Ik luister nu gewoon alles door elkaar. Wel minder metal inderdaadquote:Op zondag 16 november 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij is ze niet meer de Rocknijntje van 2010, qua muziek
Gemiste kansquote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee was een patatje speciaal, met curry, mayo en uitjes.
Zat geen pindasaus
quote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat geen pindasaus
speciaal is wel lekkerquote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat geen pindasaus
Ja, dan moet ik dat binnenkort maar eens een keertje doenquote:
Ja was ook lekkerquote:
Goed planquote:Op zondag 16 november 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik dat binnenkort maar eens een keertje doen
Nou ja, het is meer een woonwagenkamp hier wat eetgedrag betreft.quote:Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
US kenner van plebssauzen en poepvis, voor al uw culinair advies!
Ik heb straks broccoli, courgette en bosui met koriander en gember met spekjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer een woonwagenkamp hier wat eetgedrag betreft.
Dat is wel matigquote:Op zondag 16 november 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Het kruidenzakje ontbrak in mijn verspakket
snotversju. klaag ze aanquote:Op zondag 16 november 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Het kruidenzakje ontbrak in mijn verspakket
Is die normaal wel lekker? Heb die volgens mij nog nooit opquote:Op zondag 16 november 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stroganoff. Heb het zelf wel een beetje nageaapt maar smaakte toch niet hetzelfde
Zit er ook Wodka in zo'n verspakket dan?quote:Op zondag 16 november 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stroganoff. Heb het zelf wel een beetje nageaapt maar smaakte toch niet hetzelfde
Best smaakvolquote:Op zondag 16 november 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die normaal wel lekker? Heb die volgens mij nog nooit op
Wodkapoeder.quote:Op zondag 16 november 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook Wodka in zo'n verspakket dan?
Ze hebben nu ook weer die stamppotquote:
Netjes netjesquote:
/insert gif:netjes.gifquote:
Ik ben ook geen fan van stamppot, maar deze is echt lekkerquote:Op zondag 16 november 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik maak nooit Stamppot. Vind de meeste varianten ook gewoon niet lekker
Is het wel stamppot als het met aardappelpuree is?quote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van stamppot, maar deze is echt lekkerhttps://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |