Nee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar die eet je dan bij voorkeur bij wat alcohol.
Vaak welquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar die eet je dan bij voorkeur bij wat alcohol.
Ja.quote:
En de twee optredens die ik gemist heb zijn allebei door. Niets gemist dusquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zapte op het juiste momentDrie optredens en een onthulling gezien, niet verkeerd
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Vaak welMet Fristi zou het niet smaken
quote:
Blijkbaar misten ze vuurwerk in de wedstrijd .quote:
Geef ik ze wel gelijk in.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkbaar misten ze vuurwerk in de wedstrijd .
Die dingen zijn ook op een manier binnengekomen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mogen we die gooiers ook een romeinse kaars in hun hol steken?
Nee? Jammer.
Voor straf Romeinse kaarsen in hun tuin gooien terwijl ze zitten het barbecueën.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Mogen we die gooiers ook een romeinse kaars in hun hol steken?
Nee? Jammer.
Dat lukt dat soort figuren bijna altijd...quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook op een manier binnengekomen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook op een manier binnengekomen.
Ook geen slecht idee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor straf Romeinse kaarsen in hun tuin gooien terwijl ze zitten het barbecueën.
Achterin blijft het een geitenkaas inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:12 schreef Redefine het volgende:
Misschien wat verdedigers wisselen. Dan staan er eens geen zes Polen vrij bij een counter
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achterin blijft het een geitenkaas inderdaad.
Nee, ofschoon ik ook gatenkaas gezegd had kennen hebben, maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geit: "Ik neem aan dat je gatenkaas bedoelde."
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geit: "Ik neem aan dat je gatenkaas bedoelde."
Ok, na dit gelezen te hebben (en met een beetje hulp van googel) begrijp ik hem beter.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ofschoon ik ook gatenkaas gezegd had kennen hebben, maar dat is logisch.
Ja, zo ver was ik inmiddels dus ook.quote:
Het is anders wel een klassieker van de GOAT van Nederlandquote:Op vrijdag 14 november 2025 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Neemt niet weg dat die geit dat nooit geweten had, dus mijn post blijft staan.
Ja ok, daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is anders wel een klassieker van de GOAT van Nederland
En dat ook nog i.c.m. tergend traag U voetbal waar die zo'n fan van was.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:35 schreef Fred_B het volgende:
Frank de Boer glijdt van de bank met al dit balbezit.
Inb4 0 - 6 verlies van Lee Towers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Dat was het dan. We gaan naar het WK mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |