banaan erbij
dies gewoon in winterslaapquote:Op woensdag 19 november 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De chinees hier is nog steeds met vakantie
Nou jullie hebben tenminste nog een Chinees.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De chinees hier is nog steeds met vakantie
Hier is ie ook wegquote:Op woensdag 19 november 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou jullie hebben tenminste nog een Chinees.
We hebben wel op Thuisbezorgd maar moet je meteen voor ¤35.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is ie ook weg
Ik mis de babi pangang.
diepvriesvullingquote:Op woensdag 19 november 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben wel op Thuisbezorgd maar moet je meteen voor ¤35.
Er zit er een eindje verderop eentje, dan zou ik die met de auto moeten halen, maar dan heb je voor ¤22 en er staat niet bij voor hoeveel personen het is.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben wel op Thuisbezorgd maar moet je meteen voor ¤35.
Neuh, die is gewoon op familiebezoek in Chinaquote:
Dingen met kip in saus zoals kip kerrie kunnen nog wel lekker zijn uit de vriezer, babi pangang moet je niet willenquote:Op woensdag 19 november 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Uit de vriezer is het ook niet meer zo lekker.
potato, potahtoquote:Op woensdag 19 november 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, die is gewoon op familiebezoek in China
mini-telefoontjesquote:Op woensdag 19 november 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
Jurkjes bezorgd
Nu nog wachten op de belletjes voor de gnoom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |