luxe.quote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.
Dat is wsl t enige dat er nog bij pastequote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
hoewel 2 bitterballen is wel karig
Ik hoop het. Meestal vind ik het wel lekker hoor. Maar ik heb volgens mij nooit deze variant gemaakt. Meestal met gehakt.quote:
Wel genoeg, want vol nu.quote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
Twee bitterballen is wel heel specifiek.quote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.
back to the futurequote:Op zondag 16 november 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een pauze.
Welke film?
Voor jou 20?quote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
Waar zijn de groentjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke groentjes?quote:
Dotjequote:
Ik ook net zoals friet van zoete aardappelenquote:
minimum 6quote:
quote:
Te weinig.quote:
Altijd groentjes etenquote:
En dan allemaal tegelijk in je mond?quote:
deze was zo lang geleden dat ik mij niet meer kon herinneren dat ik em gezien hebquote:Op zondag 16 november 2025 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
laatst nog alle 3 gekeken. was wel weer genot
Lekker, en dan het liefst zelf gebakken met een lekkere klodden mayoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |