SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Daar gaat het ook echt totaal niet overquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nooit ruzie met Paypal. Maar ik heb het ook niet aan FB gekoppeld.
Ik ook niet maar mijn bankrekening ligt er wel steeds uit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nooit ruzie met Paypal. Maar ik heb het ook niet aan FB gekoppeld.
Ohquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaat het ook echt totaal niet over
Ik ook niet. Kreeg een melding dat m'n PP gesynchroniseerd was met m'n accounts. Dus ik denk 'wat'.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:21 schreef Ama het volgende:
Ik wist niet überhaupt dat je het kan koppelen aan FB.
Dat is wel heel erg vaag.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kreeg een melding dat m'n PP gesynchroniseerd was met m'n accounts. Dus ik denk 'wat'.
En dan een gedrocht van een TTquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan een gedrocht van een TT
STING!quote:
Nu heb ik PP daar weggehaald en krijg ik dus een mail dat m'n betaling is geannuleerd. Welke betaling?quote:
Uuuuuuuh wtf.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu heb ik PP daar weggehaald en krijg ik dus een mail dat m'n betaling is geannuleerd. Welke betaling?
*is diep teleurgesteld*quote:
Story of my life.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*is diep teleurgesteld*
FB heeft wel zo'n marktplaats gedeelte.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist überhaupt niet dat je iets kon kopen via FB of IG.
Dit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist überhaupt niet dat je iets kon kopen via FB of IG.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Varen nu langs samui Bijna thuis![]()
Ik ga straks ook nog badmintonnen
Oh, ben je niet helemaal gaar?quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Varen nu langs samui Bijna thuis![]()
Ik ga straks ook nog badmintonnen
Fijn zeg! Nu weer helemaal een stuiterbal dus.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb vannacht echt als een baby geslapen.
De trein is tegenwoordig toch voor de elite?quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Voor de treiners onder ons: het dal vrij-abonnement dinges is een maand gratis.
Ik heb al Dal Voordeel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Voor de treiners onder ons: het dal vrij-abonnement dinges is een maand gratis.
Dal Vrij een maand lang gratis was wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bedoel ikIk weet al die namen niet.
https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel
quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dal Vrij een maand lang gratis was wel mooi geweest.
CL weet het wel te verkopenquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dal Vrij een maand lang gratis was wel mooi geweest.
je moet wel genoeg frisse buitenlucht ademen.... hop hop naar buiten jijquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar 1 uur en 40 minuten buiten geweestvolgens mij is er nog wel binnenwerk te doen
Straks, als ik naar huis magquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet wel genoeg frisse buitenlucht ademen.... hop hop naar buiten jij
Hip Hip HOORAY!quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:43 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Yuki is jarig!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met Yukiquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:43 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd 🥳quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:43 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard, anders slaapt hij niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij neemt natuurlijk het tweepersoonsbed met Ambar.
Proficiat Yukiquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:43 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik moest naar kantoor toe.quote:
Jep. Echt weer om de hele dag thuis te blijven.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Het is wel echt vandaag zo'n typische herfstdag.
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kerstmuziek aan en een kerstdorp opbouwen
Hup, pics van jou in die gekochte jurk.quote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hup, pics van jou in die gekochte jurk.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
ik was zo klaar met het passen van jurken dat nadat ik deze aan had en zeiden van dit is hem ik hem binnen no time weer uit had
ja en paste ook niets. Die ik heb gekozen gaan we wat aanpassen nogquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
De hele tijd kleding passen is ook wel kut.
mag hier nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:41 schreef dud0r het volgende:
Gewoon geen kleding dragenheb je het probleem van het passen ook niet.
Krijgen we uiteindelijk wel een foto te zien? Snap dat je er misschien zelf niet op wil staan maar ben wel benieuwd naar de jurk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en paste ook niets. Die ik heb gekozen gaan we wat aanpassen nog
wat flauw zegquote:
ja met de bruiloft zal ik er een foto van makenquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen we uiteindelijk wel een foto te zien? Snap dat je er misschien zelf niet op wil staan maar ben wel benieuwd naar de jurk.
Pics van jou zonder gekochte jurk, we doen niet moeilijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet![]()
ik was zo klaar met het passen van jurken dat nadat ik deze aan had en zeiden van dit is hem ik hem binnen no time weer uit had
Had ik zo'n bloedhekel aan vroegah. Op een gegeven moment was het een wedstrijdje "heb ik mijn eigen kleren weer aan voordat me moeder weer wat nieuws door het gordijn steekt of niet"quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
De hele tijd kleding passen is ook wel kut.
Gehuurdquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van jou zonder gekochte jurk, we doen niet moeilijk
quote:Overlast door daklozen en veiligelanders: Station Emmen wordt mogelijk veiligheidsrisicogebied
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met de bruiloft zal ik er een foto van maken
Loop niet zo te vissenquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van jou helemaal zonder jurk dan?
is niet volgens de fok policyquote:Op vrijdag 14 november 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van jou helemaal zonder jurk dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die foto ooit gaat komenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
maar vooruit danOh wel een beetje breed aan de heupen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
maar vooruit danStaat je goed! Kleedt ook mooi af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Een tankauto met soep die rondrijdt en dan met een slang aan je huis kan koppelen en je interne soeptank kan vullen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
een Soep thuisbezorgdienst zou handig zijn voor immobiele lamtakken als ik.
Thuisbesoept.nl
Weet niet of dat de boodschap goed overbrengt trouwens.
Nou wat houdt je tegen om het zelf te beginnen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
een Soep thuisbezorgdienst zou handig zijn voor immobiele lamtakken als ik.
Thuisbesoept.nl
Weet niet of dat de boodschap goed overbrengt trouwens.
Dat klinkt meteen als hele matige soep.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Een tankauto met soep die rondrijdt en dan met een slang aan je huis kan koppelen en je interne soeptank kan vullen.
Net zoiets als met een mestkelder maar dan de terugweg.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Een tankauto met soep die rondrijdt en dan met een slang aan je huis kan koppelen en je interne soeptank kan vullen.
Ik loop drie seizoenen achter.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die Stranger Things gaan kijken deze maand en volgende maand? Ik wil weten met wie ik kan praten straks.
👀 Ohquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop drie seizoenen achter.
Ik wil een qooker met soep.quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan in principe dezelfde infrastructuur voor gebruikt worden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoiets als met een mestkelder maar dan de terugweg.
Lekkere zilte worst in de hete nattigheid met bonkjes douwenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kraan open voor erwtensoep met bonkjes en worst.
Ik heb het idee dat we het hier niet meer hebben over een maaltijdquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere zilte worst in de hete nattigheid met bonkjes douwen
Nee zolang mijn lijf nog niet in orde is geen bier.quote:
Ja ik gad gisteren ook enorme vrijdagvibes trouwens. Maar goed. Gisteren was nogal een off-day.quote:
Ik heb ook eenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Kan niet zeggen dat ik nou echt heel veel energie krijg van dit weer.
Ja en tussendoor de was ook even want toch wel chill om bij te houden.quote:
Ik moet nog 4 wasmanden vouwen. Wordt nu wel tijd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en tussendoor de was ook even want toch wel chill om bij te houden.
Jezus 4 wasmanden vol. Ik vind mezelf al zielig als ik een droogrek met was op moet vouwen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 wasmanden vouwen. Wordt nu wel tijd.
Als ik het gewoon bijhield, was het maar 1 droogrek aan was. Maar ik stort altijd alles bovenop 1 wasmand en nu ligt er voor ongeveer 4 wasmanden totaal.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus 4 wasmanden vol. Ik vind mezelf al zielig als ik een droogrek met was op moet vouwen.
Wat een horror.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Als ik het gewoon bijhield, was het maar 1 droogrek aan was. Maar ik stort altijd alles bovenop 1 wasmand en nu ligt er voor ongeveer 4 wasmanden totaal.
MouseGate weer overwonnen?quote:
En wat erbij?quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:39 schreef Donna het volgende:
Om het nog verder uit te stellen bak ik zo lekker een loempia.
kop Tquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Een grote ham/kip loempia. Daar gaat niks bij nu.
Ik durf het batterijklepje niet terug te plaatsen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MouseGate weer overwonnen?
INB4 ik heb een 300 Euro AI-mause moeten kopen die zelf zijn batterijtjes verwisselde
Duhquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik een oliebol halen vanmiddag?
is niet goed voor jequote:Op vrijdag 14 november 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ja, past goed bij dit weer. Ik zit er ook aan te denken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een klokje waarbij de batterij net niet in het vakje past.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf het batterijklepje niet terug te plaatsen.
Smakelijk!quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:48 schreef Nizno het volgende:
hier een kop T en een italiaanse bol met brie en salami en wat olijven en tomatenprutje
Wel aangezet?quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
Jezus hoezo is mijn wasmachine nog niet klaar.
ik gisteren, naja t was wel een krentenbol...quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:51 schreef Donna het volgende:
Woensdag had ik m'n eerste oliebol van dit seizoen.
Oliebollenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Nee, had je vanochtend al moeten doenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Oh hoezo kan dat om 13:15 's middags niet meer? Hier in het centrum kan je sochtends helemaal nog niet halen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, had je vanochtend al moeten doen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, had je vanochtend al moeten doen
Ze hebben chips met hotdogsmaak.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Ik zag ook dat de HEMA allemaal nieuwe broodjes heeft enz maar ik had nou niet echt zoiets van ja dat moet ik proberen.
De HEMA hotdog met de classis HEMA saus blijft toch altijd het beste.
Die snackgozer was wel enthousiast.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben chips met hotdogsmaak.
slecht centrumquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hoezo kan dat om 13:15 's middags niet meer? Hier in het centrum kan je sochtends helemaal nog niet halen.
ja nu ben je te laat en moet je maar wachten tot morgenochtendquote:
Maar dan lig ik in bed te rotten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
slecht centrum
[..]
ja nu ben je te laat en moet je maar wachten tot morgenochtend
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan lig ik in bed te rotten.
Pffff ben je wel goed.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon fris en fruitig om 0800 naast je bed staan in de startblokken om oliebollen te halen.
Heeft ie lekker door de regen gelopen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ah daar is mijn eigenwijze verzopen kat weer.
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ie lekker door de regen gelopen?
Enig idee hoeveel SpÂmbar je gemist hebt?quote:
nooit gehad en dat zal voor eeuwig zo blijvenquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Ik zag ook dat de HEMA allemaal nieuwe broodjes heeft enz maar ik had nou niet echt zoiets van ja dat moet ik proberen.
De HEMA hotdog met de classic HEMA saus blijft toch altijd het beste.
Wtfquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit gehad en dat zal voor eeuwig zo blijven
Ik sta morgen om 0900 in de sportschool, dus ben ook om 0800 m'n bed al uit.quote:
ieuwl -1 in de nachtquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
gewoon de kamer vullen met degene die er in zijn gestemd. En vervelend als partij A B en C niet met elkaar in alles overeen komen, maar ga maar eens doen wat het land wil.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien moeten we politiek gewoon opheffen
Ah, je kent 'm goed?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een extreem domme en naïeve man.
Druk. Ieder weekend nu bezig met telescoop maken. Meer werk. Meer school. Meer moe.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel SpÂmbar je gemist hebt?
Maar hoe is het leven?
quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een extreem domme en naïeve man.
Dit is toch een feitelijk juiste uitspraak?quote:Inmiddels heeft NRC duidelijk gemaakt wat er precies aan de hand is. Wijers heeft zich in een appbericht kritisch uitgelaten over Yesilgöz. Hij noemde haar "die feeks van de VVD".
/dev/null?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Druk. Ieder weekend nu bezig met telescoop maken. Meer werk. Meer school. Meer moe.
Je weet waar je de spambar heen kan sturen.
Jij hebt meer vertrouwen in Buma?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met zulke gezichten zijn niet mijn ding.
Ja, klopt toch gewoon. Ik zie niet wat het probleem nou is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:26 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch een feitelijk juiste uitspraak?
Dat is zijn geloof in de Heere!quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Conservatieve pedante kutkop maar daar zie ik nog wel een twinkeling in zijn ogen.
Yesquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weer op je eigen eiland??
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog even zeggen hoe blij ik ben dat ik kan scrollen. Ik weet niet waarom ik er zolang mee heb gewacht.
Ik heb het klepje niet teruggedaanquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu maar hopen dat de batterij nooit meer leeg gaat
wat doe je daar? gym?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thuis achter de computer Op Mars
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Taart eten op afscheidsfeestje van collega.
wat is kadayif?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht een chocoladetaart maar het bleek Dubai achtig te zijn met pistache en kadayif.
Onder CL haar bureau.quote:
Af en toe ff zo doen....quote:
Kadayif is een deegsoort, ook wel bekend als kataifi of engelenhaar, dat bestaat uit zeer fijne, draderige slierten uit de Midden-Oosterse keuken. Het wordt gebruikt in zoete gerechten zoals het dessert künefe en de populaire "Dubai-reep", en staat bekend om zijn knapperige textuur na bereiding.quote:
O gadver dat is die chocola met een pruik erin.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kadayif is een deegsoort, ook wel bekend als kataifi of engelenhaar, dat bestaat uit zeer fijne, draderige slierten uit de Midden-Oosterse keuken. Het wordt gebruikt in zoete gerechten zoals het dessert künefe en de populaire "Dubai-reep", en staat bekend om zijn knapperige textuur na bereiding.
Dat hoort erbij bij jou.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry voor die enorme langgerekte wind van net, zat echt even dwars.
aaahquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kadayif is een deegsoort, ook wel bekend als kataifi of engelenhaar, dat bestaat uit zeer fijne, draderige slierten uit de Midden-Oosterse keuken. Het wordt gebruikt in zoete gerechten zoals het dessert künefe en de populaire "Dubai-reep", en staat bekend om zijn knapperige textuur na bereiding.
Lamp staat hier al de hele dag zo'n beetje aan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:50 schreef Ama het volgende:
Nou kaarsjes kunnen ook wel weer prima aan.
Ik heb het idee dat ik al uren aan het overwerken benquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lamp staat hier al de hele dag zo'n beetje aan.
wrom?quote:
Oh hier staat hij al de hele dag aan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lamp staat hier al de hele dag zo'n beetje aan.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik nu weet dat iedereen onder het bureau van gerrie zit
ow ik dacht van de engelenhaarvraagquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik nu weet dat iedereen onder het bureau van gerrie zit
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht van de engelenhaarvraag
en ik zit er niet onder.
heb net de witlof in ham en kaas gerold.. 4 rolletjes in de ovenschaal en de rest in de vriezer.
Eens. Al is het hier nu wel droog.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Ik zit ook gewoon thuis hoor want het is veel te regenachtig om naar iemand anders toe te gaan.
Ik heb het idee dat het hier de hele dag nog niet droog is geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Al is het hier nu wel droog.
Hier viel het reuzemee qua regen vandaag tijdens het werkquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk dan beter weer dan vandaag.
Lekker. wat voor soep?quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
Ik begin langzaam maar eens met soep maken.
Groente en ik eet daar een stokbroodje met kruidenboter bij.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Groente en ik eet daar een stokbroodje met kruidenboter bij.
Ook lekker. Ik zal eens kijken of ik nog vissticks heb voor zondag ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vis
met wortels en dopertwen.
Buy ALL teh mats!quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik heb 2 matten nodig en ik heb er 4 gevonden die ik wil hebben. HELP!
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4.[ afbeelding ]
2 en 3!quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4.[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4.[ afbeelding ]
250 euro voor alle 4quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buy ALL teh mats!
Boeiend koop ze gewoon allemaal. Kun je beetje rouleren, gaat het langer mee allemaalZal ook geen honderden euro's per stuk zijn.
Voor een mannenhatende golddigger? Denk nog maar een keerquote:
Uhuh... groetjes van de A12.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand werkt op vrijdag of ze werken thuis.
Same.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb geen smaak dus dan klopt het wel.
Ja, ik zie het.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Item over ROMARIO bij Tijd voor Max
RRRRRRRRRRRRRROMARIO SOSSA FARIAAAAquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Item over ROMARIO bij Tijd voor Max
Dus in de Waal kan je beter in een strakke zwembroek zwemmen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
Onderzoek bevestigt: strakke zwembroek hygiënischer dan wijd model - https://nos.nl/l/2590460
Vind 2 en 4 wel het meeste jou eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
1. [ afbeelding ]
2. [ afbeelding ]
3. [ afbeelding ]
4.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
Onderzoek bevestigt: strakke zwembroek hygiënischer dan wijd model - https://nos.nl/l/2590460
Allemaal pissende kinderen in het zwembad, maar nee de zwembroek gaat het verschil maken in waterkwaliteit. Dat klinkt licht naïef.quote:Onderzoeker Maarten Keuten van de TU Delft vindt de onderzoeksresultaten daarentegen veelzeggend, omdat zwembaden vaak een flinke dobber hebben aan het schoonhouden van het water. "Er zijn zelfs zwembaden die om die reden moeten sluiten",
Ik denk juist dat een wijde zwembroek hygiënischer is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Allemaal pissende kinderen in het zwembad, maar nee de zwembroek gaat het verschil maken in waterkwaliteit. Dat klinkt licht naïef.
Die 2 goals van Zjuul waren ook van ongekende schoonheid. Hansie refereerde er al aan. Die worden gewoon vaak vergeten. Ik benoem ze wel regelmatig.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRROMARIO SOSSA FARIAAAA
goed voor 3 van de 5 goals tegen Steaua Boekarest in de met 5-1 gewonnen return.
Juul Ellerman was ook een goeie speler
quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Allemaal pissende kinderen in het zwembad, maar nee de zwembroek gaat het verschil maken in waterkwaliteit. Dat klinkt licht naïef.
ja niemand pist ooit in het zwembad als je het ze vraagt maar iedereen doet het. Ons lab is er maar druk mee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja, het zijn altijd de anderen die dat doen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja niemand pist ooit in het zwembad als je het ze vraagt maar iedereen doet het. Ons lab is er maar druk mee.
Hier zit veel meer waarheid in dan je denktquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het zijn altijd de anderen die dat doen.
Net als dat er niemand op de PVV stemt.
Gewoon naakt zwemmen. Valt het meer op.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
Maar als de zwembroeken strak genoeg zitten wordt iedere man vanzelf steriel. Dus er zit wel een kern van waarheid in.
En dat voor een kwartje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net iemand in de prullenbak hier op straat wroeten op zoek naar blikjes denk ik, en toen moest ik denken aan dat zakje met kattendiarree dat ik er vorige week in had gegooid en ik hoop maar dat er die dag niemand in die prullenbak heeft staan graaien.
15 cent. Ik zie ze in Zwolle weleens de trein uitkammen als die er 10 minuten stil staat voor de kering. Ik help ze altijd even om wat te vinden. Zijn ook mensen weetjequote:Op vrijdag 14 november 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat voor een kwartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |