Zeebaarsfilet met patatjesquote:
Zo noemt ballie dat altijdquote:
Bij de Zeebinkie?quote:
Ja daar heb je ook wel een goed punt maar ja ik woon wel aardig cheap en prima zo dus durf niet te verhuizen.quote:Op zondag 16 november 2025 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je je nu nog thuis voelen zonder chinees
ik ben niet zo'n enorme fan van pindasaus met patat, dus die neem ik alleen als ik van iemand anders een patatje kan jattenquote:Op zondag 16 november 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook nooit gegeten
Ik had twee weken geleden voor het eerst sinds een jaar of 20 een patatje oorlog gegeten
O nee was een patatje speciaal, met curry, mayo en uitjes.quote:Op zondag 16 november 2025 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n enorme fan van pindasaus met patat, dus die neem ik alleen als ik van iemand anders een patatje kan jatten
Ik luister nu gewoon alles door elkaar. Wel minder metal inderdaadquote:Op zondag 16 november 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij is ze niet meer de Rocknijntje van 2010, qua muziek
Gemiste kansquote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee was een patatje speciaal, met curry, mayo en uitjes.
Zat geen pindasaus
quote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat geen pindasaus
speciaal is wel lekkerquote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat geen pindasaus
Ja, dan moet ik dat binnenkort maar eens een keertje doenquote:
Ja was ook lekkerquote:
Goed planquote:Op zondag 16 november 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik dat binnenkort maar eens een keertje doen
Nou ja, het is meer een woonwagenkamp hier wat eetgedrag betreft.quote:Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
US kenner van plebssauzen en poepvis, voor al uw culinair advies!
Ik heb straks broccoli, courgette en bosui met koriander en gember met spekjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer een woonwagenkamp hier wat eetgedrag betreft.
Dat is wel matigquote:Op zondag 16 november 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Het kruidenzakje ontbrak in mijn verspakket
snotversju. klaag ze aanquote:Op zondag 16 november 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Het kruidenzakje ontbrak in mijn verspakket
Is die normaal wel lekker? Heb die volgens mij nog nooit opquote:Op zondag 16 november 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stroganoff. Heb het zelf wel een beetje nageaapt maar smaakte toch niet hetzelfde
Zit er ook Wodka in zo'n verspakket dan?quote:Op zondag 16 november 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stroganoff. Heb het zelf wel een beetje nageaapt maar smaakte toch niet hetzelfde
Best smaakvolquote:Op zondag 16 november 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die normaal wel lekker? Heb die volgens mij nog nooit op
Wodkapoeder.quote:Op zondag 16 november 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook Wodka in zo'n verspakket dan?
Ze hebben nu ook weer die stamppotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |