SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 16 november 2025 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
Dan zijn m'n voornaamworden maar they/them voor de komende 301 berichten
Haat je jezelf nu?quote:Op zondag 16 november 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben transseksueel voor dit topic
Gewoon de standaarddingen.quote:
OMG Maria met 32 weken bevallen. Of 34. Weet ik het. Wiskunde, blabla.quote:Op zondag 16 november 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bam. Gezelligheid.
[ afbeelding ]
Okee Ronaldquote:Op zondag 16 november 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben transseksueel voor dit topic
Ik moet ook nog veel stapjes van mezelf vandaag. Ik kom ook in het donker terecht straks.quote:Op zondag 16 november 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond slaapt nog steeds![]()
Dat wordt straks weer in het donker wandelen. Zo haal ik mijn stapjes niet
Ga even de party poopen jij ongelovige wokedoos.quote:Op zondag 16 november 2025 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OMG Maria met 32 weken bevallen. Of 34. Weet ik het. Wiskunde, blabla.
Sowquote:Op zondag 16 november 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga even de party poopen jij ongelovige wokedoos.
Oh sorry vroomboyquote:Op zondag 16 november 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga even de party poopen jij ongelovige wokedoos.
Zeg er wat van. Jij bent blauw.quote:
PAK DE FAKKELS EN HOOIVORKEN.quote:
Ja kom eens op voor je toekomstige vrouw dictatorquote:
[/quote]quote:
Zeg wollahquote:Op zondag 16 november 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja kom eens op voor je toekomstige vrouw dictator
Met alle respect, ze lijkt niet mijn type.quote:Op zondag 16 november 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja kom eens op voor je toekomstige vrouw dictator
Hans Teeuwenquote:
Ik ook niet, maar toen ik blauw was zat jij nog op de basisschoolquote:
quote:
Tegen wie?quote:
Wijze keuze, je zou verbleken bij mijn gigantische persoonlijkheidquote:Op zondag 16 november 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met alle respect, ze lijkt niet mijn type.
Wegbezuinigd.quote:
Ik hou wel van groot.quote:Op zondag 16 november 2025 15:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wijze keuze, je zou verbleken bij mijn gigantische persoonlijkheid
ftfyquote:Op zondag 16 november 2025 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[warning]chocoladeletters op vanillevla[/warning]
Potver![]()
Voorbij het magazijn, tussen de bezemkast en de stortkoker.quote:
Even de badkamer aan het schoonmakenquote:
quote:
Wil je mijn helm zien?quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je mijn helm zien?
Tja. Als jij niet hapt.quote:Op zondag 16 november 2025 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik doe het wel...
[info]
Get a room you two
[/info]
hahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahaquote:Op zondag 16 november 2025 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Zoveelste bijna echtscheiding hier (ik zit bij m'n ouders). Ma vanmiddag pijnboompitjes gebakken. Pa die net bij de vogels gegooid. "Waar zijn mijn pijnboompitjes?"
quote:Op zondag 16 november 2025 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Zoveelste bijna echtscheiding hier (ik zit bij m'n ouders). Ma vanmiddag pijnboompitjes gebakken. Pa die net bij de vogels gegooid. "Waar zijn mijn pijnboompitjes?"
En ze probeerden juist nog zo hard jou aan de vrouw te brengenquote:Op zondag 16 november 2025 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik doe het wel...
[info]
Get a room you two
[/info]
quote:Op zondag 16 november 2025 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nattekat moet aan de Nattepoes.quote:Op zondag 16 november 2025 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ze probeerden juist nog zo hard jou aan de vrouw te brengen
Nou, nie die van meenquote:Op zondag 16 november 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat moet aan de Nattepoes.
Sow.quote:
Doe het met een ludieke kerstmuts opquote:Op zondag 16 november 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga eens kijken of er nog meer gezeligheid te verdienen is hier.
Beker hete chocomel halen bij de pomp denk ik
Ja echt al een tijdjequote:
Goed zo. Braafquote:
Ja ik ben hier toch nooit johquote:
*kersthelm opzet*quote:Op zondag 16 november 2025 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe het met een ludieke kerstmuts op
Gemiste kans dit.quote:
Is dat Nattekat of is deze droog?quote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
Nu ook met de deksel er bovenop.![]()
[ afbeelding ]
Ze ligt er al een uur dus denk droog.quote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat Nattekat of is deze droog?
Uhquote:Op zondag 16 november 2025 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
OF IS HET EEN HOND IK HEB GEEN IDEE, DOEI
een ikeakat, niet helemaal juist in elkaar gezet vandaar dat je de poten naast het oor zietquote:Op zondag 16 november 2025 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ingekat.quote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ikeat!quote:Op zondag 16 november 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
een ikeakat, niet helemaal juist in elkaar gezet vandaar dat je de poten naast het oor ziet
Kåtquote:Op zondag 16 november 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
een ikeakat, niet helemaal juist in elkaar gezet vandaar dat je de poten naast het oor ziet
quote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens mijn ogen pijnigen en sjalotjes snijden
Je was okay.quote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens mijn ogen pijnigen en sjalotjes snijden
Dit is de dictatorkat van Ama.quote:Op zondag 16 november 2025 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
En nou rollen als een dobbelsteenquote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie hier met dictators?quote:Op zondag 16 november 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de dictatorkat van Ama.
Honten zijn lomp as fuck dus okee dit had ook een hont kunnen zijn.
quote:Op zondag 16 november 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou rollen als een dobbelsteen![]()
Kujjelachejonge
Hopen dat je een zes gooit.quote:Op zondag 16 november 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou rollen als een dobbelsteen![]()
Kujjelachejonge
Nou ja zeg.quote:Op zondag 16 november 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de dictatorkat van Ama.
Honten zijn lomp as fuck dus okee dit had ook een hont kunnen zijn.
Wij niks. Muis wel.quote:Op zondag 16 november 2025 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie hier met dictators?
Ja dan mag je nog een keerquote:Op zondag 16 november 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopen dat je een zes gooit.
klinkt dat als køt?quote:
Niks. Die meiden laten zich in het rond bossen door hun kat / hontquote:Op zondag 16 november 2025 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die kat denkt: geen zesquote:
Waarschijnlijk niet, maar ik vind van welquote:
*geeft een 6*quote:
bedank, grtsquote:Op zondag 16 november 2025 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*geeft een 6*
Gooi maar
ik heb 8...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jij zou ook zwak zijn met zo'n cutie kat.quote:Op zondag 16 november 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. Die meiden laten zich in het rond bossen door hun kat / hont
Mijn voornaam betekent "alleenheerser"quote:Op zondag 16 november 2025 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
niet verbazingwekkend.quote:Op zondag 16 november 2025 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voornaam betekent "alleenheerser"
De mijne "geschenk van de Heer"quote:Op zondag 16 november 2025 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voornaam betekent "overwinnaar van het volk"quote:Op zondag 16 november 2025 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2025 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel graag alleen ja
Als iemand daar geen problemen mee heeft is deze smiley toch niet nodig.quote:
Cool, nu weet ik je naamquote:Op zondag 16 november 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne "geschenk van de Heer"
Succes.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja paprika's en portobello's vullen, dat moet ik ook weer eens doen binnenkort.
Niet zo happen jijquote:Op zondag 16 november 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als iemand daar geen problemen mee heeft is deze smiley toch niet nodig.
Nu de jouwe nog. Mag in DM.quote:
Dat is vlakbij hierquote:Op zondag 16 november 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Sup!
Net terug van rondje wandelen door boswachterij Westerschouwen.
En we hebben vanmiddag bij een Pannekoekenrestaurant gegeten, hadden broer en schoonzus bedacht als bedankje voor dat ze mochten aansluiten bij de vakantie.
Ik had er eentje met spek, kaas, uien en champignonserg lekker
En waarom dan niet?quote:
Ik weet hem!quote:Op zondag 16 november 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu de jouwe nog. Mag in DM.
Jij wist hem allang.quote:
Daar ben ik al de hele weekquote:
Ik zie grijze bewolking.quote:Op zondag 16 november 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
Tevens:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi weer
daarom zegt ze het pas nu ze alweer bijna weg is. veiligheid voor allesquote:
Kan het alnsog wel mooi wandelweer zijnquote:
ook een kwartiertje gekeken wat vond je ervanquote:Op zondag 16 november 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een nieuw seizoen van bij ons op de wallen van de NPO.
Ik heb seizoen 1 ook gekeken dus ik vind het wel leuk om te kijken want ik kijk nu het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 16 november 2025 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook een kwartiertje gekeken wat vond je ervan
shocked pikachuquote:
Da's waar, beginlettergenootquote:
tis een aparte scenequote:Op zondag 16 november 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 ook gekeken dus ik vind het wel leuk om te kijken want ik kijk nu het nieuwe seizoen.
Die eigen merk zijn zeker veel minder??quote:
Vind ik wel.quote:Op zondag 16 november 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die eigen merk zijn zeker veel minder??
Oh die zijn tyfusduur ja. Heb er net ook weer 2 pakken voor morgen besteldquote:
Nou zoveel ga ik echt niet betalen voor één pakje.quote:Op zondag 16 november 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zijn tyfusduur ja. Heb er net ook weer 2 pakken voor morgen besteldBij de Picnic. 5,69 per pak (chilli, niet de oude kaas)
Voor de TikTok-generatiequote:
Wij ookquote:Op zondag 16 november 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben ik al de hele week![]()
Morgen weer naar huis
Welke shit?quote:Op zondag 16 november 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
achter deze SHIT zit toch niet @:knetterkrankjoREM achter?
Ik kom hier af en toe aanwaaien :-) Maar mis de consistentie dat wekelijks te doenquote:Op zondag 16 november 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ScorpieWat moet je hier nou weer man
Voel je de WK-vorm al komen?quote:Op zondag 16 november 2025 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kom hier af en toe aanwaaien :-) Maar mis de consistentie dat wekelijks te doen
Ik ben flink aan t afvallen zodat de frituur weer lekker kan pruttelen in december!quote:
Wat dan?quote:Op zondag 16 november 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Luisterde ze dat nog maar![]()
Geen idee, maar volgens mij is ze niet meer de Rocknijntje van 2010, qua muziekquote:
lekker hoor! Zelf gevuld enzo?quote:Op zondag 16 november 2025 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
De schaal cannelloni staat inmiddels in de oven.
Met snacks toch wel.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker hoor! Zelf gevuld enzo?
Classic! Maar wel heerlijkquote:Op zondag 16 november 2025 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Spinazie-ricotta mengsel
De rolletjes wel kant en klaar uit een pakje
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.quote:
luxe.quote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.
Dat is wsl t enige dat er nog bij pastequote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
hoewel 2 bitterballen is wel karig
Ik hoop het. Meestal vind ik het wel lekker hoor. Maar ik heb volgens mij nooit deze variant gemaakt. Meestal met gehakt.quote:
Wel genoeg, want vol nu.quote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
Twee bitterballen is wel heel specifiek.quote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.
back to the futurequote:Op zondag 16 november 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een pauze.
Welke film?
Voor jou 20?quote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
Waar zijn de groentjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke groentjes?quote:
Dotjequote:
Ik ook net zoals friet van zoete aardappelenquote:
minimum 6quote:
quote:
Te weinig.quote:
Altijd groentjes etenquote:
En dan allemaal tegelijk in je mond?quote:
deze was zo lang geleden dat ik mij niet meer kon herinneren dat ik em gezien hebquote:Op zondag 16 november 2025 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
laatst nog alle 3 gekeken. was wel weer genot
Lekker, en dan het liefst zelf gebakken met een lekkere klodden mayoquote:
Geen idee.quote:Op zondag 16 november 2025 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe is dat met patat uit de airfryert?
Ja sowieso altijd met mayonaise.quote:Op zondag 16 november 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, en dan het liefst zelf gebakken met een lekkere klodden mayo
Nee nog niet maar over een weekje kan ik je het wel vertellen.quote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht had je er ervaring mee..
@:dr_flash misschien dan?
jaquote:Op zondag 16 november 2025 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan allemaal tegelijk in je mond?
quote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sowieso altijd met mayonaise.Heel soms als ik bestel doe ik wel eens een uitstapje naar joppiesaus.
lang genoeg bakken. Soms moet er een klein beetje olie bij dingen. Staat op de verpakking.quote:Op zondag 16 november 2025 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee dat het dan half gebakken blijft..
Nee, heb altijd met Mayo. Vroeger toen ik nog on BoZ woonden deed ik vaak met piccaliliequote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sowieso altijd met mayonaise.Heel soms als ik bestel doe ik wel eens een uitstapje naar joppiesaus.
joppiesaus nooit gegeten eigenlijk..quote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
je gaat er 1 kopen?quote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee nog niet maar over een weekje kan ik je het wel vertellen.
+1quote:
Ik doe wel van die opa's smulfriet in de airfryert en dat smaakt prima hoorquote:Op zondag 16 november 2025 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee dat het dan half gebakken blijft..
Valt wel iets te verzinnen dan om 1 heel te vangen.quote:Op zondag 16 november 2025 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan moet je met gevaar voor eigen leven naar buiten
Dat is gewoon mayo met een tintjequote:
Oh die heb ik ook wel eens voor de oven gekocht maar dat is dezelfde Zak maar die is lekker ja.quote:Op zondag 16 november 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe wel van die opa's smulfriet in de airfryert en dat smaakt prima hoor
Kerrietintje thoughquote:
De textuur en het zuurquote:Op zondag 16 november 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rauwe eierdooiers met wat olie, mosterd en azijn, wat is daar nu verkeerd aan?
Jaquote:Op zondag 16 november 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook wel eens voor de oven gekocht maar dat is dezelfde Zak maar die is lekker ja.
Hopelijk is de chinees snel terug van vakantie, heb echt trek in kitten kerrie, al 3 maanden ofzo niet meer opquote:
Nou onze Chinees is dicht heb medelijden met mij.quote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk is de chinees snel terug van vakantie, heb echt trek in kitten kerrie, al 3 maanden ofzo niet meer op
Ik zou verhuizenquote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou onze Chinees is dicht heb medelijden met mij.
Ik ben sowieso geen fan van al die koude sausjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De textuur is hetzelfde als van iedere plebssaus.
Kitten kerrie?quote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk is de chinees snel terug van vakantie, heb echt trek in kitten kerrie, al 3 maanden ofzo niet meer op
Vind het niet lekker Friet uit de airfryerquote:Op zondag 16 november 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Friet uit de Airfryer ziet er goed uit hoor
Waar heb je besteld?quote:Op zondag 16 november 2025 18:35 schreef essnhills het volgende:
Hier is het wachten op het eten
We hebben een bestelling geplaatst en dat is mijn vader nu gaan halen. Maar schijnbaar is het erg druk dus hij moet ff wachten
Ik ook nooit gegetenquote:Op zondag 16 november 2025 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
joppiesaus nooit gegeten eigenlijk..
patatje speciaal is ook lekker
Ja, die opa's is met schil. Dat is volgens mij het enige verschil (hihi)quote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij ook een oma variant.
Hoe kun je je nu nog thuis voelen zonder chineesquote:
Zeebaarsfilet met patatjesquote:
Zo noemt ballie dat altijdquote:
Bij de Zeebinkie?quote:
Ja daar heb je ook wel een goed punt maar ja ik woon wel aardig cheap en prima zo dus durf niet te verhuizen.quote:Op zondag 16 november 2025 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je je nu nog thuis voelen zonder chinees
ik ben niet zo'n enorme fan van pindasaus met patat, dus die neem ik alleen als ik van iemand anders een patatje kan jattenquote:Op zondag 16 november 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook nooit gegeten
Ik had twee weken geleden voor het eerst sinds een jaar of 20 een patatje oorlog gegeten
O nee was een patatje speciaal, met curry, mayo en uitjes.quote:Op zondag 16 november 2025 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n enorme fan van pindasaus met patat, dus die neem ik alleen als ik van iemand anders een patatje kan jatten
Ik luister nu gewoon alles door elkaar. Wel minder metal inderdaadquote:Op zondag 16 november 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij is ze niet meer de Rocknijntje van 2010, qua muziek
Gemiste kansquote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee was een patatje speciaal, met curry, mayo en uitjes.
Zat geen pindasaus
quote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat geen pindasaus
speciaal is wel lekkerquote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat geen pindasaus
Ja, dan moet ik dat binnenkort maar eens een keertje doenquote:
Ja was ook lekkerquote:
Goed planquote:Op zondag 16 november 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik dat binnenkort maar eens een keertje doen
Nou ja, het is meer een woonwagenkamp hier wat eetgedrag betreft.quote:Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
US kenner van plebssauzen en poepvis, voor al uw culinair advies!
Ik heb straks broccoli, courgette en bosui met koriander en gember met spekjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer een woonwagenkamp hier wat eetgedrag betreft.
Dat is wel matigquote:Op zondag 16 november 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Het kruidenzakje ontbrak in mijn verspakket
snotversju. klaag ze aanquote:Op zondag 16 november 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Het kruidenzakje ontbrak in mijn verspakket
Is die normaal wel lekker? Heb die volgens mij nog nooit opquote:Op zondag 16 november 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stroganoff. Heb het zelf wel een beetje nageaapt maar smaakte toch niet hetzelfde
Zit er ook Wodka in zo'n verspakket dan?quote:Op zondag 16 november 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stroganoff. Heb het zelf wel een beetje nageaapt maar smaakte toch niet hetzelfde
Best smaakvolquote:Op zondag 16 november 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die normaal wel lekker? Heb die volgens mij nog nooit op
Wodkapoeder.quote:Op zondag 16 november 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook Wodka in zo'n verspakket dan?
Ze hebben nu ook weer die stamppotquote:
Netjes netjesquote:
/insert gif:netjes.gifquote:
Ik ben ook geen fan van stamppot, maar deze is echt lekkerquote:Op zondag 16 november 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik maak nooit Stamppot. Vind de meeste varianten ook gewoon niet lekker
Is het wel stamppot als het met aardappelpuree is?quote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van stamppot, maar deze is echt lekkerhttps://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
Misschien ooit een keer kopen, moet ook even kijken of de appie dichtbij deze heeft. Een Appie XL zit overigens ook redelijk dichtbij. Kans is groter dat ze die wel verkopenquote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van stamppot, maar deze is echt lekkerhttps://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
Dit soort voedsel zorgt ervoor dat mannen een hoge stem krijgen, een aandachtstoornis en tieten.quote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 november 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spotify beveeld mij nu een Angry Rock playlist aan..
Ehh okee. Maar ja het is wel mijn muzieksmaak kijkend naar de nummers
Geitenkaasquote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden vrouw?quote:Op zondag 16 november 2025 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort voedsel zorgt ervoor dat mannen een hoge stem krijgen, een aandachtstoornis en tieten.
Ben je samen met schollie geweest?quote:Op zondag 16 november 2025 19:05 schreef CherryLips het volgende:
Back to the Future was ook na de honderdste keer nog leukzo maken ze ze niet meer.
Lijkt me lekker alleen ik weet niet of ik echt fan ben van geitenkaas.quote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die willen een standaard.quote:Op zondag 16 november 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Trans mannen snap ik nog, trans vrouwen zijn raadsels.
Die staan er niet eens tussenquote:Op zondag 16 november 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Even de elektrische kachel zoeken.quote:Op zondag 16 november 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgend weekend 4 graden. Het cocoonen kan beginnen.
quote:Op zondag 16 november 2025 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die staan er niet eens tussen![]()
![]()
![]()
Je bedoelt een Eliot Page en Sam Bettens??quote:Op zondag 16 november 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Trans mannen snap ik nog, trans vrouwen zijn raadsels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |