SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 16 november 2025 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
Dan zijn m'n voornaamworden maar they/them voor de komende 301 berichten
Haat je jezelf nu?quote:Op zondag 16 november 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben transseksueel voor dit topic
Gewoon de standaarddingen.quote:
OMG Maria met 32 weken bevallen. Of 34. Weet ik het. Wiskunde, blabla.quote:Op zondag 16 november 2025 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bam. Gezelligheid.
[ afbeelding ]
Okee Ronaldquote:Op zondag 16 november 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben transseksueel voor dit topic
Ik moet ook nog veel stapjes van mezelf vandaag. Ik kom ook in het donker terecht straks.quote:Op zondag 16 november 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond slaapt nog steeds![]()
Dat wordt straks weer in het donker wandelen. Zo haal ik mijn stapjes niet
Ga even de party poopen jij ongelovige wokedoos.quote:Op zondag 16 november 2025 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OMG Maria met 32 weken bevallen. Of 34. Weet ik het. Wiskunde, blabla.
Sowquote:Op zondag 16 november 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga even de party poopen jij ongelovige wokedoos.
Oh sorry vroomboyquote:Op zondag 16 november 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga even de party poopen jij ongelovige wokedoos.
Zeg er wat van. Jij bent blauw.quote:
PAK DE FAKKELS EN HOOIVORKEN.quote:
Ja kom eens op voor je toekomstige vrouw dictatorquote:
[/quote]quote:
Zeg wollahquote:Op zondag 16 november 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja kom eens op voor je toekomstige vrouw dictator
Met alle respect, ze lijkt niet mijn type.quote:Op zondag 16 november 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja kom eens op voor je toekomstige vrouw dictator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |