SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die pakte die om mee te gaan gooien na de tegengoal.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat moest je met alleen een glas? Ging je de buren afluisteren?
Jij loopt een goede halve minuut voor op mij. Dat is mooi, want dan kan ik goals missen en ze vervolgens alsnog live zien.quote:
Malen schiet tegen de keeper.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij loopt een goede halve minuut voor op mij. Dat is mooi, want dan kan ik goals missen en ze vervolgens alsnog live zien.
Nee joh gewoon GMTAquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit was ook mijn TT geweest![]()
Wat zijn we ook voorspelbaar
Gakpo loopt zich vast. Memphis laat de bal van zijn voet springen. Frenkie vertraagt het spel en geeft een tikkie breed.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malen schiet tegen de keeper.
(Dat kunnen we vanzelf een keer toepassen)
Tenzij het om het gebruik van Alpecin gaat. Dat is slechts doping voor het haar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
"Die goal is doping voor de Polen."
Moeten ze dan nu niet gediskwalificeerd worden?
Jan van Halst dacht altijd dat dat op de echte dopinglijst stond.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tenzij het om het gebruik van Alpecin gaat. Dat is slechts doping voor het haar.
Als dat haar dan helpt betere kopballen te geven zou ik het op zijn minst alsnog discutabel vinden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tenzij het om het gebruik van Alpecin gaat. Dat is slechts doping voor het haar.
Ja weet je, ik wilde niet meteen over alcohol beginnenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een handje bubbeltjeswijn is ook niet handig kan ik vertellen.
Sweet Caroline?quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:50 schreef sportfreak het volgende:
Voor wie gaan we juichen komende zomer? Curaçao of Suriname?
Je hebt onze grote vriendin gemistquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:19 schreef H_T het volgende:
Vanavond weer Masked Singer, maar ik weet nog niet of ik dat ga kijkenEr is ook darten en dat zouden leuke potjes kunnen worden
SPOILER: Masked SingerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee hoor, ik zapte op het juiste momentquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt onze grote vriendin gemist
Het is weekend, waar zou je anders over beginnen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja weet je, ik wilde niet meteen over alcohol beginnen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malen schiet tegen de keeper.
(Dat kunnen we vanzelf een keer toepassen)
Ook een kwaliteit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Zelfs nu was het Malen rechtop de doelman terwijl die doelman voor zijn doel stond
Er zit echt een magneet in de keeper als Malen schietquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Zelfs nu was het Malen rechtop de doelman terwijl die doelman voor zijn doel stond
Het weekend draait niet alleen om alcohol! Er zijn ook snacks. Zoals bijvoorbeeld Friese droge worst, om maar eens wat te noemenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is weekend, waar zou je anders over beginnen?
Of koptquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit echt een magneet in de keeper als Malen schiet
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit echt een magneet in de keeper als Malen schiet
Ja uiteraard, maar die eet je dan bij voorkeur bij wat alcohol.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Het weekend draait niet alleen om alcohol! Er zijn ook snacks. Zoals bijvoorbeeld Friese droge worst, om maar eens wat te noemen
Geen pure alcohol natuurlijk, laat ik dat wel nog even specificeren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar die eet je dan bij voorkeur bij wat alcohol.
Nee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak welquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.quote:
En de twee optredens die ik gemist heb zijn allebei door. Niets gemist dusquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zapte op het juiste momentDrie optredens en een onthulling gezien, niet verkeerd
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vaak welMet Fristi zou het niet smaken
quote:
Blijkbaar misten ze vuurwerk in de wedstrijd .quote:
Geef ik ze wel gelijk in.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar misten ze vuurwerk in de wedstrijd .
Die dingen zijn ook op een manier binnengekomen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mogen we die gooiers ook een romeinse kaars in hun hol steken?
Nee? Jammer.
Voor straf Romeinse kaarsen in hun tuin gooien terwijl ze zitten het barbecueën.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mogen we die gooiers ook een romeinse kaars in hun hol steken?
Nee? Jammer.
Dat lukt dat soort figuren bijna altijd...quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook op een manier binnengekomen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook op een manier binnengekomen.
Ook geen slecht idee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor straf Romeinse kaarsen in hun tuin gooien terwijl ze zitten het barbecueën.
Achterin blijft het een geitenkaas inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:12 schreef Redefine het volgende:
Misschien wat verdedigers wisselen. Dan staan er eens geen zes Polen vrij bij een counter
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achterin blijft het een geitenkaas inderdaad.
Nee, ofschoon ik ook gatenkaas gezegd had kennen hebben, maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geit: "Ik neem aan dat je gatenkaas bedoelde."
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geit: "Ik neem aan dat je gatenkaas bedoelde."
Ok, na dit gelezen te hebben (en met een beetje hulp van googel) begrijp ik hem beter.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ofschoon ik ook gatenkaas gezegd had kennen hebben, maar dat is logisch.
Ja, zo ver was ik inmiddels dus ook.quote:
Het is anders wel een klassieker van de GOAT van Nederlandquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Neemt niet weg dat die geit dat nooit geweten had, dus mijn post blijft staan.
Ja ok, daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is anders wel een klassieker van de GOAT van Nederland
En dat ook nog i.c.m. tergend traag U voetbal waar die zo'n fan van was.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:35 schreef Fred_B het volgende:
Frank de Boer glijdt van de bank met al dit balbezit.
Inb4 0 - 6 verlies van Lee Towers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Dat was het dan. We gaan naar het WK mensen!
Ik wist niet dat voetbal (en vooral het einde daarvan) een vereiste was.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voetbal is klaar. Tijd voor bed.
Nee, dat was juist wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet dat voetbal (en vooral het einde daarvan) een vereiste was.
Ik ben wel eens naar bed gegaan zonder dat er voetbal was, was dit niet de bedoeling?
Van der Vaart kon het ook niet meer aanzien.quote:
Lijkt mij vooral lastig tijdens toernooien als Nederland om 15.00 uur speelt en Luctor daarna al naar bed moet. Of komend WK als Nederland om 03.00 moet en Luctor daarvoor niet mag slapen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet dat voetbal (en vooral het einde daarvan) een vereiste was.
Ik ben wel eens naar bed gegaan zonder dat er voetbal was, was dit niet de bedoeling?
Die kreeg er de schijt van.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van der Vaart kon het ook niet meer aanzien.
Ach ja... Het was altijd nog leuker dan waar ik geweest ben.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van der Vaart kon het ook niet meer aanzien.
Maar als voetbal klaar moet zijn voordat je naar bed gaatquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat was juist wel de bedoeling.
Hoe kan het dan tijd zijn om naar bed te gaan zonder dat er voetbal is?quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voetbal is klaar. Tijd voor bed.
Precies, het is allemaal zeer verwarrend.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij vooral lastig tijdens toernooien als Nederland om 15.00 uur speelt en Luctor daarna al naar bed moet. Of komend WK als Nederland om 03.00 moet en Luctor daarvoor niet mag slapen.
Wanneer er geen voetbal is, dan is het rond 22 uur tijd om naar bed te gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als voetbal klaar moet zijn voordat je naar bed gaat
[..]
Hoe kan het dan tijd zijn om naar bed te gaan zonder dat er voetbal is?
Ja, dat gaan we niet doen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij vooral lastig tijdens toernooien als Nederland om 15.00 uur speelt en Luctor daarna al naar bed moet. Of komend WK als Nederland om 03.00 moet en Luctor daarvoor niet mag slapen.
Wat is er rond die tijd afgelopen danquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer er geen voetbal is, dan is het rond 22 uur tijd om naar bed te gaan.
Dat vind ik niet heel consequent van jequote:Op vrijdag 14 november 2025 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we niet doen.
22 uur is best laat als je om 3 uur op moet, dus ik weet niet of ik het hiermee eens kan zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer er geen voetbal is, dan is het rond 22 uur tijd om naar bed te gaan.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik niet heel consequent van je
Dat ja. En andersom is het relatief vroeg als je de volgende dag vrij bent. Kortom er zitten wel heel veel haken en ogen aan deze regels.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
22 uur is best laat als je om 3 uur op moet, dus ik weet niet of ik het hiermee eens kan zijn.
Dan moeten we even een andere tijd afspreken daarvoor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
22 uur is best laat als je om 3 uur op moet, dus ik weet niet of ik het hiermee eens kan zijn.
Ik ben ook niet consequent.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik niet heel consequent van je
Mijn energie voor de dag.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is er rond die tijd afgelopen dan
Klopt. Hij wisselt ook bijna altijd pas vanaf de zeventigste minuut.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:08 schreef blackswangreen het volgende:
Nederland heeft best een goede ploeg, maar de trainer is gewoon matig. Hij komt altijd pas tot goede ideeën als hij daartoe wordt gedwongen, zoals tegen Spanje toen Frimpong noodgedwongen rechtsbuiten stond. Zelf zal hij nooit iets vernieuwends of spannends bedenken.
Geen Duracell batterijen dus.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn energie voor de dag.
Precies.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En andersom is het relatief vroeg als je de volgende dag vrij bent. Kortom er zitten wel heel veel haken en ogen aan deze regels.
Het zijn ook geen regels, maar meer richtlijnen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En andersom is het relatief vroeg als je de volgende dag vrij bent. Kortom er zitten wel heel veel haken en ogen aan deze regels.
die moeten dan weer opgeladen worden.quote:
iedereen om acht uur naar bed, zoiets?quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moeten we even een andere tijd afspreken daarvoor.
Dat is wel erg vroeg hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
iedereen om acht uur naar bed, zoiets?
Maar ook voor richtlijnen geldt dat het alleen nuttig is als mensen er iets mee kunnen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn ook geen regels, maar meer richtlijnen.
Dus @Strani om zeven uur?quote:Op vrijdag 14 november 2025 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
iedereen om acht uur naar bed, zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |