Dus, wat is de uitslag?quote:Op woensdag 19 november 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Die assessment die ik gisteren verkloot heb zegt dat ik hoog scoor op hbo niveau. Belediging voor zowel mij als hbo niveau
dat hij blijkbaar vmbo niveau heeft eigenlijk maar omdat hij het verkloot heeft en dus alles anders heeft gedaan dan hij dacht blijkt hij goed gegokt te hebben en komt hij toch op hbo uitquote:Op woensdag 19 november 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus, wat is de uitslag?
Ik wil een herkansingquote:Op woensdag 19 november 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus, wat is de uitslag?
quote:Op woensdag 19 november 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Die assessment die ik gisteren verkloot heb zegt dat ik hoog scoor op hbo niveau. Belediging voor zowel mij als hbo niveau
Puzzel van 2 tot 5 jaar had je binnen een uur opgelost?quote:Op woensdag 19 november 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb hem verkloot omdat ik te traag begon. De puzzels zelf waren een makkie.
Oh dat is echt lulligquote:Op woensdag 19 november 2025 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik las gister op Reddit iemand die fout ingeschaald was qua assessment en toen moest ik ook even aan jou denken. Die had een hele goede score voor hbo'er maar wilde een wo-functie.
Tijd voor Stig snelheid.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb hem verkloot omdat ik te traag begon. De puzzels zelf waren een makkie.
Op hoog hbo niveauquote:Op woensdag 19 november 2025 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Puzzel van 2 tot 5 jaar had je binnen een uur opgelost?
Ja, die kon nu alleen met die hbo-dingen verder. Want voor de wo-functies was hij met deze score waarschijnlijk afgevallen.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh dat is echt lullig
Dan heeft het nog gevolgen. Ik hoef het alleen maar uit te leggen en dan is het 'volgende keer beter'.
Ja, die had ik daarna wel. Maar ik had pas te laat door dat ik echt veel te traag erdoorheen ging.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor Stig snelheid.
Sowieso wel echt extreem kansloos hoor. Neem nou mijn situatie. Ja, stom dat ik niet van tevoren even bedacht dat 20 minuten best krap is, maar shit happens. Om daar nou alles van af te laten hangen...quote:Op woensdag 19 november 2025 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die kon nu alleen met die hbo-dingen verder. Want voor de wo-functies was hij met deze score waarschijnlijk afgevallen.
Zijn wel vaker dingen gewoon een momentopname.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sowieso wel echt extreem kansloos hoor. Neem nou mijn situatie. Ja, stom dat ik niet van tevoren even bedacht dat 20 minuten best krap is, maar shit happens. Om daar nou alles van af te laten hangen...
Vier voetstapjesquote:Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow. Hier had ik wel paar euro voor over.
Ja, en mij zou het die wo functie kosten terwijl ik eigenlijk met twee vingers in de neus door die problemen ging, zelfs toen ik niet meer ruim de tijd nam.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wel vaker dingen gewoon een momentopname.
Echt erg, ik hoopte ergens dat het AI was.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat stukje gezien waar trump een reporter piggy noemt![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Echt hoe hebben ze op deze man kunnen stemmen
Dat wordt dus straks lunchen met frikandellenbroodjes en red bullquote:Op woensdag 19 november 2025 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, en mij zou het die wo functie kosten terwijl ik eigenlijk met twee vingers in de neus door die problemen ging, zelfs toen ik niet meer ruim de tijd nam.
De assessment die ik heb gedaan voor mijn sollicitatie was gewoon 2 uur - heel ruim - en drie programmeerproblemen. Dat is geen momentopname, maar iets dat daadwerkelijk wat test.
Je wil me weer terug naar de derde klas sturen als 14-jarige?quote:Op woensdag 19 november 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wordt dus straks lunchen met frikandellenbroodjes en red bull
voor hij de eerste verkiezingen won was dit al zijn hoogstandjequote:Op woensdag 19 november 2025 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt erg, ik hoopte ergens dat het AI was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |