Mijn voornaam betekent "overwinnaar van het volk"quote:Op zondag 16 november 2025 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voornaam betekent "alleenheerser"
quote:Op zondag 16 november 2025 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel graag alleen ja
Als iemand daar geen problemen mee heeft is deze smiley toch niet nodig.quote:
Cool, nu weet ik je naamquote:Op zondag 16 november 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne "geschenk van de Heer"
Succes.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja paprika's en portobello's vullen, dat moet ik ook weer eens doen binnenkort.
Niet zo happen jijquote:Op zondag 16 november 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als iemand daar geen problemen mee heeft is deze smiley toch niet nodig.
Nu de jouwe nog. Mag in DM.quote:
Dat is vlakbij hierquote:Op zondag 16 november 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Sup!
Net terug van rondje wandelen door boswachterij Westerschouwen.
En we hebben vanmiddag bij een Pannekoekenrestaurant gegeten, hadden broer en schoonzus bedacht als bedankje voor dat ze mochten aansluiten bij de vakantie.
Ik had er eentje met spek, kaas, uien en champignonserg lekker
En waarom dan niet?quote:
Ik weet hem!quote:Op zondag 16 november 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu de jouwe nog. Mag in DM.
Jij wist hem allang.quote:
Daar ben ik al de hele weekquote:
Ik zie grijze bewolking.quote:Op zondag 16 november 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
Tevens:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi weer
daarom zegt ze het pas nu ze alweer bijna weg is. veiligheid voor allesquote:
Kan het alnsog wel mooi wandelweer zijnquote:
ook een kwartiertje gekeken wat vond je ervanquote:Op zondag 16 november 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een nieuw seizoen van bij ons op de wallen van de NPO.
Ik heb seizoen 1 ook gekeken dus ik vind het wel leuk om te kijken want ik kijk nu het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 16 november 2025 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook een kwartiertje gekeken wat vond je ervan
shocked pikachuquote:
Da's waar, beginlettergenootquote:
tis een aparte scenequote:Op zondag 16 november 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 ook gekeken dus ik vind het wel leuk om te kijken want ik kijk nu het nieuwe seizoen.
Die eigen merk zijn zeker veel minder??quote:
Vind ik wel.quote:Op zondag 16 november 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die eigen merk zijn zeker veel minder??
Oh die zijn tyfusduur ja. Heb er net ook weer 2 pakken voor morgen besteldquote:
Nou zoveel ga ik echt niet betalen voor één pakje.quote:Op zondag 16 november 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zijn tyfusduur ja. Heb er net ook weer 2 pakken voor morgen besteldBij de Picnic. 5,69 per pak (chilli, niet de oude kaas)
Voor de TikTok-generatiequote:
Wij ookquote:Op zondag 16 november 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben ik al de hele week![]()
Morgen weer naar huis
Welke shit?quote:Op zondag 16 november 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
achter deze SHIT zit toch niet @:knetterkrankjoREM achter?
Ik kom hier af en toe aanwaaien :-) Maar mis de consistentie dat wekelijks te doenquote:Op zondag 16 november 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ScorpieWat moet je hier nou weer man
Voel je de WK-vorm al komen?quote:Op zondag 16 november 2025 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kom hier af en toe aanwaaien :-) Maar mis de consistentie dat wekelijks te doen
Ik ben flink aan t afvallen zodat de frituur weer lekker kan pruttelen in december!quote:
Wat dan?quote:Op zondag 16 november 2025 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Luisterde ze dat nog maar![]()
Geen idee, maar volgens mij is ze niet meer de Rocknijntje van 2010, qua muziekquote:
lekker hoor! Zelf gevuld enzo?quote:Op zondag 16 november 2025 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
De schaal cannelloni staat inmiddels in de oven.
Met snacks toch wel.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker hoor! Zelf gevuld enzo?
Classic! Maar wel heerlijkquote:Op zondag 16 november 2025 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Spinazie-ricotta mengsel
De rolletjes wel kant en klaar uit een pakje
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.quote:
luxe.quote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.
Dat is wsl t enige dat er nog bij pastequote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
hoewel 2 bitterballen is wel karig
Ik hoop het. Meestal vind ik het wel lekker hoor. Maar ik heb volgens mij nooit deze variant gemaakt. Meestal met gehakt.quote:
Wel genoeg, want vol nu.quote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
Twee bitterballen is wel heel specifiek.quote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frikandel, 2 bitterballen, Vietnamese loempia, appelmoes, komkommer en een gekookt eitje.
back to the futurequote:Op zondag 16 november 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zelf een pauze.
Welke film?
Voor jou 20?quote:Op zondag 16 november 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
luxe.
Waar zijn de groentjesquote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke groentjes?quote:
Dotjequote:
Ik ook net zoals friet van zoete aardappelenquote:
minimum 6quote:
quote:
Te weinig.quote:
Altijd groentjes etenquote:
En dan allemaal tegelijk in je mond?quote:
deze was zo lang geleden dat ik mij niet meer kon herinneren dat ik em gezien hebquote:Op zondag 16 november 2025 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
laatst nog alle 3 gekeken. was wel weer genot
Lekker, en dan het liefst zelf gebakken met een lekkere klodden mayoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |