joppiesaus nooit gegeten eigenlijk..quote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sowieso altijd met mayonaise.Heel soms als ik bestel doe ik wel eens een uitstapje naar joppiesaus.
je gaat er 1 kopen?quote:Op zondag 16 november 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee nog niet maar over een weekje kan ik je het wel vertellen.
+1quote:
Ik doe wel van die opa's smulfriet in de airfryert en dat smaakt prima hoorquote:Op zondag 16 november 2025 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe is dat met patat uit de airfryert?
ik heb het idee dat het dan half gebakken blijft..
Valt wel iets te verzinnen dan om 1 heel te vangen.quote:Op zondag 16 november 2025 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar, dan moet je met gevaar voor eigen leven naar buiten
Dat is gewoon mayo met een tintjequote:
Oh die heb ik ook wel eens voor de oven gekocht maar dat is dezelfde Zak maar die is lekker ja.quote:Op zondag 16 november 2025 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe wel van die opa's smulfriet in de airfryert en dat smaakt prima hoor
Kerrietintje thoughquote:
De textuur en het zuurquote:Op zondag 16 november 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rauwe eierdooiers met wat olie, mosterd en azijn, wat is daar nu verkeerd aan?
Jaquote:Op zondag 16 november 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook wel eens voor de oven gekocht maar dat is dezelfde Zak maar die is lekker ja.
Hopelijk is de chinees snel terug van vakantie, heb echt trek in kitten kerrie, al 3 maanden ofzo niet meer opquote:
Nou onze Chinees is dicht heb medelijden met mij.quote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk is de chinees snel terug van vakantie, heb echt trek in kitten kerrie, al 3 maanden ofzo niet meer op
Ik zou verhuizenquote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou onze Chinees is dicht heb medelijden met mij.
Ik ben sowieso geen fan van al die koude sausjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De textuur is hetzelfde als van iedere plebssaus.
Kitten kerrie?quote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk is de chinees snel terug van vakantie, heb echt trek in kitten kerrie, al 3 maanden ofzo niet meer op
Vind het niet lekker Friet uit de airfryerquote:Op zondag 16 november 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Friet uit de Airfryer ziet er goed uit hoor
Waar heb je besteld?quote:Op zondag 16 november 2025 18:35 schreef essnhills het volgende:
Hier is het wachten op het eten
We hebben een bestelling geplaatst en dat is mijn vader nu gaan halen. Maar schijnbaar is het erg druk dus hij moet ff wachten
Ik ook nooit gegetenquote:Op zondag 16 november 2025 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
joppiesaus nooit gegeten eigenlijk..
patatje speciaal is ook lekker
Ja, die opa's is met schil. Dat is volgens mij het enige verschil (hihi)quote:Op zondag 16 november 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij ook een oma variant.
Hoe kun je je nu nog thuis voelen zonder chineesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |