SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die pakte die om mee te gaan gooien na de tegengoal.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat moest je met alleen een glas? Ging je de buren afluisteren?
Jij loopt een goede halve minuut voor op mij. Dat is mooi, want dan kan ik goals missen en ze vervolgens alsnog live zien.quote:
Malen schiet tegen de keeper.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij loopt een goede halve minuut voor op mij. Dat is mooi, want dan kan ik goals missen en ze vervolgens alsnog live zien.
Nee joh gewoon GMTAquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit was ook mijn TT geweest![]()
Wat zijn we ook voorspelbaar
Gakpo loopt zich vast. Memphis laat de bal van zijn voet springen. Frenkie vertraagt het spel en geeft een tikkie breed.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malen schiet tegen de keeper.
(Dat kunnen we vanzelf een keer toepassen)
Tenzij het om het gebruik van Alpecin gaat. Dat is slechts doping voor het haar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
"Die goal is doping voor de Polen."
Moeten ze dan nu niet gediskwalificeerd worden?
Jan van Halst dacht altijd dat dat op de echte dopinglijst stond.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tenzij het om het gebruik van Alpecin gaat. Dat is slechts doping voor het haar.
Als dat haar dan helpt betere kopballen te geven zou ik het op zijn minst alsnog discutabel vinden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tenzij het om het gebruik van Alpecin gaat. Dat is slechts doping voor het haar.
Ja weet je, ik wilde niet meteen over alcohol beginnenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een handje bubbeltjeswijn is ook niet handig kan ik vertellen.
Sweet Caroline?quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:50 schreef sportfreak het volgende:
Voor wie gaan we juichen komende zomer? Curaçao of Suriname?
Je hebt onze grote vriendin gemistquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:19 schreef H_T het volgende:
Vanavond weer Masked Singer, maar ik weet nog niet of ik dat ga kijkenEr is ook darten en dat zouden leuke potjes kunnen worden
SPOILER: Masked SingerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee hoor, ik zapte op het juiste momentquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt onze grote vriendin gemist
Het is weekend, waar zou je anders over beginnen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja weet je, ik wilde niet meteen over alcohol beginnen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malen schiet tegen de keeper.
(Dat kunnen we vanzelf een keer toepassen)
Ook een kwaliteit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Zelfs nu was het Malen rechtop de doelman terwijl die doelman voor zijn doel stond
Er zit echt een magneet in de keeper als Malen schietquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Zelfs nu was het Malen rechtop de doelman terwijl die doelman voor zijn doel stond
Het weekend draait niet alleen om alcohol! Er zijn ook snacks. Zoals bijvoorbeeld Friese droge worst, om maar eens wat te noemenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is weekend, waar zou je anders over beginnen?
Of koptquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit echt een magneet in de keeper als Malen schiet
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit echt een magneet in de keeper als Malen schiet
Ja uiteraard, maar die eet je dan bij voorkeur bij wat alcohol.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Het weekend draait niet alleen om alcohol! Er zijn ook snacks. Zoals bijvoorbeeld Friese droge worst, om maar eens wat te noemen
Geen pure alcohol natuurlijk, laat ik dat wel nog even specificeren.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar die eet je dan bij voorkeur bij wat alcohol.
Nee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak welquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.quote:
En de twee optredens die ik gemist heb zijn allebei door. Niets gemist dusquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zapte op het juiste momentDrie optredens en een onthulling gezien, niet verkeerd
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vaak welMet Fristi zou het niet smaken
quote:
Blijkbaar misten ze vuurwerk in de wedstrijd .quote:
Geef ik ze wel gelijk in.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar misten ze vuurwerk in de wedstrijd .
Die dingen zijn ook op een manier binnengekomen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mogen we die gooiers ook een romeinse kaars in hun hol steken?
Nee? Jammer.
Voor straf Romeinse kaarsen in hun tuin gooien terwijl ze zitten het barbecueën.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mogen we die gooiers ook een romeinse kaars in hun hol steken?
Nee? Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |