Nee! Volslagen onvolledig dus!quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeiden ze ook wanneer de regenmeters gevuld worden en wanneer je veel mistlichten op de weg gaat hebben?
Tevens tijd voor onze jongens van het Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Het is weer tijd voor warme chocolademelk
Had je bijna de goal van Polen gemist.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik had NPO 3 nog aan![]()
Gezellige drinker Hans Weijers Tom Waes had daar een programma.
Ja, gelukkig miste die Pool hem zelf ook.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je bijna de goal van Polen gemist.
die zat waarschijnlijk ook nog op NPO3.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, gelukkig miste die Pool hem zelf ook.
Ja, ga maar even de keuken inquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, zijn er vanavond weer doelpunten te missen?
Ik kom daar net vandaan.quote:
Wat moest je met alleen een glas? Ging je de buren afluisteren?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien moet ik iets langer gaan.
Het hielp vaak als ik wat te drinken ging pakken, nu pakte ik alleen een glas.
Dat hopen we wel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, zijn er vanavond weer doelpunten te missen?
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat moest je met alleen een glas? Ging je de buren afluisteren?
Alsnog handiger dan met een vuist vol Dubbelfrisss naar de woonkamer gaanquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien moet ik iets langer gaan.
Het hielp vaak als ik wat te drinken ging pakken, nu pakte ik alleen een glas.
Ik had al wat te drinken gehaald, maar ik was een glas vergeten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat moest je met alleen een glas? Ging je de buren afluisteren?
Een handje bubbeltjeswijn is ook niet handig kan ik vertellen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Alsnog handiger dan met een vuist vol Dubbelfrisss naar de woonkamer gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |