quote:Op zondag 16 november 2025 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je mijn helm zien?
Tja. Als jij niet hapt.quote:Op zondag 16 november 2025 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik doe het wel...
[info]
Get a room you two
[/info]
hahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahaquote:Op zondag 16 november 2025 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Zoveelste bijna echtscheiding hier (ik zit bij m'n ouders). Ma vanmiddag pijnboompitjes gebakken. Pa die net bij de vogels gegooid. "Waar zijn mijn pijnboompitjes?"
quote:Op zondag 16 november 2025 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Zoveelste bijna echtscheiding hier (ik zit bij m'n ouders). Ma vanmiddag pijnboompitjes gebakken. Pa die net bij de vogels gegooid. "Waar zijn mijn pijnboompitjes?"
En ze probeerden juist nog zo hard jou aan de vrouw te brengenquote:Op zondag 16 november 2025 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik doe het wel...
[info]
Get a room you two
[/info]
quote:Op zondag 16 november 2025 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Nattekat moet aan de Nattepoes.quote:Op zondag 16 november 2025 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ze probeerden juist nog zo hard jou aan de vrouw te brengen
Nou, nie die van meenquote:Op zondag 16 november 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat moet aan de Nattepoes.
Sow.quote:
Doe het met een ludieke kerstmuts opquote:Op zondag 16 november 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga eens kijken of er nog meer gezeligheid te verdienen is hier.
Beker hete chocomel halen bij de pomp denk ik
Ja echt al een tijdjequote:
Goed zo. Braafquote:
Ja ik ben hier toch nooit johquote:
*kersthelm opzet*quote:Op zondag 16 november 2025 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe het met een ludieke kerstmuts op
Gemiste kans dit.quote:
Is dat Nattekat of is deze droog?quote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
Nu ook met de deksel er bovenop.![]()
[ afbeelding ]
Ze ligt er al een uur dus denk droog.quote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat Nattekat of is deze droog?
Uhquote:Op zondag 16 november 2025 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
OF IS HET EEN HOND IK HEB GEEN IDEE, DOEI
een ikeakat, niet helemaal juist in elkaar gezet vandaar dat je de poten naast het oor zietquote:Op zondag 16 november 2025 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ingekat.quote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ikeat!quote:Op zondag 16 november 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
een ikeakat, niet helemaal juist in elkaar gezet vandaar dat je de poten naast het oor ziet
Kåtquote:Op zondag 16 november 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
een ikeakat, niet helemaal juist in elkaar gezet vandaar dat je de poten naast het oor ziet
quote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens mijn ogen pijnigen en sjalotjes snijden
Je was okay.quote:Op zondag 16 november 2025 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens mijn ogen pijnigen en sjalotjes snijden
Dit is de dictatorkat van Ama.quote:Op zondag 16 november 2025 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
En nou rollen als een dobbelsteenquote:Op zondag 16 november 2025 15:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie hier met dictators?quote:Op zondag 16 november 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de dictatorkat van Ama.
Honten zijn lomp as fuck dus okee dit had ook een hont kunnen zijn.
quote:Op zondag 16 november 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou rollen als een dobbelsteen![]()
Kujjelachejonge
Hopen dat je een zes gooit.quote:Op zondag 16 november 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou rollen als een dobbelsteen![]()
Kujjelachejonge
Nou ja zeg.quote:Op zondag 16 november 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de dictatorkat van Ama.
Honten zijn lomp as fuck dus okee dit had ook een hont kunnen zijn.
Wij niks. Muis wel.quote:Op zondag 16 november 2025 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie hier met dictators?
Ja dan mag je nog een keerquote:Op zondag 16 november 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopen dat je een zes gooit.
klinkt dat als køt?quote:
Niks. Die meiden laten zich in het rond bossen door hun kat / hontquote:Op zondag 16 november 2025 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die kat denkt: geen zesquote:
Waarschijnlijk niet, maar ik vind van welquote:
*geeft een 6*quote:
bedank, grtsquote:Op zondag 16 november 2025 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*geeft een 6*
Gooi maar
ik heb 8...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Jij zou ook zwak zijn met zo'n cutie kat.quote:Op zondag 16 november 2025 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. Die meiden laten zich in het rond bossen door hun kat / hont
Mijn voornaam betekent "alleenheerser"quote:Op zondag 16 november 2025 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
niet verbazingwekkend.quote:Op zondag 16 november 2025 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voornaam betekent "alleenheerser"
De mijne "geschenk van de Heer"quote:Op zondag 16 november 2025 15:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn voornaam betekent "alleenheerser"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |