SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Pannenkoeken in Vierhouten.quote:brie noten en honing
brie peer noten en honing
geitenkaas noten en honing
geitenkaas appel spek en honing
Appel noten geitenkaas en karamelsaus
peer noten en honing
Peer noten en karamelsaus
warme kersen ijs en slagroom
appel vanille ijs en slagroom
appel banaan vanille ijs en slagroom
Wat een amateurs daar:quote:Op woensdag 19 november 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pannenkoeken in Vierhouten.
Eens een uitstapje maken denk ik.
quote:Voor nagerechten kun je tot 20:30 uur bestellen, met één ronde nagerechten per persoon.
Geen ham enz?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pannenkoeken in Vierhouten.
Eens een uitstapje maken denk ik.
nou het is lastig om met hem af te spreken. Ik kan hem appen van ga je naar dat cafe bv en dan reageert die meestal wel maar ik kan niet met hem afspreken om morgen iets te gaan doen ofzo. Dan zegt die ja we kijken wel om dan vervolgens die dag daarop niet te reageren of heel laat. En mijn fout s dat ik dan toch rekening hou met het feit dat het misschien wel doorgaat.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dus als je eenmaal bij elkaar bent is het oké. Maar alles via de telefoon is kut?
1 ronde????quote:
Ik ben sowieso wel benieuwd wat ze allemaal hebben. Ik kan natuurlijk even op de site kijken.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
In Heinde wil ik de red velvet cookie en de kaiserschmarrnnnrnrn en de berliner bol en de cannoli.
dan spreek je gewoon niet meer af.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het is lastig om met hem af te spreken. Ik kan hem appen van ga je naar dat cafe bv en dan reageert die meestal wel maar ik kan niet met hem afspreken om morgen iets te gaan doen ofzo. Dan zegt die ja we kijken wel om dan vervolgens die dag daarop niet te reageren of heel laat. En mijn fout s dat ik dan toch rekening hou met het feit dat het misschien wel doorgaat.
Of afspreken en er geen rekening mee houden en als hij dan een tijd later ja zegt al iets anders geregeld hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan spreek je gewoon niet meer af.
Ik heb het ook al jaren niet meer gehad.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Hier geen toetjes, heb Kibbeling gehaald. Ook bijna niet meer te betalen 7 euro voor een klein bakkie, niet meer leuk
Ik ook niet de laatste keer dat ik docht was het net 4 euro een bakkie en zat er veel meer inquote:Op woensdag 19 november 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook al jaren niet meer gehad.
nee heb sowieso al het idee dat het van mijn kant moet komenquote:Op woensdag 19 november 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan spreek je gewoon niet meer af.
WAARquote:Op woensdag 19 november 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
lange vingers met custard en bitterkoekjespudding
quote:Op woensdag 19 november 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ga een zalm quiche met een salade eten.
Uit de airfryert
klinkt goed een salade uit de airfryerquote:Op woensdag 19 november 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Uit de airfryert
quote:Op woensdag 19 november 2025 12:49 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
ik heb een scholletje gehaad net bij de visboer
nice and crispyquote:Op woensdag 19 november 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt goed een salade uit de airfryer
Oh maar doen wij dat.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
die heeft nu reuma, dus ze kan geen slagroom meer kloppen
O lekkerquote:Op woensdag 19 november 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
lange vingers met custard en bitterkoekjespudding
Gratis E. Coli erbij.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:00 schreef Karzai het volgende:
25 euro p/p en je mag het mee naar huis nemen
Papa heeft z'n kind vermoord.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
kind vermist in zeewaren al rode vlaggen geplaatst en vader en kind gaan zwemmen en nu is het kind vermist
en het zijn israeliers. al 1 comment; fuck israelquote:Op woensdag 19 november 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Papa heeft z'n kind vermoord.
Is de overstroming begonnen?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:48 schreef bitterbal het volgende:
Uit de airfryert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |