Twee bitterballen is wel heel specifiek.quote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.
back to the futurequote:Op zondag 16 november 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een pauze.
Welke film?
Voor jou 20?quote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
hoewel 2 bitterballen is wel karig
Waar zijn de groentjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.
Welke groentjes?quote:
Dotjequote:
Ik ook net zoals friet van zoete aardappelenquote:
minimum 6quote:
quote:
Te weinig.quote:
Altijd groentjes etenquote:
En dan allemaal tegelijk in je mond?quote:
deze was zo lang geleden dat ik mij niet meer kon herinneren dat ik em gezien hebquote:Op zondag 16 november 2025 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
laatst nog alle 3 gekeken. was wel weer genot
Lekker, en dan het liefst zelf gebakken met een lekkere klodden mayoquote:
Geen idee.quote:Op zondag 16 november 2025 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe is dat met patat uit de airfryert?
Ja sowieso altijd met mayonaise.quote:Op zondag 16 november 2025 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, en dan het liefst zelf gebakken met een lekkere klodden mayo
Nee nog niet maar over een weekje kan ik je het wel vertellen.quote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht had je er ervaring mee..
@:dr_flash misschien dan?
jaquote:Op zondag 16 november 2025 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan allemaal tegelijk in je mond?
quote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sowieso altijd met mayonaise.Heel soms als ik bestel doe ik wel eens een uitstapje naar joppiesaus.
lang genoeg bakken. Soms moet er een klein beetje olie bij dingen. Staat op de verpakking.quote:Op zondag 16 november 2025 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe is dat met patat uit de airfryert?
ik heb het idee dat het dan half gebakken blijft..
Nee, heb altijd met Mayo. Vroeger toen ik nog on BoZ woonden deed ik vaak met piccaliliequote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sowieso altijd met mayonaise.Heel soms als ik bestel doe ik wel eens een uitstapje naar joppiesaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |