Ook een kwaliteit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Zelfs nu was het Malen rechtop de doelman terwijl die doelman voor zijn doel stond
Er zit echt een magneet in de keeper als Malen schietquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Zelfs nu was het Malen rechtop de doelman terwijl die doelman voor zijn doel stond
Het weekend draait niet alleen om alcohol! Er zijn ook snacks. Zoals bijvoorbeeld Friese droge worst, om maar eens wat te noemenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is weekend, waar zou je anders over beginnen?
Of koptquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit echt een magneet in de keeper als Malen schiet
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit echt een magneet in de keeper als Malen schiet
Ja uiteraard, maar die eet je dan bij voorkeur bij wat alcohol.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Het weekend draait niet alleen om alcohol! Er zijn ook snacks. Zoals bijvoorbeeld Friese droge worst, om maar eens wat te noemen
Geen pure alcohol natuurlijk, laat ik dat wel nog even specificeren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar die eet je dan bij voorkeur bij wat alcohol.
Nee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak welquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.quote:
En de twee optredens die ik gemist heb zijn allebei door. Niets gemist dusquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zapte op het juiste momentDrie optredens en een onthulling gezien, niet verkeerd
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vaak welMet Fristi zou het niet smaken
quote:
Blijkbaar misten ze vuurwerk in de wedstrijd .quote:
Geef ik ze wel gelijk in.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar misten ze vuurwerk in de wedstrijd .
Die dingen zijn ook op een manier binnengekomen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mogen we die gooiers ook een romeinse kaars in hun hol steken?
Nee? Jammer.
Voor straf Romeinse kaarsen in hun tuin gooien terwijl ze zitten het barbecueën.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mogen we die gooiers ook een romeinse kaars in hun hol steken?
Nee? Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |