Dan slaap ik ook niet echt en word ik heel brak.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm even aan je kussen ruiken nu?
Ik zou ook gaan schelden als ik door zo'n beest gebeten werd.quote:Het gif van de mier is uitzonderlijk krachtig in vergelijking tot dat van andere mieren. Enkele onderzoekers hebben zich vrijwillig laten steken door de mier. Het resultaat van deze steek was ondraaglijke pijn waarbij men het letterlijk uitschreeuwde.[3] Verder kan men ook ongecontroleerd beven, zweten en in sommige gevallen ook schelden.[4]
Volgens mij kun je daar wel een dag enorme pijn van hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan schelden als ik door zo'n beest gebeten werd.
Hmmquote:Op woensdag 19 november 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan schelden als ik door zo'n beest gebeten werd.
quote:
Dus tenzij iemand z'n huisdieren heeft losgelaten hoef je je daar geen zorgen om te maken.quote:De soort komt voor in Midden- en Zuid-Amerika
quote:According to Schmidt, the pain is like "[w]alking over flaming charcoal with a three-inch nail embedded in your heel". Some victims compared the pain to that of being shot, hence the name of the insect. It is described as causing "waves of burning, throbbing, all-consuming pain that continues unabated for up to 24 hours".
maar het hageltquote:Op woensdag 19 november 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor laptop dichtklappen, uit het raam gooien en weglopen.
Mooi, weet ik zeker dat de laptop het niet meer doetquote:
Jawelquote:Op woensdag 19 november 2025 14:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Aansteller. Prima te doen. Je bent niet van suiker
Seksismequote:Op woensdag 19 november 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga maar niet helpen. Ze zoeken specifiek mannen en dichte schoenen
Zijn er ook gevaarlijke beesten met stekels op de zeebodem daar?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga maar niet helpen. Ze zoeken specifiek mannen en dichte schoenen
Tot aan je middel is (behalve misschien in een zwembad) al veel te ver als je niet kunt zwemmen. Evenwicht verliezen, kopje ondergaan en in paniek raken is genoeg om te verdrinken.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed dat lui die niet kunnen zwemmen tot dieper dan hun middel het water in willen, maar goed.
Ik vermoed dat ze het op het strand willen zoeken maar anders idd misschien vanwege de zee egels jaquote:Op woensdag 19 november 2025 14:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er ook gevaarlijke beesten met stekels op de zeebodem daar?
K mocht altijd alleen tot aan mijn knieën als kindquote:Op woensdag 19 november 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot aan je middel is (behalve misschien in een zwembad) al veel te ver als je niet kunt zwemmen. Evenwicht verliezen, kopje ondergaan en in paniek raken is genoeg om te verdrinken.
kladiladiquote:Op woensdag 19 november 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stel voor laptop dichtklappen, uit het raam gooien en weglopen.
Ik mocht gewoon de Golf van Biskaje in, daar sta je met 3 stappen al onder waterquote:Op woensdag 19 november 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K mocht altijd alleen tot aan mijn knieën als kind
Jij bent toevallig Grieks en een jaartje of 2500 oud?quote:Op woensdag 19 november 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet gewoon het water ingegooid werdenen als je niet kon zwemmen ach tja dan maakten je ouders gewoon een nieuw kind.
Nee en volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toevallig Grieks en een jaartje of 2500 oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |