Mijn voornaam betekent "overwinnaar van het volk"quote:Op zondag 16 november 2025 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voornaam betekent "alleenheerser"
quote:Op zondag 16 november 2025 15:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel graag alleen ja
Als iemand daar geen problemen mee heeft is deze smiley toch niet nodig.quote:
Cool, nu weet ik je naamquote:Op zondag 16 november 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne "geschenk van de Heer"
Succes.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja paprika's en portobello's vullen, dat moet ik ook weer eens doen binnenkort.
Niet zo happen jijquote:Op zondag 16 november 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als iemand daar geen problemen mee heeft is deze smiley toch niet nodig.
Nu de jouwe nog. Mag in DM.quote:
Dat is vlakbij hierquote:Op zondag 16 november 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Sup!
Net terug van rondje wandelen door boswachterij Westerschouwen.
En we hebben vanmiddag bij een Pannekoekenrestaurant gegeten, hadden broer en schoonzus bedacht als bedankje voor dat ze mochten aansluiten bij de vakantie.
Ik had er eentje met spek, kaas, uien en champignonserg lekker
En waarom dan niet?quote:
Ik weet hem!quote:Op zondag 16 november 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu de jouwe nog. Mag in DM.
Jij wist hem allang.quote:
Daar ben ik al de hele weekquote:
Ik zie grijze bewolking.quote:Op zondag 16 november 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
Tevens:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi weer
daarom zegt ze het pas nu ze alweer bijna weg is. veiligheid voor allesquote:
Kan het alnsog wel mooi wandelweer zijnquote:
ook een kwartiertje gekeken wat vond je ervanquote:Op zondag 16 november 2025 16:20 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een nieuw seizoen van bij ons op de wallen van de NPO.
Ik heb seizoen 1 ook gekeken dus ik vind het wel leuk om te kijken want ik kijk nu het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 16 november 2025 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook een kwartiertje gekeken wat vond je ervan
shocked pikachuquote:
Da's waar, beginlettergenootquote:
tis een aparte scenequote:Op zondag 16 november 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 ook gekeken dus ik vind het wel leuk om te kijken want ik kijk nu het nieuwe seizoen.
Die eigen merk zijn zeker veel minder??quote:
Vind ik wel.quote:Op zondag 16 november 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die eigen merk zijn zeker veel minder??
Oh die zijn tyfusduur ja. Heb er net ook weer 2 pakken voor morgen besteldquote:
Nou zoveel ga ik echt niet betalen voor één pakje.quote:Op zondag 16 november 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zijn tyfusduur ja. Heb er net ook weer 2 pakken voor morgen besteldBij de Picnic. 5,69 per pak (chilli, niet de oude kaas)
Voor de TikTok-generatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |