rip portemonnee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:32 schreef H_T het volgende:
Ik heb net geleerd dat schokdempers verrassend prijzig zijn
Yep. En als er een aan vervanging toe is kan je schijnbaar beter de andere ook meteen doen. Da's al bijna 1000 euro, en dan moeten er ook nog andere dingen gebeuren... duur dagje zoquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Yep. En als er een aan vervanging toe is kan je schijnbaar beter de andere ook meteen doen. Da's al bijna 1000 euro, en dan moeten er ook nog andere dingen gebeuren... duur dagje zo
Bij mij is helaas knopje kapot, dus die staat nog op UITquote:
Wijers blijkt de eerdere uitspraken over Yesilgoz niet te hebben gedaan, aldus Eric Smit die zegt zelf die uitspraken te hebben gedaan... maar nu gaat het ineens om een oude privé-app. Wat ik nog kwalijker vind. Het is een beetje zoals bij die Esmah Lahlah, Wijers moet hangen. Ik zou het wel grappig vinden als uit dat appje zou blijken dat hij GL-PvdA helemaal verschrikkelijk vindt en Yesilgoz helemaal geweldig.quote:
Hij ziet er wel uit of ie recent een lekker doosje wijn heeft aangeschaftquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wijers blijkt de eerdere uitspraken over Yesilgoz niet te hebben gedaan, aldus Eric Smit die zegt zelf die uitspraken te hebben gedaan... maar nu gaat het ineens om een oude privé-app. Wat ik nog kwalijker vind. Het is een beetje zoals bij die Esmah Lahlah, Wijers moet hangen. Ik zou het wel grappig vinden als uit dat appje zou blijken dat hij GL-PvdA helemaal verschrikkelijk vindt en Yesilgoz helemaal geweldig.
Het meest bijzondere is dat Wijers eigenlijk meer een VVD-er is dan een D66-er. Althans, een oldschool VVD-er, niet de extreemrechtse populistische koers die ze nu varen.
En dat is ook wel te begrijpenquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit of ie recent een lekker doosje wijn heeft aangeschaft
Dat stukje vrouwenhaat is hem fataal geworden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het klopt toch gewoon, dus wat is nu eigenlijk het probleem. Is er eindelijk eens iemand in Den Haag die wel de waarheid spreekt, is het weer niet goed.
Op zich heeft D66 wel een goede traditie van een hockeyballentak met een prijzig doosje wijn onder de arm. Er is niemand die zo mooi het woord “Laeriekoehk” kan uitspreken als Laurens Jan Brinkhorst.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit of ie recent een lekker doosje wijn heeft aangeschaft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeiden ze ook wanneer de regenmeters gevuld worden en wanneer je veel mistlichten op de weg gaat hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:03 schreef H_T het volgende:
Voor het eerst in tijden heb ik RTL Weer aan en ze bazelen nu wat over wanneer op de dag de windmolens en zonnepanelen het meeste energie opwekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |