quote:Op woensdag 19 november 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk zelden wat bij de Hema
Dan ga je op je mui ... lquote:Op woensdag 19 november 2025 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, een mui als je niet weet wat het is, is wel gewoon een ding met risico.
Heb er dit jaar nog wel handdoeken gekochtquote:
Ik wilde er ook iets over zeggen maar dat ging dus even niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaan we weer richting een 503 ofzo?
Likesysteem ook weer stervende.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde er ook iets over zeggen maar dat ging dus even niet.
Of Cloudflare waar naar de gallemiezenquote:Op woensdag 19 november 2025 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaan we weer richting een 503 ofzo?
Beetje traag van begrip en vergeten wat je aan het doen was?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
Ik voel me ongeveer zoals FOK! vandaag.
quote:Op woensdag 19 november 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje traag van begrip en vergeten wat je aan het doen was?
Aansteller. Prima te doen. Je bent niet van suikerquote:Op woensdag 19 november 2025 14:40 schreef Recce het volgende:
Ik wilde wel even met paraplu wat stapjes gaan zetten, maar het is echt niet best buiten.
Net scheen hier nog even de zon, inmiddels is het alweer bijna nachtquote:Op woensdag 19 november 2025 14:40 schreef Recce het volgende:
Ik wilde wel even met paraplu wat stapjes gaan zetten, maar het is echt niet best buiten.
Het klinkt alsof iemand de vaatwasser heeft aangezet.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aansteller. Prima te doen. Je bent niet van suiker
hoezo?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
Ik voel me ongeveer zoals FOK! vandaag.
Hier niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het klinkt alsof iemand de vaatwasser heeft aangezet.
Misschien zijn het parachutemieren. Die komen uit de lucht.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier sinds een paar dagen elke dag 1 a 2 van die grote rode mieren in huis en heb echt geen idee waar ze vandaan komen
Geen kogelmieren?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier sinds een paar dagen elke dag 1 a 2 van die grote rode mieren in huis en heb echt geen idee waar ze vandaan komen
Hmmm even aan je kussen ruiken nu?quote:Op woensdag 19 november 2025 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Moe! Had niet zo goed geslapen en vroeg een afspraak.
*kijkt naar het plafondquote:Op woensdag 19 november 2025 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn het parachutemieren. Die komen uit de lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |