Ik luister nu gewoon alles door elkaar. Wel minder metal inderdaadquote:Op zondag 16 november 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij is ze niet meer de Rocknijntje van 2010, qua muziek
Gemiste kansquote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee was een patatje speciaal, met curry, mayo en uitjes.
Zat geen pindasaus
quote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat geen pindasaus
speciaal is wel lekkerquote:Op zondag 16 november 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat geen pindasaus
Ja, dan moet ik dat binnenkort maar eens een keertje doenquote:
Ja was ook lekkerquote:
Goed planquote:Op zondag 16 november 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik dat binnenkort maar eens een keertje doen
Nou ja, het is meer een woonwagenkamp hier wat eetgedrag betreft.quote:Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
US kenner van plebssauzen en poepvis, voor al uw culinair advies!
Ik heb straks broccoli, courgette en bosui met koriander en gember met spekjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer een woonwagenkamp hier wat eetgedrag betreft.
Dat is wel matigquote:Op zondag 16 november 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Het kruidenzakje ontbrak in mijn verspakket
snotversju. klaag ze aanquote:Op zondag 16 november 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Het kruidenzakje ontbrak in mijn verspakket
Is die normaal wel lekker? Heb die volgens mij nog nooit opquote:Op zondag 16 november 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stroganoff. Heb het zelf wel een beetje nageaapt maar smaakte toch niet hetzelfde
Zit er ook Wodka in zo'n verspakket dan?quote:Op zondag 16 november 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stroganoff. Heb het zelf wel een beetje nageaapt maar smaakte toch niet hetzelfde
Best smaakvolquote:Op zondag 16 november 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die normaal wel lekker? Heb die volgens mij nog nooit op
Wodkapoeder.quote:Op zondag 16 november 2025 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook Wodka in zo'n verspakket dan?
Ze hebben nu ook weer die stamppotquote:
Netjes netjesquote:
/insert gif:netjes.gifquote:
Ik ben ook geen fan van stamppot, maar deze is echt lekkerquote:Op zondag 16 november 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik maak nooit Stamppot. Vind de meeste varianten ook gewoon niet lekker
Is het wel stamppot als het met aardappelpuree is?quote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van stamppot, maar deze is echt lekkerhttps://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
Misschien ooit een keer kopen, moet ook even kijken of de appie dichtbij deze heeft. Een Appie XL zit overigens ook redelijk dichtbij. Kans is groter dat ze die wel verkopenquote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van stamppot, maar deze is echt lekkerhttps://www.ah.nl/product(...)kket-snelle-stamppot
Dit soort voedsel zorgt ervoor dat mannen een hoge stem krijgen, een aandachtstoornis en tieten.quote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 november 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spotify beveeld mij nu een Angry Rock playlist aan..
Ehh okee. Maar ja het is wel mijn muzieksmaak kijkend naar de nummers
Geitenkaasquote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze worden vrouw?quote:Op zondag 16 november 2025 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort voedsel zorgt ervoor dat mannen een hoge stem krijgen, een aandachtstoornis en tieten.
Ben je samen met schollie geweest?quote:Op zondag 16 november 2025 19:05 schreef CherryLips het volgende:
Back to the Future was ook na de honderdste keer nog leukzo maken ze ze niet meer.
Lijkt me lekker alleen ik weet niet of ik echt fan ben van geitenkaas.quote:Op zondag 16 november 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die willen een standaard.quote:Op zondag 16 november 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Trans mannen snap ik nog, trans vrouwen zijn raadsels.
Die staan er niet eens tussenquote:Op zondag 16 november 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Even de elektrische kachel zoeken.quote:Op zondag 16 november 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Volgend weekend 4 graden. Het cocoonen kan beginnen.
quote:Op zondag 16 november 2025 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die staan er niet eens tussen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |